Paasus
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 2 / 5
Ei pysy kasassa
Erittäin hyvän tuoksuinen, mutta geelimäinen puikko alkoi lohkeilemaan ja irtoamaan palasina kahden käyttökerran jälkeen. Vaikken ruuvannut paljoa tuotetta ulos puikosta, hellästi lisättäessä tuotetta palasia alkoi irtoamaan. Iso osa tuotteesta menee näin hukkaan. Palasten irtoamisen jälkeen pieniä geelipaloja tarttuu ihoon. Erittäin huono laatu hintaansa nähden! Harmi, koska tuoksu ihana.1 product in post Ei pysy kasassa93 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenMoikka Paasus! 💛 Kiitos, että käytit aikaa kokemuksesi jakamiseen. Ihana kuulla, että pidät tuoksusta, mutta ikävää, että tuote alkoi halkeilla ja hajota jo muutaman käyttökerran jälkeen. Jos epäilet, että tuotteessa saattaa olla vikaa, olet lämpimästi tervetullut tekemään reklamaation Omien sivujen kautta, niin voimme tutkia asiaa tarkemmin. 🤍 Ihanaa päivänjatkoa! ✨
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5
Hyvä maku, muttei tarpeeksi kosteuttava
Tuoksuu ja maistuu hyvälle, mutta kookosöljyn ansiosta tämä ei imeydy hyvin huuliin. Omat huuleni jäävät liian kuiviksi tätä käytettäessä. En myöskään pidä tunteesta, kun kalvo tuotetta huulten päällä, mutta alla huulet jo rohtuvat.1 product in post Hyvä maku, muttei tarpeeksi kosteuttava72 näyttöä