Amanda
- Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
60 ml
Hei! Tuleeko isompi pullo varastoon lähitulevaisuudessa?💫1 product in post 60 ml516 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenHei Amanda 😊 Näen, että tuote on tilattu, joten toivottavasti se ei kestä kovin kauan! Seuraa sitä, niin saat sähköpostin, kun se on saatavilla ostettavaksi 💌 Kaikkea hyvää 🤍1 tykkää
- Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mieto ja kosteuttava
Minulla on normaali/kuiva iho, ja tämä kosteuttaa sopivasti, mutta jos käytän sitä yön yli, minulla voi olla aamulla hieman kuivia kohtia.☀️ Se tuntuu klassiselta kasvovoiteelta (ajattele apteekkien omia merkkejä) eikä ärsytä reaktiivista ihoani, mikä oli minulle tärkeää.☁️ Olen yhdistänyt sen cicaplastin kanssa, mutta nyt kun kylmä on täällä, aion kokeilla paksumpaa voidetta.❄️1 product in post Mieto ja kosteuttava285 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten
Varastotilanne
Tulevatko Kundalin tuotteet takaisin varastoon?1 product in post Varastotilanne211 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHei Amanda! 🌞👋 Voi ei, tämä tuote on poistunut valikoimasta eikä ole enää saatavilla meillä. Niin harmi, jos se oli suosikki! Toivotaan, että se löytää tiensä takaisin tulevaisuudessa, jos ei muuta, niin päivitettynä versiona 🥰 Pitäkää huolta!1 tykkää
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Tee työ
Toimii kuten pitää. Joidenkin piikkien kärjet ovat katkenneet noin 3mm, mutta se toimii silti🤖1 product in post Tee työ521 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Tehtävänsä tekevät
Käytän niitä yleensä puhdistusaineen lisänä, mutta koen, että ne poistavat paljon myös itsenäisesti. Ensin nämä, sitten puhdistus – ja viimeisenä vaiheena varmistaakseni, että olen saanut kaiken meikin pois. Toimii myös vedenkestävälle ripsivärilleni!🪄 Ne tuntuvat uusilta ja olen käyttänyt niitä 2 vuotta, pesen vuodevaatteiden & pyyhkeiden kanssa 60°C:ssa.🧺 Koska käytän meikkivoidetta/ripsiväriä muutaman kerran viikossa, 3 riittää, mutta jos meikkaat useammin, on varmaan hyvä olla enemmän, jotta ei tarvitse pestä niin usein.🫧1 product in post Tehtävänsä tekevät26 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten
Takaisin?
Onko mitään arviota siitä, milloin se tulee takaisin?🤩1 product in post Takaisin?923 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenMoikka Amanda! 👋🥰 Kun katson tarkemmin tätä herkkua, näen, että olemme tehneet tilauksen toimittajaltamme, wiihoo! 🤩 Se on tulossa takaisin varastoon, mutta en voi antaa sinulle tarkkaa päivämäärää, jolloin se ilmestyy taas verkkosivustolle, pidetään peukkuja, ettei kestä liian kauan!🌠 Vinkki on klikata "seuraa", kun se on taas ostettavissa, saat ilmoituksen sähköpostiisi! 💌 Pitäkää huolta! 🌟