Vilma
- Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
Vegaaninen?
Tuotekuvauksessanne sanotaan, että tässä tuotteessa on lohen DNA:ta ainesosaluettelossa, mutta monet muut lähteet (esim. Vogue) nostavat juuri tämän seerumin vegaanisena vaihtoehtona PDRN:lle, joka sisältää lohta. Mikä on totuus? Onko tämä tuote vegaaninen? /Vilma1 product in post Vegaaninen?320 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikkoHei Vilma 😊 Näen, että tuotteesta sanotaan seuraavaa: Kaava on rikastettu korkealla pitoisuudella vegaanista PDRN:ää ruusun terälehdistä – tehokas nukleotidi, joka imeytyy ja integroidaan helpommin ihmisen ihoon. Joten se on 100 % vegaaninen. Mukavaa päivänjatkoa! 🌼
- Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Ehdoton ilo
Tuoksu 10/10 Koostumus 10/10 Kosteutus 10/10 Tämä on yksinkertaisesti fantastinen käsivoide! Imeytyy nopeasti, mutta jättää silti kosteutetun tunteen. Haju on erittäin (!) mausteinen - ajattele kardemummaa, suitsuketta, itämaista ja (mielestäni) fantastista. Tekee käsistäsi heti super sileät1 product in post Ehdoton ilo75 näyttöä - Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan sitä
Helppo, halpa, ei maistu tai haise huonolta. Ehdoton suosikkini1 product in post Rakastan sitä400 näyttöä - Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Pitkäkestoinen ja herkullinen tuoksu
Rakastan tätä parfyymin/ sumua lisänä kalliimmille, raskaille tuoksuille, joita käytän. Täydellinen, jos olen menossa kevyemmälle puutarhajuhlalle, kauppaan tai rentoon teehetkeen enkä halua käyttää raskaita/tummia tuoksuja. Se kestää todella hyvin ja rakastan yhdistää sen myös sakura-kosteusvoiteen kanssa 🌸🌸🌸🌸1 product in post Pitkäkestoinen ja herkullinen tuoksu2546 näyttöä - Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Pitää työstää
Pitää todella työstää hiuksiin paljon föönaten ja käymällä läpi föönikammalla. Muuten mielestäni se saa pinnan ja hiukset tuntuvat todella karheilta. Mutta jos se tehdään oikein, se on todella mukava tuote. Tuotteessa ei ole suoraan mitään vikaa. Mutta en ole täysin vakuuttunut siitä, että ostan sen uudelleen enkä etsi lisää wow-tekijääni, joten se ei voi saada enempää kuin 3/5 minun kirjassani. Rakastan, että se on vegaaninen.1 product in post Pitää työstää760 näyttöä - Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä vaihtoehto
Käytän päivittäin heidän "tavallista" aurinkovoidettaan probiooteilla ja mielestäni se on MAHTAVA. Kun se oli loppu, kokeilin tätä ja mielestäni sekin tekee hyvää työtä. Niillä ei ole samoja aktiivisia ainesosia ja siten ei samoja ominaisuuksia, joten niitä ei voi verrata. Mielestäni se tekee työnsä ja on hyvä - mutta ei wow-tekijää kuten sen "sisar tuote". Ei valkoista kalvoa, imeytyy hyvin, antaa kauniin hehkun (mutta ei niin hyvää kuin toinen, mielestäni, voi myös olla kuvitelmaa). Kaiken kaikkiaan hyvä aurinkovoide.1 product in post Hyvä vaihtoehto1378 näyttöä - Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihanat lehdet
Estrid toimittaa kuten tavallista ihanaa laatua.1 product in post Ihanat lehdet2458 näyttöä - Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ihan ok
Tuote toimii hyvin, kun hiukset kuivuvat. Saan paljon volyymia hiuksiini ja se kestää noin kaksi päivää. Se tuoksuu.... ok. Parasta tuoksussa on, että se ei jää ilmaan. Joskus ajattelen, että se tuoksuu hyvältä, mutta joskus ajattelen, että se tuoksuu melkein vähän nuuskalta. Pitää vähän etsiä nenällä selvittääkseen, mitä tuoksuja sen pitäisi olla. Mutta kuten sanoin, se ei kestä, joten luulen, että se on ok. Rakastan, että se on vegaaninen.1 product in post Ihan ok1071 näyttöä - Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Fantastinen
Ne todella toimivat hyvin. En laita meikkiä niiden päälle, joten en tiedä kuinka hyvin se toimii, mutta se tekee työnsä todella hyvin. Se vetää syvälle tulehtuneet finnit pinnalle ja voi avata jo olemassa olevia finnejä. Jos puristan finniä ja laitan yhden näistä päälle muutamaksi tunniksi, se vetää jäljelle jääneen "mönjän" ulos ja vähentää ärsytystä, jotta seuraavana päivänä näytän siltä, että minulla ei ollut edes finniä alun perinkään.1 product in post Fantastinen498 näyttöä - Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Tuoksuu kuin unelma
Ihana tuoksu, kosteuttava ja riittoisa. Paljon rahaa vähän tuotetta ja ei parempi kuin mikään muu merkki, se on 100% tuoksu, josta maksat.1 product in post Tuoksuu kuin unelma603 näyttöä