Therese

  • Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Pettynyt

    Saa mitä maksaa. Tuntuu kuin massatuotetulta saippualta, joka on ostettu suurpaketeissa julkisiin WC-tiloihin.
    1 product in post Pettynyt
    21 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 6 päivää sitten
      Hei Therese! 🌸 Harmi, ettei saippuat olleet sinulle täysiä tähtiä! Makuja on monia, mutta toivottavasti sinulla on jokin muu nestesaippua, johon turvautua 💗 Kiitos arvostelustasi! Mukavaa päivänjatkoa 🌞
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    5 näyttöä