Pedernille
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5
Pidän siitä, mutta en tuoksusta
Pidin todella paljon tämän linjan tuotteista, mutta reagoin voimakkaasti tuoksuun, olen allerginen parfyymeille, joten se ei ole yllättävää😆 Onko teillä vinkkejä tämän linjan kaltaisista tuotteista ilman tuoksua? Olen itse katsonut Nicciniä ja Cutriniä, ovatko ne hyviä vaihtoehtoja? Käytän tätä suihketta, volyymivaahtoa ja muotoiluvoidetta. Haluaisin käyttää jotain vastaavaa, mutta ilman tuoksua🤗1 product in post Pidän siitä, mutta en tuoksusta213 näyttöä