vaniljacokis

  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 2 / 5

    Ihan ok, paha tuoksu

    Puhdistaa siveltimet ihan hyvin mutta tuoksu on tosi vahva ja vähän päällekäyvä parfyyminen. En suosittelisi siksi.
    1 product in post Ihan ok, paha tuoksu
    30 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      Heippa! 😊 Kiitos, että jaoit kokemuksesi 🤍 Ihana kuulla, että koet suihkeen puhdistavan meikkisiveltimet hyvin ✨ Ymmärrämme samalla, että tuoksu on tärkeä osa käyttökokemusta, ja että eri tuoksut koetaan eri tavoin henkilöstä riippuen. Pieni vinkki, jos koet tuoksun voimakkaaksi: suihkauta sitä ensin vanulapulle tai paperipyyhkeelle ja pyyhi sivellin sillä. Toivotan sinulle oikein ihanaa päivää! 🌷
  • Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Ihanan kevyt

    Super kevyen tuntunen ja nopeasti imeytyvä voide. Ihana 48 tuoksu😍
    1 product in post Ihanan kevyt
    1271 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5

    Todella glitterinen

    Upee lisä vaikka juhlameikkiin tai arkeen jos haluu olla vähän extra😍
    1 product in post Todella glitterinen
    205 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Ok-tason concealer

    Nimensä mukaisesti voi käyttää hyvin ”all over” peiteaineena, ja usein käytänkin tätä silloin kun en laita meikkivoidetta. Silmien alla meikkivoiteen kanssa laitettuna tää creassaantui, niin en oo siksi myöskään laittanu tätä meikkivoiteen kanssa. Kiva applikaattori, ja sävy helppo katsoa jos omistaa lumenen CC -meikkivoiteen entuudestaan (0.5 sävy concealerissä menee hyvin 0.5 light -sävyn kanssa myös CC-voiteessa.)
    1 product in post Ok-tason concealer
    1841 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Kiva glow-tuote

    Antaa hyvän ja hieman kimaltelevan pohjan glowy-meikkipohjaan. Hieman antaa myös päivettynyttä sävyä, jos on vaalea ihonsävy. Toimii hyvin Lumenen CC voiteen alla! 🙏🏻 Vinkki: Sekoita tätä nestemäisen poskipunan kanssa saadaksesi hehkuvan poskipunan!💗
    1 product in post Kiva glow-tuote
    724 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Luottomeikkivoide

    Ei MITÄÄN pahaa sanottavaa. Sopivan kuulas lopputulos, peittävyyttä saa säädeltyä tuotteen määrällä. Tän kanssa on toiminut myös jokainen meikin alle laitettava glow-tuote (esim. catrice soft glam filter ja loreal lumi glotion). Must-have🙏🏻
    1 product in post Luottomeikkivoide
    979 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    PARAS concealer.

    Todella kiva tuote, oon jo käyttänyt yhden tälläsen loppuun ja ostin hetki sitten uuden. Peittää sopivasti, eikä creassaa. Iiiihan pikkuriikkisen kerääntyy juonteisiin mutta se ei haittaa mua (luulen että kaikki concealerit tekee niin..? en oo varma). Mulla on rasvoittuva iho, joten jos etsit concealeria mikä toimii rasvottuvalle iholle niin osta tämä💗
    1 product in post PARAS concealer.
    900 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    10 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    9 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Hyvä primer

    Tykkään tästä paljon. Pidentää meikin kestoa huomattavasti :) Jättää hieman tahmean pinnan meikkipohjalle joka on tosi kiva. Tykkään glowy meikistä ja tää on tosi hyvä tuote sinne alle!💞 Miinusta applikaattorista, joka on vähän ärsyttävä mutta tuote itsessään on hyvää.
    1 product in post Hyvä primer
    338 näyttöä