Paasus

  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Ei pysy kasassa

    Erittäin hyvän tuoksuinen, mutta geelimäinen puikko alkoi lohkeilemaan ja irtoamaan palasina kahden käyttökerran jälkeen. Vaikken ruuvannut paljoa tuotetta ulos puikosta, hellästi lisättäessä tuotetta palasia alkoi irtoamaan. Iso osa tuotteesta menee näin hukkaan. Palasten irtoamisen jälkeen pieniä geelipaloja tarttuu ihoon. Erittäin huono laatu hintaansa nähden! Harmi, koska tuoksu ihana.
    1 product in post Ei pysy kasassa
    93 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Moikka Paasus! 💛 Kiitos, että käytit aikaa kokemuksesi jakamiseen. Ihana kuulla, että pidät tuoksusta, mutta ikävää, että tuote alkoi halkeilla ja hajota jo muutaman käyttökerran jälkeen. Jos epäilet, että tuotteessa saattaa olla vikaa, olet lämpimästi tervetullut tekemään reklamaation Omien sivujen kautta, niin voimme tutkia asiaa tarkemmin. 🤍 Ihanaa päivänjatkoa! ✨
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Hyvä maku, muttei tarpeeksi kosteuttava

    Tuoksuu ja maistuu hyvälle, mutta kookosöljyn ansiosta tämä ei imeydy hyvin huuliin. Omat huuleni jäävät liian kuiviksi tätä käytettäessä. En myöskään pidä tunteesta, kun kalvo tuotetta huulten päällä, mutta alla huulet jo rohtuvat.
    1 product in post Hyvä maku, muttei tarpeeksi kosteuttava
    72 näyttöä