Nina
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 2 / 5
Melko ok MUTTA..
Se ei tahmaa ja antaa mukavan viileän tunteen. Kauniisti pakattu pussissa, joten se on helppo ottaa ulos ja levittää. Sain hyvän hehkun jälkeenpäin. MUTTA maskin pitää sopia todella isoon kasvoon. Minun piti leikata se (!) ettei se olisi hiuksilla. Se ei myöskään voi olla hiuksilla, koska maski ei tartu hiuksiin, joten se vain roikkui sivuilta. Minulle on tärkeää, että maski istuu hyvin!1 product in post Melko ok MUTTA..10 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikkoHei Nina! 😊 Kiitos arvostelustasi! ✨ Onpa ihanaa kuulla, että pidät viilentävästä tunteesta, että se antaa kauniin hehkun ja että iho tuntuu kosteutetulta käytön jälkeen 🤍 Niin tyypillistä, ettei se sopinutkaan ihan niin kuin toivoit. Toivotan sinulle oikein hyvää päivää! 🌷1 tykkää
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 1 / 5
Vaikea käyttää
Jauhetta kaikkialla. Tahmea sotku. Vaikea saada pois. Vain 2 rkl käytettiin, loput (noin 2 dl) jouduttiin heittämään pois, koska se piti käyttää ensimmäisellä käyttökerralla.1 product in post Vaikea käyttää66 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
Uusi kaava?
Hei! Onko tämä uusi kaava? Jos näin on, on harhaanjohtavaa, että kommentit ovat edelleen edellisestä kaavasta.1 product in post Uusi kaava?2063 näyttöä- Kommentti lisättiin 4 kuukautta sittenOkei, ymmärrän. Yritän löytää 5.1 vanhasta koostumuksesta, mutta se vaikuttaa olevan mahdotonta. Mutta nyt, kun klikkasin linkkiäsi, huomasin, että teillä on vielä 5.2 vanhassa koostumuksessa (se, jossa on Giorgio Armani pullossa eikä vain Armani)! 🙏🏼🙏🏼 Se saattaa olla lähinnä, mitä pääsen 5.1:een. Mielestäni uusi koostumus on paljon huonompi :( Olen niin surullinen siitä, että he vaihtoivat koostumusta!1 tykkää
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten
Loppuunmyyty
Hei! Tuleeko tätä tuotetta myyntiin verkossa uudelleen? Näen, että sitä on varastossa joissakin myymälöissänne, mutta miksi ei verkossa? :(1 product in post Loppuunmyyty105 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHei Nina! ✨ Eikö olekin vähän surullista, kun suosikki poistuu valikoimasta? Meillä ei ole enää varastossa ja emme saa myöskään täydennystä! Toivottavasti olet ehkä menossa jonkin kaupan ohi, jossa on vielä kappaleita hyllyssä tai että se löytyy tulevaisuudessa uudelleen🥰🙏
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 2 / 5
Epäpätevä Lyko
On hienoa hypettää tuotetta, mutta sitten ette sitoudu ja varmista, että tekninen puoli toimii. Odotan innolla kuulevani Lykon selityksen tälle epäonnistumiselle.1 product in post Epäpätevä Lyko183 näyttöä