Therese
- Viesti luotiin 6 päivää sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Pettynyt
Saa mitä maksaa. Tuntuu kuin massatuotetulta saippualta, joka on ostettu suurpaketeissa julkisiin WC-tiloihin.1 product in post Pettynyt21 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 6 päivää sittenHei Therese! 🌸 Harmi, ettei saippuat olleet sinulle täysiä tähtiä! Makuja on monia, mutta toivottavasti sinulla on jokin muu nestesaippua, johon turvautua 💗 Kiitos arvostelustasi! Mukavaa päivänjatkoa 🌞1 tykkää
- Viesti luotiin 5 kuukautta sitten5 näyttöä