Caroline
- Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Lopultakin litteÀstÀ volyymiin
Se antaa vĂ€littömĂ€n volyymiboostin, joka kestÀÀ koko pĂ€ivĂ€n ilman, ettĂ€ hiukset tuntuvat tahmeilta tai jĂ€ykiltĂ€. Parasta on, ettĂ€ hiukset sĂ€ilyttĂ€vĂ€t pehmeĂ€n tuntumansa lisĂ€tilavuudesta huolimatta. Kahden viikon kĂ€ytön jĂ€lkeen siitĂ€ on tullut luonnollinen osa muotoilurutiiniani, jotta hiukset nĂ€yttĂ€isivĂ€t paksummilta luonnollisella tavalla. Kuvassa hiukseni ovat pesupĂ€ivĂ€n jĂ€lkeiseltĂ€ pĂ€ivĂ€ltĂ€, enkĂ€ ole tehnyt uutta muotoilua sinĂ€ pĂ€ivĂ€nĂ€. Minulla on hyvin ohuet ja litteĂ€t hiukset ilman tĂ€tĂ€ tuotetta, eikĂ€ mikÀÀn muotoilu pysy! Rakastan sitĂ€ Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta â testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Lopultakin litteĂ€stĂ€ volyymiin69 nĂ€yttöÀ - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Rakastan tÀtÀ!
Aloittaa tĂ€mĂ€n seerumin kĂ€yttö rutiinissani testiviikkojen aikana on ollut positiivinen yllĂ€tys. PelkĂ€sin, ettĂ€ se tekisi pÀÀnahastani rasvaisen, mutta se imeytyy heti ja tuntuu pikemminkin virkistĂ€vĂ€ltĂ€. On ylellinen tapa hieroa seerumia joka pĂ€ivĂ€, ja koen, ettĂ€ pÀÀnahkani voi paljon paremmin nyt kuin ennen testin aloittamista. Tuntuu siltĂ€, ettĂ€ annan hiuksilleni parhaat edellytykset kasvaa vahvemmiksi ja tuuheammiksi pitkĂ€llĂ€ aikavĂ€lillĂ€. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta â testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Rakastan tĂ€tĂ€!11 nĂ€yttöÀ - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Niin pehmeÀÀ ja helposti harjattavaa!
Minulla on usein vaikeuksia löytÀÀ hoitoainetta, joka kosteuttaa ilman, ettĂ€ hiukset painuvat, mutta testijaksoni aikana tĂ€stĂ€ on tullut suosikki. Hiukset muuttuvat upean pehmeiksi ja helposti kĂ€siteltĂ€viksi heti huuhtelun jĂ€lkeen. Se selvittÀÀ takkuiset latvani vaivattomasti, ja lopputulos on terveeltĂ€ ja kiiltĂ€vĂ€ltĂ€ nĂ€yttĂ€vĂ€t hiukset. Kahden viikon jĂ€lkeen huomaan, ettĂ€ hiukset tuntuvat helpommin hallittavilta ja huomattavasti vĂ€hemmĂ€n haurailta. Se on tĂ€ydellinen tasapaino hoitavan vahvuuden ja ilmavan pehmeyden vĂ€lillĂ€. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta â testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Niin pehmeÀÀ ja helposti harjattavaa!5 nĂ€yttöÀ - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Fantastinen
Toimiessani testihenkilönĂ€ tĂ€lle shampoolle kahden viikon ajan olen todella vaikuttunut. EnsimmĂ€isenĂ€ minua hĂ€mmĂ€styttÀÀ, kuinka uskomattoman puhtaaksi hiukset tulevat ilman sitĂ€ karheaa narisevaa tunnetta, jonka syvĂ€puhdistavat shampoot joskus antavat. Asetyylisalisyylihappoa sisĂ€ltĂ€vĂ€ koostumus tuntuu tehokkaalta mutta hellĂ€varaiselta pÀÀnahalle. Jo ensimmĂ€isen pesun jĂ€lkeen huomasin, ettĂ€ hienot hiukseni saivat nostetta juurista, ja 14 pĂ€ivĂ€n jĂ€lkeen hiukset tuntuvat huomattavasti elinvoimaisemmilta ja kestĂ€vĂ€mmiltĂ€. Todellinen tĂ€ysosuma pĂ€ivittĂ€iseen kĂ€yttöön! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta â testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Fantastinen16 nĂ€yttöÀ - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
Tekee työnsÀ
Olen kuullut tÀstÀ paljon ennen ja oli hauskaa testata sitÀ itse. Tekee työnsÀ todella hyvin. Meikki pysyi paikallaan koko pÀivÀn. Ei hÀiritsevÀÀ tuoksua. Pieni pullo, olisin halunnut isomman, jos itse ostaisin. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Tekee työnsÀ83 nÀyttöÀ - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Ihana ja kaunis.
Kaunis kiilto. Super kaunis huulipunan kanssa. Haluaisin kokeilla lisÀÀ vĂ€rejĂ€ đ Tuoksui hyvĂ€ltĂ€, suklaa? Oudon applikaattorin, mutta varmasti vain tottumiskysymys đ Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Ihana ja kaunis.152 nĂ€yttöÀ - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5
Nja..
KynĂ€ kuivui levityksen aikana. Vaikeaa saada kauniiksi. EhkĂ€ kĂ€sittelyvirhe đ«Łđ, mutta en pitĂ€nyt siitĂ€. VĂ€ri pysyi pitkÀÀn, joten siinĂ€ ei ollut mitÀÀn vikaa đ.1 product in post Nja..11918 nĂ€yttöÀ- KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisĂ€ttiin 4 kuukautta sittenHei Caroline! đđ»đ Kiitos, ettĂ€ jaoit kokemuksesi. Saadaksesi paremman tuloksen tuntuvasta huulilinerista, voi olla hyvĂ€ aloittaa puhtailla, kuivilla huulilla ja ehkĂ€ kuoria hieman, jos sinulla on hilseilyĂ€ đâš Jos haluat enemmĂ€n liukkautta, voi kermaisempi huulipuna pohjana auttaa! Toivottavasti vinkit tekevĂ€t levittĂ€misestĂ€ helpompaa seuraavalla kerralla! đ PitĂ€kÀÀ huolta! âïž
- Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Positiivisesti yllÀttynyt
Olin hieman peloissani mattaisen meikkivoiteen suhteen, koska olen kuiva ihoinen, mutta se istui todella hyvin. Kaunis peittĂ€vyys ja ei tunnu iholla. Pieni tuubi, mutta tarvitsi todella vĂ€hĂ€n tuotetta. Voin ehdottomasti kuvitella ostavani tĂ€mĂ€n itse myöhemmin. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Positiivisesti yllĂ€ttynyt544 nĂ€yttöÀ- KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Kommentti lisĂ€ttiin 4 kuukautta sittenIhanaa! NĂ€yttÀÀ hyvĂ€ltĂ€ viimeistelyltĂ€ kuvassasi! Jos olet kuiva, ehkĂ€ uskallan kokeilla sitĂ€ myös đ€©
- Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
HyvÀ primer, tekee työnsÀ.
pidĂ€n siitĂ€. Kuulin siitĂ€ vain hyvÀÀ ennen, ja se piti mitĂ€ lupasi. Meikki kesti koko pĂ€ivĂ€n ja nĂ€ytti hyvĂ€ltĂ€. Ei haise miltÀÀn, mikĂ€ on mukavaa. Toivoisin, ettĂ€ tuotetta saisi enemmĂ€n kuin tuosta pienestĂ€ pullosta. Kuitenkin ei tarvitse paljon, joten se kestÀÀ varmaan jonkin aikaa đ Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta â sain kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post HyvĂ€ primer, tekee työnsĂ€.42 nĂ€yttöÀ- KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Kommentti lisĂ€ttiin 4 kuukautta sittenJaaa, niin mahtava mukava tuote đ„°đ„°đ„° Mahdollisesti hieman epĂ€ekonominen, mutta se on ok, kun ne ovat hyviĂ€ ja halpoja muuten đ€Ș
- Viesti luotiin 5 kuukautta sitten9 nÀyttöÀ