Minja

  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Ei omaan makuun

    En pitänyt tuoksusta. Alkutuoksu oli hyvä, mukavan persikkainen. Kuitenkin hetken kuluttua tuli esiin pistävä ja teollinen pohjatuoksu. Ei jatkoon.
    1 product in post Ei omaan makuun
    2209 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Hei Minja! Harmi kuulla, ettei tuoksu ollut aivan mieleesi. Toivottavasti saat kuitenkin tuotteen käytettyä loppuun asti ja siitä on sinulle iloa 🧡 Toivottavasti sinulla on myös jokin toinen tuote, josta pidät enemmän ✨ Mukavaa päivänjatkoa!
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Jees

    Toimiva ja melko edullinen.
    1 product in post Jees
    261 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Menettelee

    Kyllä tätä käyttää, mutta en näe mikä tässä maksaa kolme kertaa enemmän kuin halvemmissa huultenrajauskynissä, joita tilasin myös samalla kun en osannut päättää minkä ottaisin.
    1 product in post Menettelee
    71 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä ja edullinen

    Lapsi tykkäsi, eikä ole hinnalla pilattu.
    1 product in post Hyvä ja edullinen
    25 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hintaansa nähden erinomainen

    Ostin läpinäkyvän rajauskynän (100 Bare Trace) ja halpaan hintaansa nähden törkeän hyvä. Levittyy helposti ja ajaa asiansa.
    1 product in post Hintaansa nähden erinomainen
    237 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Todella kaunis väri (Whipped). Väri on aivan mahtava. Ei maistu pahalta huulilla, kuten jotkut huulipunat. Yleensä en ole pitänyt huulituotteista, joita levitetään aplikaattorilla, sillä ne ovat usein hieman tahmaisia. Tämä ei ole ollenkaan tahmainen, vaan levityksen jälkeen todella miellyttävän mattapintainen. Levittyy tasaisesti. Ei pysy huulilla koko päivää, mutta useimmat tämän hintaluokan huulipunat harvemmin ovatkaan huulille liimattuja. Pysyy kuitenkin useamman tunnin, eikä keräänny huulenjuonteisiin. Tästä tuli uusi suosikki arkihuulipunani. Ostin myös värin Honey Honey, mutta se oli hieman liian oranssiin vivahtava omaan makuuni. Arvoin pitkään tilaanko sävyn Wifey vai Honey, mutta pääsdyin Honeyyn. Ehkä Wifey olisikin ollut parempi. Honey honey sävyäkin toki voi käyttää vaihteluna.
    1 product in post Hyvä
    62 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Toimiva, hyvä haju.

    Miellyttävä haju, ei ärsytä ihoa, toimii. Hinta vain on turhan suolainen. Varmaankin voin ostaa uudestaan, mutta toisaalta toivoisin löytäväni jonkun vastaavan, joka on vähän edullisempi.
    1 product in post Toimiva, hyvä haju.
    382 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Loistava

    Toimii todella hyvin, ihan ehdoton helposti takkuuntuvalle tukalle. Tykkään enemmän tästä varrellisesta versiosta kuin perinteisestä Tangle teezerista.
    1 product in post Loistava
    313 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä, vaikka on kallis

    Hinta on aika kova, mutta on tämä hyvä. Yhdessä toisen hiuksiin jätettävä hoitoaineen kanssa hiukseni on ollut paljon paremmat, ei niin takkuiset ja karheat, tämä ei ole liian raskas hiuksille eikä tee niitä rasvaiseksi.
    1 product in post Hyvä, vaikka on kallis
    448 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Toimii hyvin, ei kuivata ihoa.
    1 product in post Hyvä
    136 näyttöä