Hanna Elisabet
- Viesti luotiin 13 tuntia sitten1 näyttöä
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä ja tuoksuu hyvältä!
Pitää hiukset paikoillaan ja tuoksuu hyvältä1 product in post Hyvä ja tuoksuu hyvältä!375 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä kaikkeen!
Täydellinen käytettäväksi ajelun jälkeen punoituksen vähentämiseen, kainaloon värimuutosten ja hajun poistamiseen, päänahkaan, kasvoille osana ihonhoitorutiinia! Todella loistava kaikkeen1 product in post Hyvä kaikkeen!2131 näyttöä- Kommentti lisättiin 2 kuukautta sittenKuinka usein laitat sitä tyypillisesti kainaloiden alle? Mitä eroa olet huomannut?
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Wooow!!
Niin ihana iholla ja kosteuttava! Laitan sen illalla ja herään uskomattomaan hehkuun!1 product in post Wooow!!285 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä ja täyteläinen!
Todella hyvä päivävoide, täyteläinen ja miellyttävä iholla!1 product in post Hyvä ja täyteläinen!424 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä!
Toimii uskomattoman hyvin meikin alla, käytän sitä yleensä primerina kesällä! Myös erittäin hyvä pelkkänä aurinkosuojana1 product in post Erittäin hyvä!1030 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras meikinpoistoaine!
Tämä on ehdottomasti paras meikinpoistoaine, jota olen kokeillut! Poistaa kaiken ja jättää ihon pehmeäksi ja sileäksi1 product in post Paras meikinpoistoaine!286 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Niiiii hyvä!
Olen nähnyt niin suuren eron siitä lähtien, kun aloin käyttää tätä tuotetta! Suosittelen lämpimästi!!1 product in post Niiiii hyvä!476 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Niin hyvä
Niin kaunis väri, antaa luonnollisen lopputuloksen1 product in post Niin hyvä888 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Super tyytyväinen kaikkeen!
Niin hyvä sekoitus tuotteita!1 product in post Super tyytyväinen kaikkeen!352 näyttöä