olen värjännyt hiukseni monta kertaa, erityisesti vihreäksi. halusin värjätä hiukseni vihreäksi ja siniseksi, joten tein sen (lisäsin punaista, joka ei ollut tätä merkkiä), mutta kun väri haalistui, vihreä muuttui hyvin keltaiseksi (se oli jo alun perin hyvin keltainen). nyt olen saanut useita kommentteja “Ruotsi-hiuksistani”. väri on vaikea saada tasaiseksi eikä se oikein “jää kiinni” hyvin, koska se on hyvin paksua koostumukseltaan.
ensimmäinen kuva (hiukset kiinni) on juuri värjäyksen jälkeen ja toinen kuva on minusta Ruotsi-hiuksieni kanssa noin 2 viikkoa myöhemmin…
muuten hyvä puoli on se, että värit eivät vuoda, kun värjää useita värejä, eikä se tartu niin kovasti ihoon.
olen käyttänyt muita vihreitä hiusvärejä, jotka ovat pitäneet vihreän sävynsä paljon paremmin, vaikka noin kuukausi on kulunut, tämä vihreä hiusväri on hyvin keltainen ja se jää hiuksiin..
3 kuukautta sittenViesti luotiin 3 kuukautta sitten
Arvosana: 4 / 5
toimii ihan ok
Olen käyttänyt sitä joka toinen päivä nyt muutaman kuukauden ajan, ja sitä ennen noin 1-2 kertaa viikossa kuukauden ajan. En ole huomannut eroa kasvoilla käytettynä (minulla on hyvin näkyvät "blackheadit"), mutta se on toiminut hyvin rauhoittamaan akneani selässä ja rinnassa.