Looks

Arvosana & kommentit

Arvosana: 4Perustuu 194 arvioon
  • Hyödyllisin positiivinen
    Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    MARIA NILA Style&Finish cream heat spray 🥸🦴

    Suosikkini lämpösuojana pitkällä aikavälillä! 💖 Sekä minä että sisareni olemme käyttäneet/käytämme tätä, ja se on taianomainen. 🌟 Ehdottomasti lämpösuoja, johon voi luottaa! Olemme yhdessä kuluttaneet melkein 2 pulloa, ja se toimii niin hyvin. Minulla on suorat/aallot hiukset sisareni on aaltoilevat/kiharat hiukset ➕ 1. Voin kokea, että muut lämpösuojat tekevät hiuksista pörröiset ja frizzyt, kun esimerkiksi suoristan niitä, mutta tämä ei tee niin, koska se on cream spray. Se on sileä ja yhtä ohut/paksu kuin hiuksesi yleensä ovat.🧽 2. Hyvä ja toimiva pakkaus, paljon sisältöä, joka riittää pitkään. 3. Jos sinulla on vaurioituneet ja hieman kuluneet hiukset, joissa on haaroittuneita latvoja, tämä on hyvä valinta lämpösuojaksi. Se suojaa hiuksia lämmöltä eikä vahingoita hiuksia, ehkä jopa hieman hoitavaa. ❤️‍🦹 4. Ei liian heikko tai vahva tuoksu. Hyvä tuoksu! 🍨 5. Pitää mitä lupaa ja vastaa hyvin heidän kuvaukseensa ➖ 1. Saattaa tapahtua, että voide kuivuu pullon "suupieleen", ja se voi aiheuttaa, että se ei suihkuta tasaisesti ja yhtä paljon. Tämä tapahtui minulle, eikä sen ratkaiseminen ollut vaikeaa, se oli vain sen pois saaminen. 🧹 (Tämä voidaan estää pitämällä se puhtaana.) 2. Ei pidä kiharoita super hyvin, mutta se on vain hiuslakkaa. 🌟 (Tätä varoitetaan myös pakkauksessa!) Viisi vahvaa tähteä 🥩
    6764 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Suihke on täysin mahdoton?

    Mielestäni tämän suihkeen laatu on uskomattoman huono. Se on voidepohjainen koostumus, joka ei siksi sovi hyvin suihkepulloon. En oikein ymmärrä, mitä tässä on ajateltu? Joka kerta kun suihkutan, tulee 4-6 paksua suihkausta, jotka eivät jakaudu lainkaan hyvin hiuksiin. Olen alkanut suihkuttaa sitä käteeni ja levittää itse, mutta vaikka menen mahdollisimman lähelle kättä, suihke leviää joka puolelle ja sotkee paljon. Lisäksi koostumus on melko rasvainen, joten jos käyttää liikaa, hiukset rasvoittuvat helposti. Ajattelen, että kun markkinoilla on niin monta hyvää vaihtoehtoa, tämän ostaminen ei valitettavasti ole sen arvoista.
    34 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 2 päivää sitten
      Hei Maria!😊 Kuulostaa siltä, ettei tuote ollut sinulle ihan nappivalinta🩷 Ymmärrämme, että tuotteen levittäminen on tärkeä osa kokemusta, ja että suihkutoiminto, joka ei tunnu sujuvalta, voi olla turhauttavaa. Koska koostumus on kermaisempi, se voi joskus tuntua raskaammalta, ja jos käyttää hieman liikaa tuotetta, hiukset voivat nopeasti tuntua raskaammilta tai rasvaisemmilta. Vinkkinä voisi olla aloittaa pienemmällä määrällä ja lisätä tarpeen mukaan. Lyhyemmät suihkaukset ja hieman etäisyyttä hiuksiin voivat myös auttaa jakamaan tuotteen tasaisemmin. Joillekin toimii myös paremmin levittää tuote ensin käsiin ja työstää se sitten hiusten pituuksiin, juuri kuten sinä kokeilit. Kuulostaa siltä, ettei juuri tämä ollut sinulle henkilökohtainen suosikki, mutta arvostamme todella rehellistä palautettasi💕 Toivottavasti sinulla on jokin muu vastaava tuote, johon turvautua, tai löydät uuden suosikin, joka sopii hiuksillesi paremmin. Toivotamme sinulle hyvää päivänjatkoa!🌼
  • Viesti luotiin 1 viikko

    Ilman lämpöä?

    Voiko tätä käyttää myös ilman, että käyttää lämpöä jälkikäteen?
    110 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 viikko
      Hei Camilla😊 Kyllä, voit käyttää sitä myös ilman lämpöä. Se on ensisijaisesti lämpösuojainen kermasuihke, mutta se antaa samalla hoitoa, kiiltoa ja auttaa pörröisyyteen 💛 Toivotan sinulle hyvää päivää!
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Paras!

    Paras lämpösuoja hiuksille, mitä on! Tuotteessa lukee, että se on värjätyille hiuksille, mutta se toimii yhtä hyvin myös värittömille hiuksille. Tuoksuu ihanalta. Suosittelen lämpimästi. #lykoreview
    588 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Fantastinen

    Fantastinen tuote, tuoksuu hyvältä, poistaa pörröisyyden & suojaa hiuksia
    1885 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rakastan!!

    Saan yleensä hiuksiini hieman pörröisyyttä, kun olen kihartanut ne, mutta sen jälkeen kun aloin käyttää tätä, en ole saanut ollenkaan pörröisyyttä. Antaa myös hieman kiiltoa hiuksiin. Tämä on jotain, jonka aion ostaa uudelleen!!
    1839 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tekee hiuksista sileät ja vähemmän pörröiset. Paras

    Rakastin tätä lämpösuihketta! Kerman koostumus tuntuu pehmeältä ja kevyeltä, ei koskaan tahmealta. Se suojaa hiuksiani, tekee niistä sileämpiä, vähentää pörröisyyttä ja antaa kauniin kiillon. Tuoksu on mieto, ja rakastan, että se on vegaaninen ja eläinkokeeton. Yksinkertainen, tehokas ja fantastinen arkipäivän muotoiluun! #lykoreview
    1 product in post Tekee hiuksista sileät ja vähemmän pörröiset. Paras
    2290 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 7 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Suuri suosikki

    Tuoksuu ihanalta. Antaa kauniin tunteen hiuksille. Toistuva suosikkini siitä lähtien, kun se julkaistiin.
    2812 näyttöä
  • Viesti luotiin 10 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Pettynyt

    Tuotteen puristaminen oli todella vaikeaa, kun se lopulta tuli, se oli suihkuveden sijaan suihku … Ei sopinut kiharaiseen hiukseeni ::: En aio ostaa tätä tuotetta enää ..
    3975 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 10 kuukautta sitten
      Hei Rosita! 👋🏼 Kiitos, että jaoit 🩷 Ymmärrän, että voi olla hankalaa, kun tuote ei käyttäydy odotetusti, varsinkin kun haluaisit mieluummin hienoa suihkesuihketta kuin suihkua. Just Cream Heat Spray:lla on kermaisempi koostumus, joten vinkki on suihkuttaa se suoraan käteen ja jakaa se tasaisesti hiuksiin ennen muotoilua. Näin saat paremman hallinnan ja tuote leviää tasaisemmin, mikä voi toimia paremmin myös kiharoille hiuksille 🥰 Voit myös kokeilla tätä lämpösuojaa, se on enemmän kuin "suihkesuihke" 🚿😊 lyko.com/sv/maria-nila/maria-nila-stylefinish-quickdry-heat-sp Ihanaa päivää 🌸
      2 tykkää
  • Viesti luotiin 10 kuukautta sitten

    Cream heat spray vs jotain muuta?

    Olen aiemmin käyttänyt Lernberger & Stafsingsin BB-voidetta ennen hiusten kuivausta. Haluaisin kokeilla jotain muuta, joka minimoi pörröisyyden mutta silti silottaa, suojaa lämmöltä ja tekee hiuksista helppoja käsitellä. Onko tämä sellainen tuote? Joskus muotoilen myös Dyson Airwrapilla, toimiiko tämä ennen sitä?
    3234 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 10 kuukautta sitten
      Hei Ida! 👋🏼 Kyllä, tämä on loistava vaihtoehto sinulle, joka haluat kokeilla jotain uutta 🩷 Jos haluat vielä yhden ehdotuksen, voin lämpimästi suositella tätä Kerastasen voidetta - se on taianomainen Dysoin kanssa 😍 lyko.com/sv/kerastase/kerastase-styling-lincroyable-150ml-1 Pitäkää huolta 🌸
      2 tykkää
  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten

    Kysymys

    Voiko tätä käyttää märkään hiukseen, ja sitten käyttää shaping heat sprayta kuivaan hiukseen jälkeenpäin, saadakseen mahdollisimman paljon lämpösuojaa, vai onko se turhaa?
    1 product in post Kysymys
    3840 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 1 vuosi sitten
      Hei! 👋💛 Kyllä, voit ehdottomasti käyttää Maria Nilan Cream Heat Sprayta märkään hiukseen ja sitten käyttää toista lämpösuojasuihketta (kuten Shaping Heat Spray) kuivassa hiuksessa ennen lämpömuotoilua – tämä on itse asiassa jotain, mitä monet tekevät saadakseen mahdollisimman paljon suojaa ja pitoa! 🔹 Cream Heat Spray tarjoaa lämpösuojaa ja hoitoa ennen hiustenkuivausta 🔹 Shaping Heat Spray tarjoaa lisäsuojaa + muotoa/pitoa suoristettaessa tai kiharrettaessa Joten se ei ole täysin tarpeetonta, varsinkin jos käytät paljon lämpötyökaluja ja haluat maksimaalista suojaa ja muotoilutehoa 💇‍♀️🔥 Onnea muotoiluun! 🌟
      2 tykkää

maria nilaStyle&FinishCream Heat Spray

Tarjoushinta 262,65 kr
Ilman kampanjaa 309 kr
Combo Deal 15%
Hinta voimassa kun ostat 2 vapaavalintaista tuotetta 490 kr eurolla.
Tarjous voimassa asti
Ilmainen toimitusmahdollisuus alkaen 300 kr, voidaan lähettää heti

Hoitava lämpösuojasuihke, joka vahvistaa vahingoittuneita hiuksia ja ehkäisee kaksihaaraisia sekä suojaa hiuksia lämpöä vastaan. Voide lisää hiusten kiiltoa ja poistaa sähköisyyttä. Colour

Guard Complex suojaa hiuksia UV-säteilyltä ja vapailta radikaaleilta. Tuote ei sisällä sulfaatteja tai parabeenejä ja on tehty 100 % vegaanisista ainesosista.

Käyttö:

Suihkuta ohut kerros ennen hiusten kuivausta ja muotoilua.

Pakkauksen hiilijalanjälki on 100 % hyvitetty.

Sisältyy pakettiin

maria nila
Style & FinishCream Heat Spray 150 ml x 2
555 kr
Ilman pakettihintaa: 618 kr

Suositellut tuotteet

Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.