Tyra
- Viesti luotiin 16 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin ihana hoitoaine
Minulla on melko ohut hius, jossa on hieman luonnollista laskeutumista, ja se katkeaa hyvin helposti. Tämä hoitoaine tekee hiuksista pehmeät ja kosteutetut. Se ei ole liian raskas, kiharat tulevat esiin itsestään, eikä hiukset tunnu kuivilta. En ole vielä ehtinyt arvioida, onko sidonnalla vaikutusta, mutta kuvittelen, että kun vaihdoin toiseen hoitoaineeseen, aloin menettää enemmän hiuksia kuin tämän kanssa. Olen käyttänyt sitä yhdessä Waterclouds Repair -shampoon kanssa. Lyhyesti sanottuna, olen erittäin tyytyväinen1 product in post Erittäin ihana hoitoaine112 näyttöä - Viesti luotiin 16 tuntia sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Valitettavasti ei minun hiuksilleni
Minulla on ohutta hiusta, jossa on hieman luonnollista kiharaa, valitettavasti tämä teki hiuksistani enimmäkseen takkuiset, joten annoin sen eteenpäin ystävälle, jolla on paksummat hiukset. En ole kuullut häneltä valituksia!1 product in post Valitettavasti ei minun hiuksilleni11 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 tuntia sittenHei! 😊 Kiitos, että jaoit kokemuksesi 🙏 Ikävää kuulla, että Deep Moist Hair Mask ei sopinut hiuksillesi. Se on runsas ja kosteuttava hoito, joka on erityisesti suunniteltu kuivalle, paksulle tai karkealle hiukselle, ja ohuemmissa hiuksissa se voi joskus tuntua hieman liian raskaalta hiustyypistä ja käytöstä riippuen. Hienoa kuulla, että ystäväsi näyttää viihtyvän sen kanssa paremmin! 💙 Ohuemmille hiuksille kevyt, volyymia antava hoito on usein parempi vaihtoehto. Ota yhteyttä, jos haluat vinkkejä tuotteista, jotka sopivat hiuksillesi. Kaikkea hyvää! 🌞
- Viesti luotiin 16 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä
Auttaa todella paljon! Minulla on ongelma tavallisten kauppadeodoranttien kanssa, että haistan paljon hikeä deodorantin käytöstä huolimatta, hikoilen paljon valitsemastani antiperspirantista huolimatta, ja joskus tunnen itsekin, kuinka deodorantin haju tulee esiin, kun tulee vähän lämmin. Olen erittäin tyytyväinen tähän, joka pitää kainalot todella kuivina, ja vaikka tulisi vähän lämmin, siitä tulee vain vähän hajua. Ei niin voimakas haju, tuoksuu melkein vähän kuin puuterilta, mutta ilman kemiallista hajua. Voin myös suositella Vichyn deodoranttia punaisella korkilla. Se on jopa vähän parempi eikä siinä ole hajua1 product in post Erittäin hyvä30 näyttöä