Angelica

  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    En ole tyytyväinen

    Tämä on ollut paras hoitosuihke, mutta he ovat täytynyt muuttaa sitä jotenkin, koska se ei toimi lainkaan hiuksissani enää.
    1 product in post En ole tyytyväinen
    497 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 1 kuukausi
      Samaa mieltä, siitä tuli huonompi eikä se tuoksu yhtä hyvältä