Sandra Helén
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä lasten hiuksille
Tämä on loistava lapsen hiuksille ja vartalolle. Tuoksuu hyvältä ja tekee hiuksista pehmeät!1 product in post Hyvä lasten hiuksille181 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Super aurinkosuoja
Kevyt, kätevä ja todella hyvä aurinkosuoja. Rakastan kevyttä koostumusta.1 product in post Super aurinkosuoja287 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hyvä
Todella hyvä lämpösuoja kuivalle hiukselle, tekee sen nopeasti ja helposti, kun on kiire.1 product in post Todella hyvä194 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Ei uusintaostoa
Ehdottomasti helppo käyttää, koska kädet eivät jää tahmeiksi. Tuoksuu kuitenkin mielestäni huonolta, enemmänkin homeiselta hajulta ja on vaikeaa tietää, kuinka paljon peittävyyttä tulee. Koen myös, että se jättää valkoisia pieniä pisteitä koko kasvoilleni sen jälkeen. Ei ole väliä, kuinka paljon tai vähän ravistin ennen. Valitettavasti tästä ei tule uusintaostoa minulle.1 product in post Ei uusintaostoa228 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 11 kuukautta sittenHei Sandra! 💛 Kiitos, että jaoit kokemuksesi – arvostamme sitä todella paljon, vaikka tuote ei täysin vastannut odotuksiasi 💫 Sen ei tietenkään pitäisi jättää valkoisia pilkkuja käytön jälkeen, ja on harmillista kuulla, että tuoksu ei miellyttänyt sinua 💔 Se, että se oli helppo käyttää, on kuitenkin pieni plussa! Palautteesi on supertärkeää sekä meille että muille asiakkaille – iso kiitos, että käytit aikaa 🙏🏻 Hyvää päivänjatkoa! 🌷1 tykkää
- Viesti luotiin 3 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Niin hyvä
Tämä hiuslakka on niin hyvä, kevyt koostumus eikä tahmaa. Pysyy todella hyvin. Tuoksuu myös taianomaiselta.1 product in post Niin hyvä2657 näyttöä