Nellie
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Toimii
Toimii hyvin, mutta koko päivän jälkeen meikki ei näytä kovin hyvältä1 product in post Toimii742 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Ostin lahjaksi ystävälleni, joka rakastaa sitä1 product in post Hyvä1413 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan
Toimii todella hyvin ja tuoksuu tosi hyvältä1 product in post Rakastan236 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Tuoksuu todella hyvältä1 product in post Hyvä183 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Toimii todella hyvin, Tuoksuu todella hyvältä1 product in post Hyvä146 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä!
Toimii todella hyvin, Tuoksuu todella hyvältä1 product in post Hyvä!178 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Super
Lahja isoäidilleni, joka oli todella iloinen!1 product in post Super341 näyttöä - Viesti luotiin 6 kuukautta sitten5 näyttöä
- Viesti luotiin 6 kuukautta sitten4 näyttöä
- Viesti luotiin 6 kuukautta sitten4 näyttöä