Norah

  • Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 5 / 5

    Rakastan tätä seerumia!

    Rakastan todella tätä seerumia! Koostumus on kevyt ja miellyttävä, ja se tuntuu kosteuttavalta ilman, että hiukset painuvat alas. Seerumin levittäminen pipetillä on helppoa, ja se levittyy tasaisesti päänahkaan. Huomasin nopeasti, että päänahka tuntui pehmeämmältä, kosteutetummalta ja vähemmän kuivalta käytön jälkeen. Parasta on, että hiukset tuntuvat silti puhtailta ja raikkailta, mikä ei aina ole itsestäänselvyys kosteuttavien päänahkatuotteiden kanssa. Seerumin yhdistäminen shampoon ja suihkeen kanssa antoi todella hyvän lopputuloksen. Olen erittäin tyytyväinen ja aion ehdottomasti jatkaa tuotteen käyttöä. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – sain kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Rakastan tätä seerumia!
    15 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 5 / 5

    Kevyt päänahassa!

    Tämä suihke nousi nopeasti suosikikseni hiustenhoitorutiinissani. Sen levittäminen suoraan päänahkaan on erittäin helppoa kätevän suihkutoiminnon ansiosta, ja se imeytyy nopeasti ilman, että hiukset tuntuvat rasvaisilta tai tahmeilta. Arvostan sitä, että se antaa raikkaan ja kosteutetun tunteen heti levityksen jälkeen, samalla kun se on niin kevyt, että sitä tuskin huomaa hiuksissa. Säännöllisen käytön jälkeen päänahka tuntuu rauhallisemmalta ja tasapainoisemmalta. Todella hyvä tuote niille, jotka haluavat antaa päänahalleen hieman ekstra huolenpitoa. Arvostelu tehty Smartsonin toimeksiannosta – sain kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Kevyt päänahassa!
    10 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 5 / 5

    Päänahka tuntuu tasapainoisemmalta!

    Olin todella positiivisesti yllättynyt tästä shampoolta! Jo ensimmäisen pesun jälkeen päänahkani tuntui puhtaalta, raikkaalta ja miellyttävältä ilman, että se tuntuisi kuivalta tai kireältä. Shampoo vaahtoaa sopivasti, siinä on raikas ja mieto tuoksu, ja se on helppo huuhdella pois. Se puhdistaa tehokkaasti ilman, että hiukset tuntuvat kuivilta, mikä on minulle tärkeää, koska minulla on herkkä päänahka. Hiukset tuntuvat pehmeiltä, ilmavilta ja raikkailta pesun jälkeen, ja koen, että päänahka on tasapainoisempi. Todella hyvä shampoo, jota jatkan mielelläni käyttämistä ja suosittelen lämpimästi. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – sain kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Päänahka tuntuu tasapainoisemmalta!
    18 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Luksusserumi!

    Mielestäni tuote oli todella hyvä! Seerumi tuntui kevyeltä hiuspohjassa ja imeytyi nopeasti ilman, että se teki hiuksista rasvaiset. Muutaman käyttökerran jälkeen huomasin, että hiukset tuntuivat vahvemmilta ja vähemmän alttiilta putoamaan. Tuoksu on raikas ja ylellinen, ja pullo tuntuu erittäin laadukkaalta. Tuote, jota voin ehdottomasti suositella muille, jotka haluavat huolehtia hiuspohjastaan ja vähentää hiustenlähtöä. Olen mukana testiryhmässä ja sain ilmaisen testituotteen.
    1 product in post Luksusserumi!
    1407 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Ihan super tyytyväinen!

    Rakastin tätä shampoota! Se antaa niin ihanan tunteen päänahassa. Kokemukseni mukaan hiukset ovat hieman paksummat muutaman viikon käytön jälkeen. Arvostelu toteutettiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Ihan super tyytyväinen!
    338 näyttöä