iida
- Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
kysymys
onko tämä hyvä sekaiholle? Minulla on aknea mutta välillä myös vähän kuiva iho1 product in post kysymys77 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenHei! 😊 Tämä on kosteuttava voide, joka sopii monille ihotyypeille, mutta jos sinulla on akneen taipuvainen iho ja koet samalla kuivuutta, suosittelisin kevyempää, ei-komedogeenistä kasvojen kosteusvoidetta, joka on hajusteeton eikä sisällä eteerisiä öljyjä. Esimerkiksi tämä: lyko.com/sv/niche-beauty-lab/acnemy-zitcalm-moisturizer-50-ml Tällaiset tuotteet sopivat usein paremmin epäpuhtauksiin taipuvaiselle iholle ja kosteuttavat ihoa tuntumatta liian raskailta. Ihanaa päivää! 🌼
- Viesti luotiin 1 kuukausi
💕💕
Mikä meikkivoide ois hyvä kun mulla on kuiva iho nii kaikki aina rapeutuu tai menee epätasaisesti eikä tuu mitään glowia mutta sitten mulla on myös akninen iho ja tarvisin samalla vähän peitettä.1 product in post 💕💕1557 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 kuukausiHeippa 😊👋 Kyllä, se on oikein hyvä vaihtoehto kokeiltavaksi, jos haluat lisää hehkua kuivalle ihollesi. Huomioithan, että se antaa kevyen peittävyyden. Jos toivot enemmän peittoa, voi olla hyvä kurkata jotain toista vaihtoehtoa 😊 Tässä yksi vinkki 👇 lyko.com/sv/it-cosmetics/it-cosmetics-ysbb-cc--nude-glow-foundation-cc--spf-40-fair-l Kaikkea parasta! ❣️
- Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
😘😘😘😘
mikä shamppoo olisi hyvä mun poikaystävälle kun sillä on kuulemma ohuet hiukset ja kaipaa volyymia paljon ja ne ei pysy muodoissa yhtään ellei käytä vahaa ja kaikkea paljon1 product in post 😘😘😘😘592 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon kosmetologi.Kommentti lisättiin 5 kuukautta sittenHeippa Iida! 🩷 Tässä yksi hyvä vaihtoehto: lyko.com/fi/kerastase/kerastase-densifique-bain-homme-250ml ✨
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten
...
vahvistuuko tällä kynnet kun itsellä on ihan super huonokuntoiset kynnet enkä saa kasvatettua niitä koska ne katkeaa heti1 product in post ...1274 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenMoikka Iida! Tämä tuote hoitaa kynsiä ja tämä tietenkin antaa kynnelle hyvän pohjan vahvistua, mutta tuotetta ei mainosteta vahvistavana. OPI:ltä löytyy Repair Mode Bond Building Nail- seerumi, joka korjaa kynnen keratiinirakennetta ja muodostaa uusia sidoksia kynnen sisällä. Tämä vois olla enemmän se mitä haet tuotteelta 🥰 Pääset näkemään sen täältä: lyko.com/fi/meikit/kynnet/kynsienhoito/opi-repair-mode-bond-building-nail-serum-9-ml Ihanaa päivän jatkoa! ✨1 tykkää
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten
.....
mulla oli tää mutta ei oikein tehnyt mun iholle mitään oon yrittäny kaikkee mun iholle mut mun iho ei reakoi mihinkään mulla on finnejä, sieniaknee, öljyneniho, mustapäitä ja valkopäitä eikä mikään ole auttanut mihinkään nii osaako joku sanoa mikä voisi auttaa mun ihoo pois epäpuhtauksista1 product in post .....2631 näyttöä- Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHei, ajattelin vain tuoda esiin pienen ajatuksen. Ehkä ihonhoito ei ole se syyllinen/ratkaisu ongelmiisi. Saatat olla allerginen jollekin tai sinulla on epätasapaino vatsassa, mikä vaikuttaa myös ihoomme todella paljon. Minulla on kauniimpi iho, kun syön prebiootteja ja probiootteja sekä runsaasti hyvää proteiinia tasapainottaakseni ja tukeakseni vatsaa ja hormoneja. Huomasin myös, että lisäravinne, jota otin talven aikana, aiheutti voimakkaan allergisen reaktion, mikä johti pahimpaan akneen, jota olen koskaan elämässäni saanut. Onneksi huomasin sen vain 3 kuukauden jälkeen ja lopetin tablettien ottamisen ja näin heti, kuinka finnit ja tulehdus vähenivät. En muuttanut mitään ihonhoitorutiinissani. Joten ei aina ole niitä tuotteita, joita laitetaan iholle, jotka vaikuttavat eniten taistelussa finnejä ja epäpuhtauksia vastaan. Toivottavasti löydät jotain, mikä toimii, riippumatta siitä, mitä, pidän peukkuja puolestasi! 💞✨3 tykkää
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten5 näyttöä
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten
💕💕
kuulin että tällä saisi "punaisia venytysarpia" pois onko totta ja jos tällä ei saa tietääkö millä ne saisivat pois🥰?1 product in post 💕💕2210 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHei Iida, Kiitos kysymyksestäsi! ❤️ Loreal Paris Revitalift Filler 1.5% Hyalyronic Acid Serum on ihoa kosteuttava seerumi. Sen sisältämä hyaluronihappo ja glyseriini kosteuttavat tehokkaasti ja fibroxyl-kasviuute tukee ihon kiinteyttä ja elastisuutta! 💫 Tämä voisi siis olla loistava tuote niiden ennaltaehkäisyyn! Ihon venyäarpia voi hoitaa monilla eri tuotteilla, riippuen toki siitä, missä kohtaa kehoa ne sijaitsevat! Muita raaka-aineita arpien hoidossa ovat esimerkiksi: Retinoidit: Kuten retinoli, voivat stimuloida kollageenin tuotantoa ja edistää ihon uusiutumista. Se voi auttaa vähentämään venymäarpien näkyvyyttä Vartalolle voisi soveltua esimerkiksi tämä: lyko.com/fi/bodyologist/bodyologist-instant-booster-body-serum-50-ml C-vitamiini: voimakas antioksidantti, joka voi auttaa vaalentamaan tummempia venymäarpia. Vartalolle voisi sopia esimerkiksi tämä tuote: lyko.com/fi/qa/q-a-vitamin-c-body-cream-250-ml Toivottavasti tästä oli apua 🤍 Ihanaa viikonloppua!
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten
💕💕💕
oisko tää mulle hyvä kun mulla on "pörhöiset" mutta suorat hiukset ja muutenkin katkenneet1 product in post 💕💕💕2983 näyttöä- Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHeippa Nelli, Kyllä vain - hiuksesi hyötyvät näistä varmasti! 🥰 Vinkki: Ida Wargilta löytyy lisäksi vielä hieman täyteläisempi ja korjaavampi "Repair" -hoitolinja, mikäli hiuksesi ovat erityisen vaurioituneet: lyko.com/fi/ida-warg/ida-warg-repair-duo 🫶🏽1 tykkää
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 1 / 5
kuivattaako tää hiuksia
tai onko tässä suflatiinia tai silikoonia?1 product in post kuivattaako tää hiuksia4851 näyttöä- Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHeippa Nelli, Tämä shampoo ei sisällä silikoneja tai sulfaatteja 🤍 Tuotteen pesevä ainesosana on käytetty sulfonaattia, joka on monesti sulfaattia hellävaraisempi vaihtoehto 😊 Ihanaa päivää!5 tykkää
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 1 / 5
Mikä iho
mulla on vähän öljynen, sekaiho ja sieniaknea otsassa sopiiko tämä sellaiselle iholle?1 product in post Mikä iho1490 näyttöä- Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHeippa Nelli, Tämä putsari on kehitetty ensisijaisesti kuivalle, karhealle ja epätasaiselle iholle ja sillä on kuorivia ominaisuuksia. 🫶🏼 Öljyisen ihon tarpeisiin CeraVelta löytyy päivittäiseenkin puhdistukseen soveltuva Foaming Cleanser: lyko.com/fi/cerave/cerave-foaming-cleanser-473-ml 🥰 Tästä vielä videoon, jossa vertaillaan näitä eri puhdistustuotteita toisiinsa: youtube.com/watch?v=cUKTVukE3Ec&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Flyko.com%2F&source_ve_path=MjM4NTE Toivottavasti löydät sinulle sopivan tuotteen!1 tykkää