Jessica

  • Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Suojaa päänahkaa auringolta

    Olen pitkään etsinyt järkevää tuotetta, joka suojaa päänahkaa auringolta. Nyt olen vihdoin löytänyt oikean! Olen polttanut herkkää päänahkaani lukemattomia kertoja, mutta enää en. Se ei tee hiuksista raskaita ja tuntuu yhtä raikkaalta käytön jälkeen. Erittäin tyytyväinen! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Suojaa päänahkaa auringolta
    10 näyttöä
  • Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Rakastan tätä shampoota!

    Rauhoittaa herkkää päänahkaani ja tekee hiuksista raikkaat. Shampoo vaahtoaa paljon, mistä pidän. Siinä on erittäin ihana tuoksu. Kumppanini, jolla on vielä herkempi päänahka kuin minulla, on myös alkanut käyttää sitä hyvillä tuloksilla. Tätä aion aina käyttää jatkossa. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Rakastan tätä shampoota!
    14 näyttöä
  • Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Uskomattoman raikas tuoksu ja koostumus

    Todella ihana raikas tuoksu ja koostumus. Olin hieman huolissani, että hiukseni näyttäisivät rasvaisilta – ne näyttävät osittain. Seerumi ei latista, mikä yllätti minut, mutta koska se antaa niin paljon kosteutta – mikä on mahtavaa – hiukset näyttävät hieman "märiltä". Olen käyttänyt sitä muutaman tunnin ennen suihkua, ja se toimii erinomaisesti. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Uskomattoman raikas tuoksu ja koostumus
    123 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 4 / 5

    Raikas ja ihana

    Rakastan Biothermin tuotteita yleisesti, eikä tämä ole ehdottomasti poikkeus! Todella raikas ja ihana tuoksu, jossa on hyvä sekoitus appelsiinia ja marjoja. Tuoksun pysyminen ja selkeys eivät vaadi paljon. Tuotteen muoto tuntuu lisäksi ylelliseltä ja se on todella miellyttävä iholla. Osallistun testiryhmään ja olen saanut ilmaisen testituotteen.
    1 product in post Raikas ja ihana
    104 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Persikkainen kesäfiilis

    Erittäin hyvä poskipuna, helppo kesä sävy. Helppo häivyttää, mutta sitä on häivytettävä koko matka ulos, jotta se ei ole liian ilmeistä, mihin kohtaan sitä on levitetty. Helppo ottaa mukaan, koska voi luottaa siihen, ettei se vuoda. Todella hyvä applikaattori ja saa tarpeeksi tuotetta siveltimeen.
    1 product in post Persikkainen kesäfiilis
    1119 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 vuotta sitten
      Superkaunis😍
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Kaunis puhtaalle meikille

    Hyvä yksinkertaiseen/puhdasmeikkiin. Tykkään koostumuksesta. Yksi yksityiskohta on, että applikaattori tiputtaa ilman, että pumppaan. Hyvä pito. Kaunis ja viileä iholla. Erityisen hyvä punaiselle iholle. Tykkään siitä kovasti!
    1 product in post Kaunis puhtaalle meikille
    741 näyttöä