Sanna

  • Viesti luotiin 5 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Niin kesäinen!

    Täysin upea kesäinen tuoksu. Muistuttaa enemmän EDT:tä kuin vartalosuihketta. Tuoksu on voimakas (positiivisella tavalla), mikä tarkoittaa, että et tarvitse montaa suihkausta (riittoisa tuote) ja tuoksu pysyy ja kestää pitkään. Pääsee ehdottomasti suosikkilistalle ja saa pakollisen paikan tuoksuvaatekaapissa täällä kotona! Osallistun testipaneeliin ja olen saanut ilmaisen testituotteen.
    1 product in post Niin kesäinen!
    128 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Ihana ja käyttökelpoinen

    Noin 3 viikkoa sitten sain tämän ihanan tuotteen, Biotherm Aquasource + Electrolyte Dewy Gel 100H, nimi on aika pitkä - tiedän sen 😅 Käytettyäni sitä uskollisesti sekä aamuisin että iltaisin voin todeta seuraavaa; se näyttää käytännössä käyttämättömältä, niin riittoisa se on! Koen ihoni sävyn kirkastuneen ja tasaisemmaksi, ja iho näyttää virkeämmältä ja hehkuvammalta kuin ilman käyttöä. Se, että tuotteessa on myös klassinen Biotherm-tuoksu, on minulle vain plussaa, nostalgiaa korkealla tasolla 😍 *Osallistun testiryhmään ja olen saanut ilmaisen testituotteen.
    1 product in post Ihana ja käyttökelpoinen
    65 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Pakollinen

    Todella rauhoittaa herkän ihon parranajon jälkeen! Olen AINA ärsyyntynyt ja saan valtavasti punaisia näppylöitä sekä intiimialueelle että kainaloihin parranajon jälkeen, mutta tämä pieni voide teki ihmeitä! Ihme tuote? Kaikki ärsytys katosi? Ei. Mutta ero oli niin suuri, että aion jatkaa tuotteen käyttöä ja todennäköisesti ostaa sen tulevaisuudessa! #RFSUIntimBuzz #RFSU #buzzador
    1 product in post Pakollinen
    416 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Arvostamisen arvoinen

    Tekee sen, mitä sen pitää, helpottaa parranajoa eikä ärsytä herkkää ihoa. Olisin toivonut hieman vaahtoa tai vastaavaa tuotteen venyttämiseksi, mutta muuten super. Arvostamisen arvoinen! #RFSUIntimBuzz #RFSU #buzzador
    1 product in post Arvostamisen arvoinen
    350 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Pitää mitä lupaa

    Leave-in-seerumi, joka todella pitää mitä lupaa. Ohuille skandinaavisille hiuksilleni 2 pumppausta riittää, joka kolmas tai viides pesu. Kosteissa hiuksissa hiukset tuntuvat sileiltä ja hallittavilta, ilmakuivattu hius tuntuu uudelleen kosteutetulta ja suhteellisen pörröttömältä. Mutta paras vaikutus saavutetaan kuivaamisen jälkeen hiustenkuivaajalla ja sitten muotoilulla kihartimella! Kiiltävät, pörröttömät ja sileät. Sarjan tuotteilla on kuitenkin pieni taipumus tuoksua hieman kemiallisilta, mikä pätee myös seerumiin, ja valitettavasti luonnolliset kiharat/aallot häviävät hieman käytön myötä. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Pitää mitä lupaa
    239 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Kosteuttaa hyvin

    Aivan kuten saman sarjan shampoo, hoitoaine on riittoisaa, pieni määrä riittää jakamaan tasaisesti koko hiuksiin. Hiukset tuntuvat pehmeiltä, joustavilta ja kosteutetuilta käytön jälkeen. Voisin myös sanoa, että hiusväri kirkastuu hieman ja näyttää melkein uudelleen värjätyltä sen jälkeen. Pieni miinus kemiallisesta tuoksusta. Tuote ei haise pahalta, vain keinotekoiselta. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Kosteuttaa hyvin
    178 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Arvostelun arvoinen

    Ihana shampoo, joka vaahtoaa juuri sopivasti. Tuote on riittoisa, pääset pitkälle vain pienellä määrällä. Päänahka tuntuu puhtaalta eikä kuivalta käytön jälkeen. Kätevä pakkaus. Pieni miinus tylsästä, hieman kemiallisesta tuoksusta, mutta muuten kokeilemisen arvoinen. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Arvostelun arvoinen
    207 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Älä mene lankaan

    Älä mene lankaan sanasta vaalea. Ammattilaiskampaaja saattaa nähdä vaalean sävyn, mutta maallikko näkee vain kastanjanruskean 😫 Tuli tummemmaksi kuin ajattelin ja ehdottomasti punaisemmaksi, mutta voi että, kuinka kauniilta ja tasaiselta se näyttää! Seurasin pakkauksen ohjeita enkä ole pettynyt! Jään odottamaan, kuinka monta pesua sävy pysyy raikkaana nyt vain 😊 Hihoito oli yhteistyössä buzzadorin kanssa ja sain tuotteen testipilotiksi (väri 6-5)
    1 product in post Älä mene lankaan
    674 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Super söpö

    Super söpöjä ja käteviä pieniä huulirasvoja, mahtuvat helposti taskuun tai laukkuun. Tyttäreni nappasi nopeasti kaksi kolmesta, mutta onnistui piilottamaan mansikan (joka oli suosikkini) ennen kuin sai sen käsiinsä haha. Sain nämä herkut kotiin yhteistyössä carmexnordic ja buzzador.
    1 product in post Super söpö
    858 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Tehokas

    Seerumi, jossa voit todella nähdä eron jo ensimmäisen käytön jälkeen! Pieni miinus seerumin vetisen koostumuksen vuoksi ja ihan rehellisesti se on hieman liian nopeasti imeytyvä. Tuotteen kanssa on työskenneltävä nopeasti, jotta se ehtii levittää koko kasvoille ennen kuin se kuivuu, mutta kun olet valmis ja työskentelet nopeasti, se on hieno tuote, joka antaa näkyvän hehkun jo ensimmäisen käytön jälkeen. Olen huomannut saavani hieman tasaisemman ihonsävyn jatkuvan käytön jälkeen, ja nyt se on ostoslistallani. Testipilotina Smartsonille sain kotiini ilmaisen testituotteen.
    1 product in post Tehokas
    494 näyttöä