Therés
- Viesti luotiin 6 päivää sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Kesän ehdoton must-have
Koska minulla on luonnostaan kuivat hiukset, tämä on pelastus kesällä. Minulla on paksut, pitkät, pörröiset ja vaalennetut hiukset. Tämä pehmentää, kosteuttaa, hillitsee pörröisyyttä ja tuoksuu ihanalle cola-karkille. Käytän tätä sekä kosteisiin että kuiviin hiuksiin. Olen käyttänyt tätä useita vuosia enkä koskaan kyllästy + kosteuttaa + UV-suoja + torjuu pörröisyyttä + lämmönsuoja (kuivaamiseen) - en keksi mitään huonoa puolta1 product in post Kesän ehdoton must-have122 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
Epävarma
Missä järjestyksessä tätä tulisi käyttää? Ennen/jälkeen päivävoiteen? Ennen/jälkeen meikin? Voiko sitä lisätä meikin päälle ilman, että se tuhoutuu? Paljon kysymyksiä kerralla, mutta olen todella innoissani aloittamassa tämän käytön1 product in post Epävarma462 näyttöä- Kommentti lisättiin 4 viikkoa sittenTämä on Sagalle, Lyko:n työntekijälle. Aurinkosuoja pitäisi olla viimeinen vaihe ihonhoitorutiinissa, mutta miten Kora Organics silky sun drops, joka on seerumi, toimii? En ymmärrä kaikkia niitä tuhansia juttuja ja tuotteita, joita pitäisi nyt ostaa, onko Rudolph Cares facial sun oil siis parempi vaihtoehto? Ystävällisin terveisin /Hämmentynyt
- Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
Milloin
Milloin tämä tulee taas myyntiin?1 product in post Milloin128 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 6 kuukautta sittenHei hei Tällä hetkellä en näe tarkalleen, milloin tämä tulee takaisin varastoomme. Mutta klikkaa rohkeasti "Seuraa", niin saat sähköpostin, kun se on taas ostettavissa 👍🏻 Ihanaa viikkoa 🤩
- Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
Milloin?
Milloin tämä tulee taas myyntiin?1 product in post Milloin?119 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 6 kuukautta sittenHei hei Tällä hetkellä en näe tarkalleen, milloin tämä tulee takaisin varastoomme. Mutta klikkaa rohkeasti "Bevaka", niin saat sähköpostia, kun se on taas ostettavissa 👍🏻 Ihanaa viikkoa 🤩
- Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
Milloin
Milloin nämä tuotteet tulevat takaisin varastoon?1 product in post Milloin18 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 6 kuukautta sittenHei hei Tällä hetkellä en näe tarkalleen, milloin tämä tulee takaisin varastoomme. Mutta klikkaa rohkeasti "Bevaka", niin saat sähköpostin, kun se on taas ostettavissa 👍🏻 Ihanaa viikkoa 🤩
- Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
Milloin?
Milloin tämä tulee taas myyntiin?1 product in post Milloin?182 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sitten
Milloin?
Milloin tämä tulee taas myyntiin?1 product in post Milloin?66 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 7 kuukautta sittenHei Therés! 😊 Meillä ei tällä hetkellä ole vahvistettua toimituspäivämäärää tälle tuotteelle, mutta toivomme, että se on pian takaisin. Jos napsautat "Seuraa", saat sähköpostia heti, kun se on tilattavissa! Pitäkää huolta! 💌
- Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ihan ok
Tahmaton voide, joka pehmentää käsiä ja kynsinauhoja. Voide imeytyy nopeasti ihoon & jättää sen sekä pehmeäksi että sileäksi. Kuitenkin tuoksu on kamala, koska se haisee vanhalta naisen hajuvedeltä (🤮), joten vain 3 tähteä.1 product in post Ihan ok139 näyttöä - Viesti luotiin 8 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Huono laatu
Olin niin iloinen, kun näin, että olitte vaihtaneet tämän suunnittelun kauniiksi vaaleanpunaiseksi. Se ilo katosi hyvin nopeasti sen jälkeen, kun sain sen käteeni. Se on tarpeettoman ohut ja muovinen ja menettää harjakset, niin pettynyt. Vanha on parempaa laatua ja kestää edelleen (3 vuotta myöhemmin)1 product in post Huono laatu685 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 8 kuukautta sittenHei Therés! 😄 Kiitos, että jaoit kokemuksesi. Onpa harmillista, että et ole tyytyväinen uuteen muotoiluun – ymmärrämme, että on pettymys, kun laatu ei vastaa odotuksia, erityisesti kun olet ollut tyytyväinen aikaisempaan versioon 🙈🤎 Jos epäilet, että tuotteessa on jotain vikaa, lähetäthän sähköpostia osoitteeseen fraga@lyko.com, niin katsotaan asiaa tarkemmin 💌 Hyvää päivänjatkoa!
- Viesti luotiin 8 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5
Ei, vain ei
Ostin tämän toivoen löytäväni edullisemman ja hyvän kuivashampoon. Suuri pettymys tuli, kun käytin tätä ensimmäistä kertaa, sillä tuoksu on aivan liian voimakas ja erittäin makea/liimaantunut. Tuoksu pysyy koko päivän, mikä aiheutti minulle päänsärkyä. Minulla on herkkä päänahka ja tämä ärsytti päänahkaani kunnolla, muuttui punaiseksi ja aiheutti valtavaa kutinaa, joka kesti jopa seuraavana päivänä hiusten pesun jälkeen.1 product in post Ei, vain ei555 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 8 kuukautta sittenHei Therés! 😄 Mikä harmi, että kuivashampoo ei sopinut sinulle, eri tuotteet toimivat niin eri tavalla eri ihmisillä🩷 Ymmärrän todella, että voimakas tuoksu ja ärsytys päänahassa voivat olla epämiellyttäviä, varsinkin jos sinulla on herkkä iho 🙈🤎 Haluan ehdottaa, että teet hiustestin, jossa saat räätälöityjä vinkkejä täysin omien tarpeidesi mukaan 👉🏻 lyko.com/sv/beauty-scan/hartestet 🌟 Ihanaa päivää! 🤸🏻1 tykkää