Mathilde
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Rakastan
Olen käyttänyt tätä monissa väreissä. Minulla on aina yksi mukanani laukussa1 product in post Rakastan38 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Lempi
Tämä on tullut yhdeksi lempituoksuistani. Käytän sitä paljon.1 product in post Lempi199 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Hyvä tuoksu
Pidän tästä todella paljon1 product in post Hyvä tuoksu369 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Yksi suosikeistani
Tämä on siis niin hyvä. Ostaa sitä uudelleen ja uudelleen. Jos kiharran hiukseni, se pitää kiharat koko seuraavaan suihkuun asti. En ole koskaan kokenut sitä toisella suihkeella1 product in post Yksi suosikeistani212 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Rakastan!
Hiukset tulevat tästä uskomattoman pehmeiksi. Tuoksuu aivan ihanalta1 product in post Rakastan!368 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Suosittelen
Rakastan näitä! Minulla on aina oltava purkki varastossa1 product in post Suosittelen209 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Rakkaus!
Paras seerumi! Ostaa uudelleen ja uudelleen1 product in post Rakkaus!234 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Tarvitsin tämän tuotteen
Pidin tästä kasvonaamiosta todella paljon. Pidän siitä, että se tulee useassa osassa. Se tekee siitä paljon helpomman käyttää. Se myös kosteuttaa hyvin. Mutta kannattaa olla varovainen, sillä se voi helposti hajota, jos ei ole varovainen levityksen kanssa1 product in post Tarvitsin tämän tuotteen245 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä
Pidän tästä todella paljon. Tuoksuu upealta1 product in post Erittäin hyvä162 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Suosittelen
Suosittelen tätä tuotetta. Tuoksuu todella hyvältä ja hiukset tulevat todella pehmeiksi. Käytän sitä myös lasteni hiuksiin 🤩1 product in post Suosittelen1107 näyttöä