Synne

  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ei suurta eroa

    Tämä ei anna niin paljon rusketusta tai hehkua kuin toivottiin, itseruskettavat tipat ovat paljon tehokkaampia.
    1 product in post Ei suurta eroa
    76 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    UPEA

    Okei kaikki, tämä on niin ihana! Se levittyy niin kauniisti iholle, huomaan eron jo parin päivän jälkeen. Kun se loppui, aioin käyttää loppuun kaapista löytyvän (Clarins double serum), mutta se ei vedä vertoja tälle!! Odotan innolla, että saan ostaa sen uudelleen!
    1 product in post UPEA
    100 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    En osta uudelleen

    Tämä tuntuu hyvältä huulilla levitettäessä, mutta sen kesto on lyhyt ja se kuivattaa huulia kosteuttamisen sijaan. Pettynyt.
    1 product in post En osta uudelleen
    20 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 6 päivää sitten
      Hei Synne! 💗 Kiitos, että jaoit kokemuksesi. On harmi, että tuote ei täysin vastannut odotuksiasi. Jotta huulirasva kestäisi hieman pidempään, voi auttaa levittää sitä kuville huulille ja antaa sen imeytyä hetken ennen syömistä tai juomista. Jos huulet tuntuvat erityisen kuivilta, voi myös olla hyvä käyttää ravitsevampaa huolenpitoa illalla ja antaa sen toimia kosteuttavana lisänä päivän aikana ✨ Mukavaa päivänjatkoa! 🌸
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Melko ok

    Tämä mattainen geeli on hyvä iholle, se antaa hyvää kosteutusta, mutta siinä se oikeastaan on. Se imeytyy nopeasti ihoon, mutta ei anna erityistä vaikutusta päivän aikana.
    1 product in post Melko ok
    25 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hieno peiteaineena

    Tämä on kevyt ja hieno peiteaine, jossa on juuri sopiva peittävyys ilman, että se olisi liian paksua. Sulautuu hyvin ihoon ja on lisäksi edullinen!
    1 product in post Hieno peiteaineena
    386 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    WOW

    Siis, wow! Sekä wow-hinta että wow-tuote. Tämä on hyvä puhdistusaine, jota voi käyttää öljypuhdistuksen jälkeen. Se on silkkisen pehmeä ja vaahtoaa hyvin. Ostetaan uudelleen ja uudelleen. Myös riittoisa käytössä.
    1 product in post WOW
    101 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Todella hyvä öljypuhdistusaine!

    Tämä öljypuhdistusaine on aivan ihana. Se poistaa kaiken meikin ja on helppo levittää ja huuhdella pois. Myös hinta on hyvä! Ostaisin uudelleen helposti 😍
    1 product in post Todella hyvä öljypuhdistusaine!
    304 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ihana voide

    Tämä voide kosteuttaa, mutta on hieman ohuempaa koostumukseltaan. Se on mieto ja hyvä, ja imeytyy nopeasti ihoon. Ostaisin mielelläni uudelleen!
    1 product in post Ihana voide
    676 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ostetaan uudelleen ja uudelleen!

    Erittäin hyvä, hieman paksumpi voide kuin sininen Torriden-voide. Tämä on erittäin hyvä käyttää yövoiteena tai kun iho tarvitsee hieman lisäkosteutusta kylmempinä kuukausina. Hyvä hinta ja riittoisa käytössä!
    1 product in post Ostetaan uudelleen ja uudelleen!
    182 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä ostos

    Helppo puhdistaa ja kevyt kädessä. Se on superliukas sekä märissä että kuivissa hiuksissa!
    1 product in post Hyvä ostos
    1651 näyttöä