Ninel E.

  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 2 / 5

    No joo, tästä

    Olin niin innoissani tästä ripsarista, pakkaus on niin hieno, arvostelut olivat aika hyvät ja Anastasia on aina ollut minulle sellainen "It-tyttö"-merkki. Mutta ripsari ei valitettavasti ollut kovin hyvä minulle neljästä syystä: 1. Se mureni paljon, sain paljon pieniä ripsaripalasia silmien alle ja sisälle 2. Silmäni turposivat hieman noin 20 minuutin käytön jälkeen 3. Se ei pidä ripsiä tuuheina hyvin ja minulle se vahingoitti ripsiä aika paljon 4. Kun se oli ollut auki vain kuukauden, huomasin ison vahaklöntin putkessa, yök! Olen aina sulkenut putken kunnolla, joten se oli todella hyväksymätöntä näin kalliilta ripsarilta Muuten se on kaunis noin ensimmäiset 5 minuuttia. Ehkä se toimii sinulle, joka luet tätä postausta.
    1 product in post No joo, tästä
    5 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 viikko
      Hei Nina! 🥰 Kiitos, että jaoit kokemuksesi niin yksityiskohtaisesti 💗 On todella harmillista, että ripsiväri ei vastannut odotuksiasi, varsinkin kun sinulla oli niin suuret odotukset sille ja kuvaamasi mureneminen, ärsytys ja koostumuksen muutos lyhyessä ajassa. Koostumukset ja se, miten ripsiväri käyttäytyy, voivat valitettavasti vaihdella henkilöstä toiseen, mutta myös ajan myötä, jos tuotteen koostumus muuttuu. Jos epäilet, että siinä on valmistusvirhe, voit mielellään tehdä reklamaation Omat sivut - Tilaushistoria - Reklamoi, niin voimme tarkastella asiaa kanssasi tarkemmin ja palata asiaan sähköpostitse 📧 Mukavaa päivänjatkoa 🌸
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 1 / 5

    Donald Trump

    Tuli niin USKOMATTOMAN oranssiksi tästä. En suosittele.
    1 product in post Donald Trump
    2709 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sitten
      Hei Ninel E. 😊 Kiitos jakamisesta! Onpa harmi, että se ei antanut toivomaasi väriä, mutta toivottavasti löydät toisen, josta pidät sen sijaan✨
      1 tykkää