Sandra Shadi
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5
HAISEE NIIN HYVÄLTÄ
Upea hajuvesi1 product in post HAISEE NIIN HYVÄLTÄ717 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hehku!
Kaunis hehku ja tuoksuu todella hyvältä!1 product in post Hehku!865 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Superhyvä!
Toimii kynsilakan alla tai ihan sellaisenaan. Suojaa kynsiä hyvin.1 product in post Superhyvä!845 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ei sama väri
Ei sama väri ollenkaan. Vaaleanpunainen tuotteen sivulla, suoraan punainen todellisuudessa. Väri on kaunis, levittyy hyvin, mutta en tarvitse lisää punaisia sävyjä, jos olisin etsimässä tummempaa lakkaa, tämä olisi ollut 5/5 kuitenkin.1 product in post Ei sama väri1790 näyttöä