Selma
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Melko ok
Tämän kanssa on vaikea työskennellä ja vaikea häivyttää silmissä, näytti korostustuotteelta, joten en suosittele Tummaihoisille1 product in post Melko ok20 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
En pidä siitä
Näytin likaiselta rotalta, joka ei tiennyt, miten meikata1 product in post En pidä siitä289 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Suosittelen
Se on todella kaunis ja sopii monille ihmisille1 product in post Suosittelen276 näyttöä