Tining 76
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Vannon tämän nimeen!
Tuoksuu ihanalta, saa hiukset tuntumaan "raikkailta" taas niinä päivinä, kun ei ehdi pestä hiuksia ennen kuin pitää lähteä kotoa. Ostettu useaan kertaan.1 product in post Vannon tämän nimeen!292 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana kevyehkönä tuoksuna
Sekä minä että tyttäreni käytämme sitä kevyenä tuoksuna. Tuoksuu ihanasti vaniljalta. Olen ostanut sitä lukemattomia kertoja.1 product in post Ihana kevyehkönä tuoksuna495 näyttöä