Therese
- Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin tyytyväinen!
Todella tyytyväinen tuotteeseen, ihana tuoksu, vaahtoaa runsaasti, tuntuu raikkaalta, rakastan sitä, että suihkuvoide on moussemuodossa!1 product in post Erittäin tyytyväinen!134 näyttöä - Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin tyytyväinen!
Erittäin tyytyväinen tuotteeseen, tuoksuu ihanalta, tulee olemaan hyvä syntymäpäivälahja tyttärelleni.1 product in post Erittäin tyytyväinen!25 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin tyytyväinen!
Tulee 40-vuotislahjaksi parhaalle ystävälleni, todella hieno pullo, ihana tuoksu (haistelin sitä kaupassa) erittäin tyytyväinen!1 product in post Erittäin tyytyväinen!396 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Tyytyväinen!
Tyttäreni lempituoksu, joten ostin sen hänelle 30-vuotislahjaksi. Ihana tuoksu. Erittäin tyytyväinen tuotteeseen!1 product in post Tyytyväinen!401 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin tyytyväinen!
Ihana tuoksu, sopivan kokoinen pullo, todella tyytyväinen tuotteeseen!1 product in post Erittäin tyytyväinen!452 näyttöä - Viesti luotiin 9 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Tyydyttävä!
Ihana tuoksu, kaunis pullo, sopivan kokoinen, tuoksuu kesältä, niin tyytyväinen kaikkeen!1 product in post Tyydyttävä!3167 näyttöä - Viesti luotiin 2 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana tuoksu!
Vau, mikä mahtava suihkuvoide! Se tuoksuu ihanasti, sen käyttö tekee iloiseksi. Rakastan, että se on moussemuodossa. Riittää todella pitkään. Loistava tuote!1 product in post Ihana tuoksu!724 näyttöä - Viesti luotiin 2 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Lempiväri!
Tämä on tyttäreni lempipaletti, jota hän on käyttänyt monia vuosia. Toimii todella hyvin. Tästä tulee täydellinen joululahja hänelle.1 product in post Lempiväri!1415 näyttöä