Synne
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ei suurta eroa
Tämä ei anna niin paljon rusketusta tai hehkua kuin toivottiin, itseruskettavat tipat ovat paljon tehokkaampia.1 product in post Ei suurta eroa76 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
UPEA
Okei kaikki, tämä on niin ihana! Se levittyy niin kauniisti iholle, huomaan eron jo parin päivän jälkeen. Kun se loppui, aioin käyttää loppuun kaapista löytyvän (Clarins double serum), mutta se ei vedä vertoja tälle!! Odotan innolla, että saan ostaa sen uudelleen!1 product in post UPEA100 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
En osta uudelleen
Tämä tuntuu hyvältä huulilla levitettäessä, mutta sen kesto on lyhyt ja se kuivattaa huulia kosteuttamisen sijaan. Pettynyt.1 product in post En osta uudelleen19 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 6 päivää sittenHei Synne! 💗 Kiitos, että jaoit kokemuksesi. On harmi, että tuote ei täysin vastannut odotuksiasi. Jotta huulirasva kestäisi hieman pidempään, voi auttaa levittää sitä kuville huulille ja antaa sen imeytyä hetken ennen syömistä tai juomista. Jos huulet tuntuvat erityisen kuivilta, voi myös olla hyvä käyttää ravitsevampaa huolenpitoa illalla ja antaa sen toimia kosteuttavana lisänä päivän aikana ✨ Mukavaa päivänjatkoa! 🌸
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Melko ok
Tämä mattainen geeli on hyvä iholle, se antaa hyvää kosteutusta, mutta siinä se oikeastaan on. Se imeytyy nopeasti ihoon, mutta ei anna erityistä vaikutusta päivän aikana.1 product in post Melko ok25 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hieno peiteaineena
Tämä on kevyt ja hieno peiteaine, jossa on juuri sopiva peittävyys ilman, että se olisi liian paksua. Sulautuu hyvin ihoon ja on lisäksi edullinen!1 product in post Hieno peiteaineena385 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
WOW
Siis, wow! Sekä wow-hinta että wow-tuote. Tämä on hyvä puhdistusaine, jota voi käyttää öljypuhdistuksen jälkeen. Se on silkkisen pehmeä ja vaahtoaa hyvin. Ostetaan uudelleen ja uudelleen. Myös riittoisa käytössä.1 product in post WOW101 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hyvä öljypuhdistusaine!
Tämä öljypuhdistusaine on aivan ihana. Se poistaa kaiken meikin ja on helppo levittää ja huuhdella pois. Myös hinta on hyvä! Ostaisin uudelleen helposti 😍1 product in post Todella hyvä öljypuhdistusaine!303 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana voide
Tämä voide kosteuttaa, mutta on hieman ohuempaa koostumukseltaan. Se on mieto ja hyvä, ja imeytyy nopeasti ihoon. Ostaisin mielelläni uudelleen!1 product in post Ihana voide675 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ostetaan uudelleen ja uudelleen!
Erittäin hyvä, hieman paksumpi voide kuin sininen Torriden-voide. Tämä on erittäin hyvä käyttää yövoiteena tai kun iho tarvitsee hieman lisäkosteutusta kylmempinä kuukausina. Hyvä hinta ja riittoisa käytössä!1 product in post Ostetaan uudelleen ja uudelleen!181 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä ostos
Helppo puhdistaa ja kevyt kädessä. Se on superliukas sekä märissä että kuivissa hiuksissa!1 product in post Hyvä ostos1650 näyttöä