Pauline

  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Edullinen!

    Olen kokeillut useita XL:n tuotteita, mutta tämä sarja on todellinen suosikki. Se on myös erittäin edullinen 1000 ml:n pakkauksellaan. Koska minulla on vastavärjätty hiukset, on minulle tärkeää käyttää shampooa ja hoitoainetta, jotka antavat paljon kosteutta, ja mielestäni tämä sarja todella tekee sen. Hiukseni menivät pölykuivasta kiiltäviksi ja pehmeiksi. ✨❤️
    1 product in post Edullinen!
    73 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Edullinen!

    Olen kokeillut useita XL:n tuotteita, mutta tämä sarja on todellinen suosikki. Se on myös erittäin edullinen 1000 ml:n pakkauksellaan. Koska minulla on vastavärjätty hiukset, on minulle tärkeää käyttää shampoota ja hoitoainetta, jotka antavat paljon kosteutta, ja mielestäni tämä sarja todella tekee sen. Hiukseni menivät rutikuivasta kiiltäviksi ja pehmeiksi. ✨❤️
    1 product in post Edullinen!
    41 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Ei kestä kauan

    Saa kauniin hehkun ja sopivan peittävyyden. Arvosteluni laskee kestävyys. Hyvästä primerista, hyvästä setting spraysta ja hyvästä pohjustuksesta huolimatta se liukuu kasvoilta hyvin nopeasti. Tämä saa kasvot laikukkaiksi. Muutaman tunnin jälkeen pohjustetta ei ole juuri jäljellä. Ostin sen hyvien arvostelujen takia, mutta valitettavasti se ei toiminut minulla. Nyt käytän sitä yhdessä toisen meikkivoiteen kanssa, jolloin se toimii hyvänä lisänä.
    1 product in post Ei kestä kauan
    766 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Hei Pauline! 😊 Kiitos, että jaoit kokemuksesi! 🙌 Onpa mukava kuulla, että pidät hehkusta ja luonnollisesta peittävyydestä, jonka meikkivoide antaa. Samalla on harmillista, että kestävyys ei vastannut odotuksiasi. Miten meikkivoide istuu, voi vaihdella ihotyypin, ihonhoitorutiinien ja yhdistettyjen tuotteiden mukaan 💗 Hienoa, että olet silti löytänyt tavan käyttää tuotetta ja hyötyä siitä yhdistämällä sen muihin meikkivoiteisiin. On aina mukavaa, kun tuotteen voi mukauttaa toimimaan paremmin omien tarpeiden ja toiveiden mukaan ✨ Toivotan sinulle ihanaa päivää! 🌷
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Pettynyt..

    Olisi pitänyt lukea arvostelut ennen kuin ostin sen. Tämä shampoo on tehnyt hiuksistani kuivat, elottomat ja takkuiset. Olin juuri käynyt kampaajalla, kun aloin käyttää sitä, joten hiukseni eivät olleet vaurioituneet millään tavalla. Hiukset eivät myöskään puhdistu, koska se on erittäin riittoisaa ja sitä on pestävä useaan otteeseen. Olen nyt vaihtanut shampoota, koska en voinut enää sietää sitä. Aion käyttää tätä vain hätäratkaisuna tulevaisuudessa.
    1 product in post Pettynyt..
    554 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sitten
      Hei Pauline ❤️ Kiitos, että jaoit kokemuksesi! Harmi, että XL Moisture Shampoo ei sopinut hiuksillesi. Se on kosteuttava shampoo, mutta joillekin hiustyypeille se voi tuntua liian miedolta ja jättää hiukset litteiksi tai takkuisiksi. Muutama vinkki, jos haluat antaa sille vielä mahdollisuuden: käytä vähän shampoota ja lisää vettä vähitellen, jotta se emulgoituu hyvin. Shampooi kaksinkertaisesti poistaaksesi likaa ja öljyä, ja huuhtele huolellisesti. Kevyen hoitoaineen tai selvityssuihkeen käyttö voi myös auttaa takkujen kanssa ☺️ Kaikkea hyvää 🌷
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 1 / 5

    Valitettavasti ei samalla tasolla kuin muut sarjassa..

    Toisin kuin sen sisarukset sarjassa (sininen ja punainen), joista pidän, olin valitettavasti pettynyt tähän primeriin. Meikki ei kestä kovin pitkään ja taipuu läikikkääksi. Olen nyt palannut siniseen, ja meikki pysyy hyvin, joten ongelma näyttää olevan tässä primerissa.
    1 product in post Valitettavasti ei samalla tasolla kuin muut sarjassa..
    331 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sitten
      Hei Pauline! 😊 Kiitos, että jaoit! ✨ Parhaat vinkkini läikikkään lopputuloksen välttämiseksi ovat käyttää vähän primeria ja taputella sormilla, anna primerin asettua hetkeksi ennen kuin laitat pohjan, ja paina meikkivoide sisään sen sijaan, että vetäisit. Pidetään peukkuja, että se toimii paremmin, muuten kuulostaa siltä, että sinulla on pari suosikkia, joihin voit palata! 🥰👌 Pidä huolta itsestäsi ja nauti todella mukavasta päivästä! 🌞
  • Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Aliarvostettu shampoo, edullinen!

    Näyttää siltä, että se on poistumassa valikoimasta. Vähän harmi! Olen etsinyt pitkään hyvää shampoota todella kuivalle talvihiukselleni, mutta tämä shampoo on niin hyvä! Se kosteuttaa hiuksia todella hyvin, ja huomasin eron jo yhden pesun jälkeen. Se tuoksuu myös raikkaalta.
    1 product in post Aliarvostettu shampoo, edullinen!
    3819 näyttöä