Angelica
- Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Bob-bob
Itse vaha on hyvä ja kivuton, mutta se on erittäin sotkuista ja erittäin vaikeaa arvioida vahan lämpötilaa. Helppo polttaa itsensä tai vaha jäähtyy liian kylmäksi ja siitä tulee vaikeaa työstää.1 product in post Bob-bob2378 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan
Antaa parhaan «touchin» meikkilookille1 product in post Rakastan1292 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Ei tyytyväinen
Tuoksuu tosi hyvältä, mutta hiukset muuttuvat rasvaisiksi muutaman tunnin jälkeen1 product in post Ei tyytyväinen588 näyttöä- Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 11 kuukautta sittenHeippa 🌸 Kiitos, että jaoit ajatuksesi! Onpa hienoa, että pidät tuoksusta, mutta harmi, että hiukset rasvoittuvat niin nopeasti pesun jälkeen. Jotkut shampoot voivat toimia eri tavalla hiustyypin ja tarpeiden mukaan, ja voi olla järkevää yhdistää se syväpuhdistavaan shampoon tai kokeilla käyttää vähemmän tuotetta. Jos haluat, voimme mielellämme auttaa sinua löytämään shampoon, joka sopii sinulle paremmin ja antaa pidempään raikkautta! Kiitos, että jaoit kokemuksesi 💛 Toivotan sinulle mukavaa päivänjatkoa🩷
- Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
10/10
Rakastan tuoksua🫶🫶🫶1 product in post 10/10977 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan
Rakastan kirsikan tuoksua, joten tämä oli aivan ihana. Siinä ei ole tyypillistä makeaa kirsikan tuoksua, se on hieman syvempi, enemmän «confident» vibe1 product in post Rakastan3274 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras
Mikään sieni ei voi verrata tähän.1 product in post Paras973 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kuolettavan hyvä
Mukava levittää ja pysyy todella hyvin iholla1 product in post Kuolettavan hyvä1441 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Paskaa
Mielestäni tämä teki hiuksista sekä rasvaisemmat että näytti rasvaisemmilta1 product in post Paskaa794 näyttöä- Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 11 kuukautta sittenHei 💌 Kiitos, että jaoit kokemuksesi Olaplex No.4D:stä. On harmillista kuulla, että koit hiustesi olevan rasvaisempia kuin toivottu käytön jälkeen. Kuivashampoo voi joskus tuntua erilaiselta riippuen hiustyypistä ja käytetystä tuotteen määrästä, joten voi olla hyvä kokeilla pienempää määrää tai käyttää sitä hieman kauempana päänahasta. Jos haluat, voimme myös auttaa sinua löytämään kuivashampoon, joka sopii paremmin hiuksillesi! Kiitos vielä palautteesta 💛 Mukavaa päivänjatkoa 🌸
- Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mukava
Käytän tätä aina ennen nukkumaanmenoa. Niin rauhoittavaa, rakastan!1 product in post Mukava59 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
RAKASTAN
Niin virkistävää1 product in post RAKASTAN71 näyttöä