Angelica
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
En ole tyytyväinen
Tämä on ollut paras hoitosuihke, mutta he ovat täytynyt muuttaa sitä jotenkin, koska se ei toimi lainkaan hiuksissani enää.1 product in post En ole tyytyväinen497 näyttöä- Kommentti lisättiin 1 kuukausiSamaa mieltä, siitä tuli huonompi eikä se tuoksu yhtä hyvältä