Vanessa
- Viesti luotiin 1 vuosi sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä
Saippua oli pakattu. Se on tarkalleen 30g ja puhdistaa myös :)1 product in post Erittäin hyvä520 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuosi sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mega
Erittäin vakaa ja näyttää kauniilta – jopa pakkaus. Se on hyvin tehty ja ilman teräviä reunoja.1 product in post Mega3129 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuosi sitten6 näyttöä
- Viesti luotiin 1 vuosi sitten7 näyttöä
- Viesti luotiin 1 vuosi sitten1 näyttöä
- Viesti luotiin 1 vuosi sitten3 näyttöä