Molly
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Lempituote ikinä
Se on niin älyttömän hyvä ja tekee hiuksista ei pörröiset vaan niin kiiltävät. Sitä voi käyttää sekä kuiville että märille hiuksille! Kaikkien pitäisi omistaa tämä!!1 product in post Lempituote ikinä145 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
uskomaton
Mielestäni se on todella hyvä, se häivyttää niin kauniisti ja on kimaltava sekä täydellinen pronssin sävy. Suosittelen!1 product in post uskomaton135 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Upea
Se on todella niin hyvä! Rakastan, että se on tubing-mascara, koska se pitää hyvin ja ei saa minua saamaan ripsiväriä silmien alle pitkän ajan jälkeen.1 product in post Upea660 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5
niin pehmeä
Tämä meikkivoide on todella super nice. Se oli helppo häivyttää ja sekoittui super tasaisesti ja kauniisti. Siinä on voimakas parfyymin tuoksu, joten jos on jotain, mistä et pidä, pidä se mielessä. Se ei kuitenkaan ollut mitään, mistä välitin. Otin hieman tummemman sävyn kuin ihoni sävy, mikä teki siitä hieman pronssisen, ja rakastin sitä! Yksi parhaista meikkivoiteista, joita olen kokeillut :)1 product in post niin pehmeä70 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Lempiripsivärini ikinä!
Ainoa, joka on tehnyt ripsistäni suuret mutta silti kauniit. Se on niin halpa ja silti pysyy hyvin! Koko päivän jälkeen se voi kuitenkin olla hieman hävinnyt, mutta sen voi vain lisätä uudelleen.1 product in post Lempiripsivärini ikinä!819 näyttöä