Amanda
- Viesti luotiin 19 tuntia sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin huono kestävyys
Ostin tämän, kun se oli alennuksessa kampanjassa. Täytyi olla vanhoja pulloja tai jotain vastaavaa? Tuoksuu hyvältä, mutta ei kestä lainkaan vaatteissa tai iholla, katoaa noin puolen tunnin jälkeen. Ei vastaa muiden arvostelujen kestävyyttä täällä. Valitettavasti ei ollenkaan sitä, mitä odotin eau de parfumilta.1 product in post Erittäin huono kestävyys7 näyttöä- Kommentti lisättiin 4 tuntia sittenHei Anna, kiitos vastauksesta. Tiedän, miten hajuvedet toimivat ja miten kestoa voi parantaa. Mutta juuri se pullo, jonka sain tästä hajusteesta, on kuten sanottu, erittäin huonokestoinen. Olen testannut sitä sekä iholla, jossa on kosteusvoidetta alla, vaatteilla sekä pyytänyt ystävää testaamaan, ja tuoksu katosi yhtä nopeasti hänelläkin.