Caroline

  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Lopultakin litteÀstÀ volyymiin

    Se antaa vĂ€littömĂ€n volyymiboostin, joka kestÀÀ koko pĂ€ivĂ€n ilman, ettĂ€ hiukset tuntuvat tahmeilta tai jĂ€ykiltĂ€. Parasta on, ettĂ€ hiukset sĂ€ilyttĂ€vĂ€t pehmeĂ€n tuntumansa lisĂ€tilavuudesta huolimatta. Kahden viikon kĂ€ytön jĂ€lkeen siitĂ€ on tullut luonnollinen osa muotoilurutiiniani, jotta hiukset nĂ€yttĂ€isivĂ€t paksummilta luonnollisella tavalla. Kuvassa hiukseni ovat pesupĂ€ivĂ€n jĂ€lkeiseltĂ€ pĂ€ivĂ€ltĂ€, enkĂ€ ole tehnyt uutta muotoilua sinĂ€ pĂ€ivĂ€nĂ€. Minulla on hyvin ohuet ja litteĂ€t hiukset ilman tĂ€tĂ€ tuotetta, eikĂ€ mikÀÀn muotoilu pysy! Rakastan sitĂ€ Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Lopultakin litteÀstÀ volyymiin
    69 nÀyttöÀ
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Rakastan tÀtÀ!

    Aloittaa tĂ€mĂ€n seerumin kĂ€yttö rutiinissani testiviikkojen aikana on ollut positiivinen yllĂ€tys. PelkĂ€sin, ettĂ€ se tekisi pÀÀnahastani rasvaisen, mutta se imeytyy heti ja tuntuu pikemminkin virkistĂ€vĂ€ltĂ€. On ylellinen tapa hieroa seerumia joka pĂ€ivĂ€, ja koen, ettĂ€ pÀÀnahkani voi paljon paremmin nyt kuin ennen testin aloittamista. Tuntuu siltĂ€, ettĂ€ annan hiuksilleni parhaat edellytykset kasvaa vahvemmiksi ja tuuheammiksi pitkĂ€llĂ€ aikavĂ€lillĂ€. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Rakastan tÀtÀ!
    11 nÀyttöÀ
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Niin pehmeÀÀ ja helposti harjattavaa!

    Minulla on usein vaikeuksia löytÀÀ hoitoainetta, joka kosteuttaa ilman, ettĂ€ hiukset painuvat, mutta testijaksoni aikana tĂ€stĂ€ on tullut suosikki. Hiukset muuttuvat upean pehmeiksi ja helposti kĂ€siteltĂ€viksi heti huuhtelun jĂ€lkeen. Se selvittÀÀ takkuiset latvani vaivattomasti, ja lopputulos on terveeltĂ€ ja kiiltĂ€vĂ€ltĂ€ nĂ€yttĂ€vĂ€t hiukset. Kahden viikon jĂ€lkeen huomaan, ettĂ€ hiukset tuntuvat helpommin hallittavilta ja huomattavasti vĂ€hemmĂ€n haurailta. Se on tĂ€ydellinen tasapaino hoitavan vahvuuden ja ilmavan pehmeyden vĂ€lillĂ€. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Niin pehmeÀÀ ja helposti harjattavaa!
    5 nÀyttöÀ
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Fantastinen

    Toimiessani testihenkilönĂ€ tĂ€lle shampoolle kahden viikon ajan olen todella vaikuttunut. EnsimmĂ€isenĂ€ minua hĂ€mmĂ€styttÀÀ, kuinka uskomattoman puhtaaksi hiukset tulevat ilman sitĂ€ karheaa narisevaa tunnetta, jonka syvĂ€puhdistavat shampoot joskus antavat. Asetyylisalisyylihappoa sisĂ€ltĂ€vĂ€ koostumus tuntuu tehokkaalta mutta hellĂ€varaiselta pÀÀnahalle. Jo ensimmĂ€isen pesun jĂ€lkeen huomasin, ettĂ€ hienot hiukseni saivat nostetta juurista, ja 14 pĂ€ivĂ€n jĂ€lkeen hiukset tuntuvat huomattavasti elinvoimaisemmilta ja kestĂ€vĂ€mmiltĂ€. Todellinen tĂ€ysosuma pĂ€ivittĂ€iseen kĂ€yttöön! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Fantastinen
    16 nÀyttöÀ
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Tekee työnsÀ

    Olen kuullut tÀstÀ paljon ennen ja oli hauskaa testata sitÀ itse. Tekee työnsÀ todella hyvin. Meikki pysyi paikallaan koko pÀivÀn. Ei hÀiritsevÀÀ tuoksua. Pieni pullo, olisin halunnut isomman, jos itse ostaisin. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Tekee työnsÀ
    83 nÀyttöÀ
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Ihana ja kaunis.

    Kaunis kiilto. Super kaunis huulipunan kanssa. Haluaisin kokeilla lisÀÀ vĂ€rejĂ€ 😍 Tuoksui hyvĂ€ltĂ€, suklaa? Oudon applikaattorin, mutta varmasti vain tottumiskysymys 😁 Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Ihana ja kaunis.
    152 nÀyttöÀ
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Nja..

    KynĂ€ kuivui levityksen aikana. Vaikeaa saada kauniiksi. EhkĂ€ kĂ€sittelyvirhe đŸ«ŁđŸ˜„, mutta en pitĂ€nyt siitĂ€. VĂ€ri pysyi pitkÀÀn, joten siinĂ€ ei ollut mitÀÀn vikaa 😁.
    1 product in post Nja..
    11918 nÀyttöÀ
    • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisĂ€ttiin 4 kuukautta sitten
      Hei Caroline! đŸ‘‹đŸ»đŸ˜Š Kiitos, ettĂ€ jaoit kokemuksesi. Saadaksesi paremman tuloksen tuntuvasta huulilinerista, voi olla hyvĂ€ aloittaa puhtailla, kuivilla huulilla ja ehkĂ€ kuoria hieman, jos sinulla on hilseilyĂ€ 💛✹ Jos haluat enemmĂ€n liukkautta, voi kermaisempi huulipuna pohjana auttaa! Toivottavasti vinkit tekevĂ€t levittĂ€misestĂ€ helpompaa seuraavalla kerralla! 💄 PitĂ€kÀÀ huolta! ☃
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Positiivisesti yllÀttynyt

    Olin hieman peloissani mattaisen meikkivoiteen suhteen, koska olen kuiva ihoinen, mutta se istui todella hyvin. Kaunis peittÀvyys ja ei tunnu iholla. Pieni tuubi, mutta tarvitsi todella vÀhÀn tuotetta. Voin ehdottomasti kuvitella ostavani tÀmÀn itse myöhemmin. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Positiivisesti yllÀttynyt
    544 nÀyttöÀ
    • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Kommentti lisĂ€ttiin 4 kuukautta sitten
      Ihanaa! NĂ€yttÀÀ hyvĂ€ltĂ€ viimeistelyltĂ€ kuvassasi! Jos olet kuiva, ehkĂ€ uskallan kokeilla sitĂ€ myös đŸ€©
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    HyvÀ primer, tekee työnsÀ.

    pidĂ€n siitĂ€. Kuulin siitĂ€ vain hyvÀÀ ennen, ja se piti mitĂ€ lupasi. Meikki kesti koko pĂ€ivĂ€n ja nĂ€ytti hyvĂ€ltĂ€. Ei haise miltÀÀn, mikĂ€ on mukavaa. Toivoisin, ettĂ€ tuotetta saisi enemmĂ€n kuin tuosta pienestĂ€ pullosta. Kuitenkin ei tarvitse paljon, joten se kestÀÀ varmaan jonkin aikaa 😊 Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – sain kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post HyvÀ primer, tekee työnsÀ.
    42 nÀyttöÀ
    • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Kommentti lisĂ€ttiin 4 kuukautta sitten
      Jaaa, niin mahtava mukava tuote đŸ„°đŸ„°đŸ„° Mahdollisesti hieman epĂ€ekonominen, mutta se on ok, kun ne ovat hyviĂ€ ja halpoja muuten đŸ€Ș
  • Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    9 nÀyttöÀ