Pedernille

  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5

    Pidän siitä, mutta en tuoksusta

    Pidin todella paljon tämän linjan tuotteista, mutta reagoin voimakkaasti tuoksuun, olen allerginen parfyymeille, joten se ei ole yllättävää😆 Onko teillä vinkkejä tämän linjan kaltaisista tuotteista ilman tuoksua? Olen itse katsonut Nicciniä ja Cutriniä, ovatko ne hyviä vaihtoehtoja? Käytän tätä suihketta, volyymivaahtoa ja muotoiluvoidetta. Haluaisin käyttää jotain vastaavaa, mutta ilman tuoksua🤗
    1 product in post Pidän siitä, mutta en tuoksusta
    213 näyttöä