vaniljacokis
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 2 / 5
Ihan ok, paha tuoksu
Puhdistaa siveltimet ihan hyvin mutta tuoksu on tosi vahva ja vähän päällekäyvä parfyyminen. En suosittelisi siksi.1 product in post Ihan ok, paha tuoksu30 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikkoHeippa! 😊 Kiitos, että jaoit kokemuksesi 🤍 Ihana kuulla, että koet suihkeen puhdistavan meikkisiveltimet hyvin ✨ Ymmärrämme samalla, että tuoksu on tärkeä osa käyttökokemusta, ja että eri tuoksut koetaan eri tavoin henkilöstä riippuen. Pieni vinkki, jos koet tuoksun voimakkaaksi: suihkauta sitä ensin vanulapulle tai paperipyyhkeelle ja pyyhi sivellin sillä. Toivotan sinulle oikein ihanaa päivää! 🌷
- Viesti luotiin 4 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Ihanan kevyt
Super kevyen tuntunen ja nopeasti imeytyvä voide. Ihana 48 tuoksu😍1 product in post Ihanan kevyt1271 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Todella glitterinen
Upee lisä vaikka juhlameikkiin tai arkeen jos haluu olla vähän extra😍1 product in post Todella glitterinen205 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5
Ok-tason concealer
Nimensä mukaisesti voi käyttää hyvin ”all over” peiteaineena, ja usein käytänkin tätä silloin kun en laita meikkivoidetta. Silmien alla meikkivoiteen kanssa laitettuna tää creassaantui, niin en oo siksi myöskään laittanu tätä meikkivoiteen kanssa. Kiva applikaattori, ja sävy helppo katsoa jos omistaa lumenen CC -meikkivoiteen entuudestaan (0.5 sävy concealerissä menee hyvin 0.5 light -sävyn kanssa myös CC-voiteessa.)1 product in post Ok-tason concealer1841 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
Kiva glow-tuote
Antaa hyvän ja hieman kimaltelevan pohjan glowy-meikkipohjaan. Hieman antaa myös päivettynyttä sävyä, jos on vaalea ihonsävy. Toimii hyvin Lumenen CC voiteen alla! 🙏🏻 Vinkki: Sekoita tätä nestemäisen poskipunan kanssa saadaksesi hehkuvan poskipunan!💗1 product in post Kiva glow-tuote724 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Luottomeikkivoide
Ei MITÄÄN pahaa sanottavaa. Sopivan kuulas lopputulos, peittävyyttä saa säädeltyä tuotteen määrällä. Tän kanssa on toiminut myös jokainen meikin alle laitettava glow-tuote (esim. catrice soft glam filter ja loreal lumi glotion). Must-have🙏🏻1 product in post Luottomeikkivoide979 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
PARAS concealer.
Todella kiva tuote, oon jo käyttänyt yhden tälläsen loppuun ja ostin hetki sitten uuden. Peittää sopivasti, eikä creassaa. Iiiihan pikkuriikkisen kerääntyy juonteisiin mutta se ei haittaa mua (luulen että kaikki concealerit tekee niin..? en oo varma). Mulla on rasvoittuva iho, joten jos etsit concealeria mikä toimii rasvottuvalle iholle niin osta tämä💗1 product in post PARAS concealer.900 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sitten10 näyttöä
- Viesti luotiin 2 kuukautta sitten9 näyttöä
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
Hyvä primer
Tykkään tästä paljon. Pidentää meikin kestoa huomattavasti :) Jättää hieman tahmean pinnan meikkipohjalle joka on tosi kiva. Tykkään glowy meikistä ja tää on tosi hyvä tuote sinne alle!💞 Miinusta applikaattorista, joka on vähän ärsyttävä mutta tuote itsessään on hyvää.1 product in post Hyvä primer338 näyttöä