sally
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Hieman punertava pohjasävy
Hyvä koostumus ja siinä on ehdottomasti hehkuva ilme, joka ei ole niin kimaltava vaan enemmän hehkuva. Mutta siinä oli hieman punertavampi/lämmin pohjasävy, joten minun täytyy sekoittaa sitä cc-voiteeni kanssa saadakseni tarvitsemani varjon. Muuten suosittelisin! 😊1 product in post Hieman punertava pohjasävy - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Erittäin pigmenttinen, todella pehmeä ja helppo häivyttää :) Suosittelisin!1 product in post Hyvä739 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Toimi hetken
Se toimi hetken ja huomasin, että se puhdisti akneni ja esti puhkeamiset niin usein, mutta muutaman viikon jälkeen ihoni palasi normaaliksi. En ole ostanut uudelleen enkä suunnittele sitä. Minulla on muuten sekaiho 🤙🤙🤙1 product in post Toimi hetken2230 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Hehkuva mutta sai minut puhkeamaan ojt
Perhe, se on hyvä aurinkovoide, mutta se ehdottomasti sai minut puhkeamaan. Niin se todella teki. Niin rasvainen ja öljyinen lopputulos myös. Liian kallis sen lopputuloksen vuoksi. En suosittele, että hankit jotain dermatologisesti hyväksyttyä. Pelkkä korealainen ihonhoito ei tarkoita, että se on mahtavaa ja toimii kaikille!1 product in post Hehkuva mutta sai minut puhkeamaan ojt1760 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ostin sen, en koskaan käyttänyt
En tiedä, ostin tämän, mutta en koskaan päätynyt käyttämään sitä. Luulen, että kokeilin sitä kerran tai kaksi ja huomasin, että ihoni ei oikein pitänyt siitä.1 product in post Ostin sen, en koskaan käyttänyt2366 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Superrrrrr
Olen käyttänyt noin kaksi vuotta! Rakastan! Todella ihana kasvoilla 😊1 product in post Superrrrrr4459 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ok
Se on ok, ehdottomasti mahtava + ei pidä meikkiäni pitkään. Ehdottomasti suosin dewy-tyyliä matta-tyylin sijaan. Tämä kuivattaa kasvoja hieman. Ehdottomasti antaa matta-ilmeen, mutta voi myös kuivattaa joskus.1 product in post Ok1715 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Söi söi söi
Kaverit, väri on ehdottomasti upea, oikeasti uskomaton!!! 10/10 suosittelen. En voi kirjaimellisesti lähteä kotoa ilman sitä!!!!!!! 🥰🥰🥰🥰🥰1 product in post Söi söi söi1244 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten5 näyttöä