• Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin juuri äsken
    K-beauty-tuote, josta tuli heti suosikki! Imeytyy helposti ihoon ja siinä on korkea SPF. Täydellinen koko perheelle! Plussaa kätevästä pakkauksesta ja applikaattorista, helppo ottaa mukaan käsilaukkuun! #kbeautysummer #lykoreview #axisy #sunscreen #nostress
    1 product in post
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 minuuttia
    Lempik-beauty suosikki, joka on kesän ehdoton must! Olen täyttänyt pienen pullon ja kuljetan sitä kaikkialla. Todella hyvä auringonpolttamiin, hyönteisten puremiin, ekseemaan, kuivalle iholle, kyllä KAIKKEEN! #kbeautysummer #lykoreview #drceuracle #kbeauty #tävling #bylyko
    1 product in post
    2 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    One of the best foundations I have ever tried

    The shade match was perfect. It gives natural and flawless finish. It’s lighweight and yet has medium coverage. It’s also buildable. Blends easily and lasts all day. Suitable for sensitive skin. #lykoreview
    1 product in post One of the best foundations I have ever tried
    11 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 tuntia sitten
    On ollut MEGAKUUMAA, mikä myös tarkoittaa, että ei ole tilaa jättää SPF pois, koska ei ole siistiä olla grillattu beautyqueen 🥲👍☝️❤️ Kasvojen ehdottomat suosikkini ovat ehdottomasti Beauty of Joseon ja COSRX, tuotteet, jotka löytävät aina tiensä takaisin tänne, kun on aika täyttää varasto. Kenelle nämä tuotteet sopivat? ☀️ Sinulle, jolla on herkkä, reaktiivinen iho ☀️ Sinulle, joka haluat aurinkovoiteita, jotka eivät jätä valkoista kalvoa ☀️ Sinulle, joka valitset aurinkovoiteen + ihonhoidon yhdessä ☀️ Sinulle, joka haluat aurinkovoiteita, jotka toimivat paremmin kuin parhaat meikin alla ☀️ Sinulle, joka haluat jokaisen pennin olevan sen arvoinen #kbeautysummer #kbeauty #spf #solkräm #känslighy #lykoreview #lykomission #cosrx #beautyofjoseon
    3 tuotetta lookissa
    102 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 36 minuuttia
      Rakastan Joseonsia🤍 En ole kokeillut COSRX:n tuotetta, hauska kuulla vertailu 🤗💚
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 tuntia sitten
    Arvosana: 1 / 5

    Mitä tapahtui?

    Tämä on aina ollut minun go-to aurinkopuuterini. Se tuli isossa pakkauksessa (luulisin) 17g. Se oli puuterinen aurinkopuuteri, joka oli helppo häivyttää ja erittäin riittoisa käytössä. Isadora päätti muuttaa pakkauksen, joten nyt se tulee 10g:n pakkauksessa samaan hintaan (!). Mutta ei voi olla pelkästään pakkaus, joka on muuttunut, sillä tämä aurinkopuuteri on nyt niin puuterinen, että sitä on tuskin mahdollista käyttää. En ole koskaan kokenut tuotetta, joka antaisi minulle näin paljon kickbackia kuin tämä. Olen kokeillut eri siveltimiä, mutta sivellin ei juuri ota tuotetta lainkaan. Tämä oli suuri pettymys ja kaipaan vanhaa koostumusta ja pakkausta, jossa sai sekä laadukkaan tuotteen että hyvän määrän tuotetta hyvään hintaan. #lykoreview
    1 product in post Mitä tapahtui?
    10 näyttöä
  • Viesti luotiin 6 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Kiva

    Erittäin hyvä lakka, ei tahmaa ja pitää hiukset paikoillaan. Se ei ole supervahva, mutta tämä on keskivahva versio, joten olen täysin samaa mieltä. Minulla on myös vahva versio ja olen utelias, onko se paljon vahvempi. Lisäksi se tuoksuu upealta ja tuoksu pysyy pitkään hiuksissa! #lykoreview
    1 product in post Kiva
    31 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Todella hyvä!

    Tämä jätettävä voide tekee hiusten latvoista pehmeät, kiiltävät ja täysin pörröttömät ilman, että se painaa hiuksia alas. Se saa vahvan nelosen arvosanaksi. Hinta on melko korkea (ostin tarjouksesta), mutta koska tuotetta kuluu todella vähän kerrallaan, se tuntuu silti rahan arvoiselta! #lykoreview
    1 product in post Todella hyvä!
    28 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 7 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Selvästi hyväksytty arkipäivän shampoo

    Halusin jakaa ajatukseni tästä Garnier Fructisin Vitamin & Strength -shampoosta. Sanoisin, että se on ihan ok shampoo, joka ansaitsee ehdottomasti vahvan nelosen arvosanaksi. Se vaahtoaa hyvin, puhdistaa hiukset perusteellisesti ilman, että ne tuntuvat pesun jälkeen risulta, ja tuoksuu todella raikkaalta. Se ei ole mikään mullistava tuote, joka muuttaa hiukset kokonaan yön aikana, mutta se tekee juuri sen, mitä hyvältä arjen budjettishampoolta odottaa. Hyvä valinta, jos haluat luotettavan tuotteen suihkuun, joka ei maksa maltaita. Voin ehdottomasti kuvitella ostavani sen uudelleen.#lykoreview
    1 product in post Selvästi hyväksytty arkipäivän shampoo
    83 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 8 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Tuntuu niin ylelliseltä😍

    Olen nyt testannut Kérastase Elixir Ultime Oilia ensimmäistä kertaa, ja kaikki mitä voin sanoa on WOW🤩🤩 Niin positiivisesti yllättynyt. Sekä lasipullo että öljy antavat minulle ylellisyyden tunteen Öljy antaa hiuksille paljon enemmän kiiltoa, lisäksi se tarjoaa pitkäkestoisen pörröisyyden suojan ja sen pitäisi vahvistaa hiuksia ja auttaa estämään katkeilua😍 Tämä öljy antoi hiuksilleni välittömän kiillon kuivalle kihartuneelle hiukselle. Se tuntui niin pehmeältä ja kosteutetulta. Ja melkein parasta kaikista, se tuoksuu taivaalliselta😍😍 Haistelen jatkuvasti hiuksiani tämän levittämisen jälkeen, se antaa minulle oikeat kampaamovibat, hiukset tuntuvat aina uusilta ja raikkailta🤩 Suosittelen tätä kaikille 10/10, vaikka se onkin vähän kallis🫶🏻 #kerastase #lykoreview #lykocreator #haircare
    1 product in post Tuntuu niin ylelliseltä😍
    183 näyttöä
  • Viesti luotiin 18 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ok

    Tuoksuu hyvältä. Ei yhtä hyvä kuin muut kokeilemani lämmönsuojat, mutta tähän hintaan se on hyvä. #lykoreview
    1 product in post Ok
    32 näyttöä
  • Viesti luotiin 19 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Hyvä, että voi ostaa täyttöpakkausta #lykoreview.
    1 product in post Hyvä
    21 näyttöä
  • Viesti luotiin 19 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kaunis

    Kaunis väri, mutta maistuu hyvin mintulta #lykoreview.
    1 product in post Kaunis
    404 näyttöä
  • Viesti luotiin 19 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Todella hyvä

    Todella kaunis väri #lykoreview.
    1 product in post Todella hyvä
    84 näyttöä
  • Viesti luotiin 19 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Kaunis väri, mutta tuntuu hieman laikukkaalta #lykoreview.
    1 product in post Hyvä
    22 näyttöä
  • Viesti luotiin 19 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tyytyväinen

    Todella hyvä #lykoreview.
    1 product in post Tyytyväinen
    43 näyttöä
  • Viesti luotiin 19 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Huippu

    Todella hyvä, antaa hehkua #lykoreview.
    1 product in post Huippu
    49 näyttöä
  • Viesti luotiin 19 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tyytyväinen

    Todella hyvä #lykoreview.
    1 product in post Tyytyväinen
    33 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 20 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Oribe kosteutta vastaan -hiuslakka❤️

    Vihdoin olen löytänyt parhaan hiuslakkani!! Minulla on 3A kiharat, pörröinen, pitkä ja värjätty hius. Tämä hiuslakka on anti-frizz -suihke, joka torjuu kosteutta ja säilyttää kampauksen ja mahdolliset kiharat. Se lisää myös volyymia ja rakennetta hiuksiin. Minulla on sellaiset hiukset, että voin pestä ja föönata ne, ja jos hiuksissani on vähänkään kosteutta jäljellä, joka kohtaa ulkona olevan kosteuden, ne palaavat kiharaiseen tilaansa. Tunnistatko tämän? Se on niin rasittavaa🫠 Mielestäni hiuslakka hillitsi pörröisyyttäni ja teki hiuksistani niin pehmeät😍 Ei sellainen hiuslakka, joka tekee hiuksista kovia. Ja tuoksu?? Täysin uskomattoman hyvä! Se lähtee ehdottomasti mukaan lomalle!! #lykoreview #oribe #haircare
    1 product in post Oribe kosteutta vastaan -hiuslakka❤️
    45 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Suloinen sokkotreffituttavuus

    Olemme tehneet ystäväni kanssa toisillemme parina viime vuonna toiveidemme mukaan räätälöidyt kosmetiikkajoulukalenterit. Sain tämän monitoimituotteen lahjaksi ystävältäni toivottuani kalenteristani jotain hyvää lip + cheek -tuotetta — odotin saavani voidepuikon, sainkin supersöpön macaronin! Se on ilokseni jäänyt meikkipussini vakioseuralaiseksi, sillä "Baby" on kaltaiselleni viileän vaalealle kalkkilaivan kapteenille täydellinen sävy. Ystäväni on tehnyt salapoliisityönsä hyvin 🕵️‍♀️ Moussena pakkauksesta paljastuvaa tuotetta on helppo levittää joko ohut ja kuultava kerros (minulla tämä kylmä vaaleanpunainen näyttää luonnolliselta punalta, mikä on täydellistä meikittömän näköisen meikin tekoon) tai kerrostaa syvemmäksi, mauveen päin taittavaksi viileäksi pinkiksi (kuvassa). Matta lopputulos ei ole kuivattava tai juonteisiin kerääntyvä, vaan utuinen ja kevyt. Päivittäisestä käytöstä huolimatta tuotetta on hyvin jäljellä, eikä se ole kuivunut purkkiinsa, kuten tällaisille koostumuksille helposti käy. Ymmärrän, miksi tästä tuli viraalihitti. Tuotteen hinta on vaan melko kova, lasisessa pakkauksessa on punaa vain viisi grammaa. On iso lupaus melko tuoreelta brändiltä kilpailla samassa hintaluokassa Macin, Narsin ja Anastasian kaltaisten värikosmetiikan konkareiden kanssa. #lykoreview
    1 product in post Suloinen sokkotreffituttavuus
    19 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 23 tuntia sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Marjainen Escada-inspiroitu vesimäinen vartalosuihke 🍓🫐🚿

    Sain testinä Biothermin uuden vartalosuihkeen ja odotin paljon hyvien arvostelujen perusteella. Mutta ei, valitettavasti ei minulle! Tuoksuu suunnilleen kuin tyypillinen "marjainen vadelma-Escada-tuoksu", mutta laimennettuna vesimäisillä sävyillä (vetinen raikas), enkä mielestäni nämä kaksi tuoksutyyppiä sopineet kovin hyvin yhteen 😅 En ole myöskään koskaan löytänyt Escadan marjatuoksua, johon olisin ihastunut, ja en usko, että pidän vadelmasta parfyymeissa – jos yleensä pidät niistä, tulet todennäköisesti pitämään tästä Biothermin tuotteesta enemmän kuin minä 🩷🩵 Nuotit mielestäni: - Eniten vadelmaa - Vesimäinen / puhdas vesi - Vain vähän sitrusta Hyvä hinta määrälle 100 ml ja aluksi vahva (melkein kuin parfyymi), mutta heikkenee melko nopeasti tunnin sisällä. Ei mielestäni mieleenpainuva tuoksu. ARVOSTELU: 💗💗 #biotherm #parfym #bodymist #recension #review #lykoreview #lykocreator #lykomission
    1 product in post Marjainen Escada-inspiroitu vesimäinen vartalosuihke 🍓🫐🚿
    239 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 6 tuntia sitten
      Hyvä arvostelu! 🤍🌞🍓
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Vau!

    Vau, ensimmäinen Lovables-tilaukseni, mutta ei viimeinen. Olen jo tilannut toisen 🩷 Foreon latautuu ja aion kokeilla sitä jo tänä iltana Mahtava boksi niin hienoja tuotteita #lykoreview
    1 product in post Vau!
    771 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Mahtavaa!

    [ Minulla on pitkät, värjätyt ja ohuet hiukset. Olen kamppaillut myös kuivien hiusten kanssa. ] Tämä shampoo ja hoitoaine ovat tehneet hiuksistani niin pehmeät ja kiiltävät! Hiukseni eivät ole koskaan näyttäneet paremmilta! Kuljen ympäriinsä ja koskettelen hiuksiani koko päivän, haha. Ne tuoksuvat myös hyvälle ilman, että se on liikaa. Aion ehdottomasti ostaa nämä täysikokoisina, kun olen käyttänyt loppuun mitä minulla on. #lykoreview
    1 product in post Mahtavaa!
    14 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä
    tää meikki lumenen tuotteilla😍 #lykoreview #lykocommunity #beauty #lykomission #lumene
    6 tuotetta lookissa
    38 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Täyttää odotukseni

    Sain vinkin kaverilta ostaa tämän ja olen tyytyväinen. Kätevä ottaa mukaan, koska sen voi taittaa kokoon🤩 #lykoreview
    1 product in post Täyttää odotukseni
    10 näyttöä