Sara
- Viesti luotiin 2 kuukautta sitten11 näyttöä
- Viesti luotiin 2 kuukautta sitten9 näyttöä
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Ei toimi ihan
Vaikea saada mitään tästä ulos.1 product in post Ei toimi ihan816 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Istuu hyvin
Istuu hyvin, kun silmäni vuotavat paljon.1 product in post Istuu hyvin561 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Pahin shampoo, jonka olen ostanut.
Hiukset eivät tunnu puhtailta ja rasvoittuvat nopeasti. Sain myös ihottumaa päänahkaan ja enemmän hilsettä.1 product in post Pahin shampoo, jonka olen ostanut.3154 näyttöä