Sofi
- Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
- Viesti luotiin 4 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5
Kauhea!
Olin silti toiveikas sekavista kommenteista huolimatta, mutta voi kuinka pettynyt olin! Kokeilin ensin tummanvaaleaa, mutta koska se ei tehnyt eroa, otin "blonde". Ainoa mitä tapahtui, oli että hiukset muuttuivat täysin koviksi ja näyttivät siltä kuin olisin käyttänyt puoli pulloa kuivashampoota?? Olin juuri pessyt ja kuivannut hiukset, ja koska en jaksanut pestä niitä uudelleen, seisoin pesualtaan ääressä ja yritin hangata tyveä. Jouduin pesemään shampoolla viisi(!!!) kertaa ennen kuin vesi kirkastui eikä ollut enää ruskea/beige. Ehkä helpompaa, jos haluaa tummemman tyven, mutta vaalentaminen oli täysin turhaa... Liitän kuvat ennen ja jälkeen käytön. Onko kenelläkään vinkkejä johonkin muuhun, mikä oikeasti toimii? ❤️1 product in post Kauhea!774 näyttöä- Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenTodella harmillista:( Jos kyseessä on juurikasvua peittävä pigmenttisuihke, mikä on sen tarkoitus, jos se ei ole hiuspohjan vaalentamiseen?
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Positiivisesti yllättynyt!
Olin niin epävarma tästä tuotteesta kaikkien sekavien arvostelujen takia. Mutta HERRA! Olin niin tyytyväinen. Olin todella väsynyt punaiseen ja halusin takaisin vaaleaan. Minulla on punertavia vivahteita hiuksissani, joten hiukseni saavat lämpimän mansikka/hunajavärin. Täydellinen nyt kesäksi, kun sitä vaalennetaan lisää ja siitä tulee vielä vaaleampi 😍 (Molemmat kuvat on otettu ikkunan ääressä päivänvalossa)1 product in post Positiivisesti yllättynyt!818 näyttöä