Åsa
- Viesti luotiin 1 vuosi sitten
Mikä järjestys
Pitäisikö hoitoainetta käyttää maskin jälkeen?1 product in post Mikä järjestys514 näyttöä- Kommentti lisättiin 1 vuosi sittenHei, Ei, sinun ei välttämättä tarvitse hoitoainetta tämän maskin käytön jälkeen ❤ Se on ravitseva ja tasapainottava tarpeeksi toimiakseen sekä hoitona että viimeisenä vaiheena! Jos sinulla on erittäin vaurioituneet tai huokoiset hiukset, voit lisätä hoitoainetta sen jälkeen tai jos olet vuorotellut syväpuhdistavan shampoon kanssa ennen maskia. Pitäkää huolta 🌞1 tykkää