Therese Russmann
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
En tyytyväinen
Toimi todella huonosti ja jäi vain tahmeaksi kalvoksi1 product in post En tyytyväinen334 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenHei Therese! 👋 Kiitos, että jaoit kokemuksesi 🤍 Harmi, ettei tuote ollut täydellinen valinta sinulle tällä kertaa. Jos haluat antaa sille uuden mahdollisuuden, voi auttaa, että ravistat pulloa kunnolla ennen käyttöä, pidät noin 20-25 cm etäisyyden kasvoista ja annat suihkeen kuivua täysin ennen meikin koskettamista. Olet aina lämpimästi tervetullut ottamaan yhteyttä, jos haluat apua löytääksesi juuri sinulle sopivan setting sprayn ✨ Kaikkea hyvää! 😊1 tykkää
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Okei
Täysin okei1 product in post Okei539 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan
Niin tyytyväinen tähän1 product in post Rakastan682 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Hiukset tuntuvat todella hyviltä jälkeenpäin1 product in post Hyvä12 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sitten6 näyttöä
- Viesti luotiin 11 kuukautta sitten6 näyttöä
- Viesti luotiin 11 kuukautta sitten5 näyttöä