Toimii hyvin kuukauden tai kaksi. Sitten harjakset alkavat irrota harjasta ja siitä tulee hieman terävä. Myös helppo naarmuttaa itseään harjaksia ympäröivään koteloon. Ehkä harjaksia on liian vähän suhteessa kotelon kokoon.
Käyttäjän rooli: Lyko Creator.3 päivää sittenKommentti lisättiin 3 päivää sitten
Hei Pernilla! 👋 Kiitos, että käytit aikaa arvostelun kirjoittamiseen! 💜
Ikävää kuulla, että harja ei ole vastannut odotuksia käytön jälkeen ja että olet kokenut karvojen irtoamista sekä kotelon tuntuvan terävältä.
Vinkki parhaan kestävyyden saavuttamiseksi on pestä harja säännöllisesti miedolla saippualla, välttää metallihylsyn kastumista, puristaa varovasti ja antaa kuivua tasaisesti tai karvat alaspäin.
Jos epäilet valmistusvirhettä, olet lämpimästi tervetullut tekemään reklamaation tilaushistorian välilehdellä omilla sivuillasi 💌
Kaikkea hyvää!