zivrezai4

  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 1 / 5

    Maailman huonoin ripsiväri

    Maailman huonoin ripsiväri, koska huonoin sivellin ikinä. Se sotkee ​​koko luomeni, kun levitän mustaa ripsiväriä, heitin sen roskiin.
    1 product in post Maailman huonoin ripsiväri
    4 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 5 päivää sitten
      Hei! Kiitos, että käytit aikaa arvostelun kirjoittamiseen! Harmillista, ettei ripsiväri vastannut odotuksiasi ja että harja tuntui sinulle liian suurelta. Toivottavasti sinulla on jokin toinen ripsiväri, jota olet käyttänyt aiemmin ja jonka harjan koko sopii sinulle paremmin 💗 Muussa tapauksessa valikoimasta löytyy onneksi paljon erilaisia ripsivärejä. Jos kaipaat vinkkejä tai neuvoja, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme ✨ Mukavaa päivänjatkoa! 😊
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten

    Kérastase Chronologiste Bain Régénérant Shampoo 250 ml

    Sopiiko tämä kiharille hiuksille?
    1 product in post Kérastase Chronologiste Bain Régénérant Shampoo 250 ml
    2464 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 1 vuotta sitten
      Heippa, Lähtökohtaisesti shampoo sopii myös kiharille hiuksille ja tuo niillle kaipaamaansa kosteutta 👩🏼‍🦱 Mikäli kuitenkin tahdot korostaa kiharaa hiustasi, suosittelen ehdottomasti kokeilemaan saman sarjan erityisesti kiharalle hiukselle kehitettyä Curl Manifesto -linjaa: lyko.com/fi/kerastase?sortBy=popularity&count=24&p_productserie=Curl+Manifesto. Tämän linjan shampoo on myös sulfaatiton, mikä on monesti sopivampi koostumus kiharan hiuksen pesemiseen 🥰 Ihanaa päivänjatkoa!
      2 tykkää