Moappp

  • Viesti luotiin 8 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä budjetti

    Olen ostanut tätä ripsiväriä noin 3 kertaa, mutta lopulta tajusin, etten kestä sitä, että se kuivuu niin nopeasti. Se on hyvä ripsiväri hintansa puolesta… mutta mielestäni käytän mieluummin hieman enemmän rahaa ripsiväriin, joka ei kuivu 3 viikon jälkeen.
    1 product in post Hyvä budjetti
    51 näyttöä
  • Viesti luotiin 8 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ei kestä kauan, mutta tuoksuu uskomattomalta!

    Voi kuinka HYVÄltä tämä tuoksuu!! Valitettavasti se ei kestä kovin pitkään hiuksissa, mikä on ymmärrettävää, koska kyseessä on hiussuihke. Minulla on se yleensä laukussa ja suihkautan vähän päivän aikana. Jokainen saa itse päättää, mitä pitää arvokkaana! Aion ehdottomasti ostaa uuden pullon, kun omani loppuu!🫶🏼
    1 product in post Ei kestä kauan, mutta tuoksuu uskomattomalta!
    27 näyttöä
  • Viesti luotiin 9 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Uusi suosikki

    Olen vuosia etsinyt hiusharjaa, josta todella pidän, mutta tämän harjan ostan aina, kun se tarvitsee vaihtaa. Niin mukava harjata hiuksia tällä ja hyvä koko hiusharjalle. Ei sillä, että sillä olisi niin väliä... mutta pidän todella myös väristä🤭
    1 product in post Uusi suosikki
    14 näyttöä