Picky 123
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sitten9 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Takapuoli on vähän turha
Pidän tuotteesta. Mutta takapuoli on vähän turha. Melkein parempi laittaa tuote ensin iholle. Sitten käyttää sitä päällä!1 product in post Takapuoli on vähän turha414 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan tätä toimistolle
Rakastan TÄTÄ kamalan kuivalle toimiston ilmalle. Ja hyvät koot. Kannettavaksi mukaan.1 product in post Rakastan tätä toimistolle494 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä toimistomeikki
Ostin sen ja työskentelen kauheassa toimiston ilmassa. Pysyi hyvin kiinnityssuihkeen kanssa! Nautin siitä enimmäkseen niin. Kun se on päällä, sopii hyvin iholleni. Olen vähän kuiva :)1 product in post Hyvä toimistomeikki578 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Paras, jonka tiedän
Olen omistanut yhden vuosia. Pidin siitä, joten tilasin uuden, kun kadotin sen.1 product in post Paras, jonka tiedän707 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Ei minulle
Mielestäni tuoksu oli hieman liian keinotekoinen, väri ok.1 product in post Ei minulle64 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenHei 👋 Kiitos, että käytit aikaa jakaa kokemuksesi! Olemme iloisia kuullessamme, että pidit väristä, mutta pahoittelemme, ettei tuoksu täysin vastannut mieltymyksiäsi ❤️ Tuoksu on hyvin henkilökohtaista, ja se, mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle. Kiitos vielä arvostelustasi, ja toivomme, että löydät huultenrajauskynän, joka sopii sinulle täydellisesti 🌸1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Päivästä toiseen
Kiva, päivästä toiseen kurkun tuoksulla. Erityisen kiva hieman huultenrajauskynää alla! Toimii hyvin myös ilman :) Rakastan taputella sitä poskipunana.1 product in post Päivästä toiseen197 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuosi sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Siisti.
Rakastan sitä. Riippuu ihonväristäsi, onko se syvä punainen vai ruskea!1 product in post Siisti.1791 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuosi sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Olen fani
Yksi ensimmäisistä puhdistusaineista, joita minulla oli. Salisyylihappoa. Se on erittäin paksua ja kestää pitkään. Sillä on erittäin raikas tuoksu, joka muistuttaa hieman rosmariinia. Ihoni on melko kuiva. Käytän sitä muutamana yönä viikossa, erityisesti PMS-naamani ympärillä ja kuukautisten aikana.1 product in post Olen fani2053 näyttöä