Therese

  • Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Erittäin tyytyväinen!

    Todella tyytyväinen tuotteeseen, ihana tuoksu, vaahtoaa runsaasti, tuntuu raikkaalta, rakastan sitä, että suihkuvoide on moussemuodossa!
    1 product in post Erittäin tyytyväinen!
    134 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Erittäin tyytyväinen!

    Erittäin tyytyväinen tuotteeseen, tuoksuu ihanalta, tulee olemaan hyvä syntymäpäivälahja tyttärelleni.
    1 product in post Erittäin tyytyväinen!
    25 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Erittäin tyytyväinen!

    Tulee 40-vuotislahjaksi parhaalle ystävälleni, todella hieno pullo, ihana tuoksu (haistelin sitä kaupassa) erittäin tyytyväinen!
    1 product in post Erittäin tyytyväinen!
    396 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tyytyväinen!

    Tyttäreni lempituoksu, joten ostin sen hänelle 30-vuotislahjaksi. Ihana tuoksu. Erittäin tyytyväinen tuotteeseen!
    1 product in post Tyytyväinen!
    401 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Erittäin tyytyväinen!

    Ihana tuoksu, sopivan kokoinen pullo, todella tyytyväinen tuotteeseen!
    1 product in post Erittäin tyytyväinen!
    452 näyttöä
  • Viesti luotiin 9 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tyydyttävä!

    Ihana tuoksu, kaunis pullo, sopivan kokoinen, tuoksuu kesältä, niin tyytyväinen kaikkeen!
    1 product in post Tyydyttävä!
    3167 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ihana tuoksu!

    Vau, mikä mahtava suihkuvoide! Se tuoksuu ihanasti, sen käyttö tekee iloiseksi. Rakastan, että se on moussemuodossa. Riittää todella pitkään. Loistava tuote!
    1 product in post Ihana tuoksu!
    724 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Lempiväri!

    Tämä on tyttäreni lempipaletti, jota hän on käyttänyt monia vuosia. Toimii todella hyvin. Tästä tulee täydellinen joululahja hänelle.
    1 product in post Lempiväri!
    1415 näyttöä