Ritu

  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Huono liner

    Tilasin just tän, nii tahraa vaan, välillä tuotetta ei tuu ollenkaan, huonoin liner mitä oon kokeillut, tuntuu kyl et saamassani on jotain vikaa😔 Sain just uuden tuotteen tilalle nii selvästi edellinen oli viallinen🙂
    1 product in post Huono liner
    288 näyttöä