Tilde

  • Viesti luotiin 22 tuntia sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Ei hyvä

    Varmasti hyvä suoja, mutta hiukset muuttuvat karkeiksi ja niitä on tuskin mahdollista harjata läpi
    1 product in post Ei hyvä
    55 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 tuntia sitten
      Hei Tilde! 👋 Kiitos arvostelustasi! 🙏 Kuulostaa siltä, että tämä suihke ei tällä kertaa täysin vastannut odotuksia. Kokeile suihkuttaa kevyesti pituuksiin ja latvoihin noin 20–30 cm etäisyydeltä, mieluiten pyyhekuiviin hiuksiin, ja kammata heti läpi, jotta sumu leviää tasaisesti. Aloita 1–2 suihkauksella per osio ja lisää tarvittaessa. Kampaamiseen voi käyttää myös WetBrush Original Detangler -harjaa, joka tekee selvittämisestä hellävaraisempaa 👇 lyko.com/sv/wetbrush/wetbrush-original-detangler-black Parasta kaikille! 🌼