Natali
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä!
Kokeilin ensimmäistä kertaa, mutta huomasin, että päänahkani ärtyi hieman pesun jälkeen. Ehkä siksi, että minulla on hyvin herkkä päänahka. Mutta katsotaan, jatkan tuotteen käyttöä kerran viikossa.1 product in post Hyvä!278 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä!!
Erittäin kermaista, helppo häivyttää ja niiniiii hyvä tuote!1 product in post Hyvä!!923 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan tuotetta!
Tämä on niin hyvää hiuksilleni… kiitos!1 product in post Rakastan tuotetta!290 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kokeilin juuri
Upea tuote1 product in post Kokeilin juuri2483 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenHei Susanna! 👋 Ehdottomasti, se toimii tosi hyvin. Sen jälkeen voit suihkuttaa sitä kuiviin hiuksiin, jos haluat muotoilla hiuksesi uudelleen ennen seuraavaa pesua ✨ Kaikkea hyvää! 💛