- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 tuntiArvosana: 4 / 5
Hyvä tuote, mutta valitse mieluummin tuubipakkaus
Tätä kannattaa ehdottomasti kokeilla jos etsinnässä on budjettiystävällinen, hajusteeton, kosteuttava ja rauhoittava voide. Se on geelimäistä ja ohutta ja imeytyy nopeasti. Meikkaavalle voiteesta jää iholle hyvä, vähän "grippy" tuntuma, eikä erillistä primeriä välttämättä tarvitse. Tuubi on purkkia hygieenisempi pakkaus, kun tuotetta ei tarvitse ottaa sormin. Voide on sen verran juoksevaa että erillistä lastaa olisi vähän vaikea käyttää sen annosteluun. #lykoreview1 product in post Hyvä tuote, mutta valitse mieluummin tuubipakkaus15 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Suosittelen!
Sain nämä lykon uudessa birthday lovables boksissa. Tuote ei ollut ennestään tuttu ja vähän skeptisesti lähdin kokeilemaan. Tykkään käyttää kynsilakkaa mutta ärsyttää kun lakkaus menee niin nopeasti aina huonoksi ja lohkeilevaksi joten katsotaan mihin näistä tarroista oli. Ja siis : kynsitarrojen laittaminen oli äärimmäisen helppoa ja kun tarrat olivat paikoillaan viilasin ylimääräisen osan pois ja laitoin kynnet lovables boksin mukana tulleen LED-valon alle. Mielestäni suositeltu 45 sek ei riittänyt kovettamaan lakan pintaa tarpeeksi joten pidin kynsiä suositeltua pidempään valon alla, niin kauan että pinta ei ollut enää yhtään tahmea. Nyt kynnet on olleet minulla hieman yli viikon ja siis kyllä pysyy! Ja näyttää edelleen todella hyviltä ( kuvat puhukoon puolestaan). Innostuin näistä tosi paljon ja tilasin näitä muutaman paketin eriväreissä lisää💅🏼 Ehdoton suositus siis jos haluat upeat kynnet ja ennenkaikkea pidempään pysyvän lakkauksen. #lykoreview1 product in post Suosittelen!4 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Ihana!
Tuoksuu todella hyvältä ja kosteuttaa huulia hyvin! Levitä runsas kerros huulille illalla ennen nukkumaanmenoa, ja seuraavana aamuna huulet ovat pehmeät ja kosteutetut. Iso purkki. Suositellaan! #lykoreview1 product in post Ihana!4 näyttöä - Viesti luotiin 3 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Super!
Täydellinen kiharoille ja aaltoileville hiuksilleni, jotka tarvitsevat paljon kosteutta😍 #lykoreview1 product in post Super!131 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Pettynyt
Erittäin hellävarainen iholle, kyllä... mutta niin juoksevaa, että puolet valui viemäriin ennen kuin ehti aloittaa ajamisen. #lykoreview1 product in post Pettynyt3 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 5 tuntia sittenHei Mirka!😊 Kiitos, että jaoit kokemuksesi tuotteen kokeilun jälkeen🤍 Kuulostaa siltä, ettei tämä kerta ollut täydellinen osuma🩷 Vinkki, jos haluat antaa tuotteelle uuden mahdollisuuden, on kokeilla geelin levittämistä kostealle, mutta ei liian märälle iholle, jossa vesi valuu pois. Pyyhi ylimääräinen vesi nopeasti pois ja käytä hieman vähemmän tuotetta, hiero tuotetta 10–15 sekuntia, kunnes se asettuu ja muuttuu liukkaammaksi kuin juoksevaksi. Epäiletkö, että tuotteessa on jokin vika? Jos näin on, olet lämpimästi tervetullut tekemään reklamaation Lyko-tilisi kautta menemällä Omat sivut → Tilaushistoria → valitse nykyinen tilaus → Reklamoi. Seuraa sitten siellä olevia ohjeita ja lähetä asiasi. Heti kun olemme vastaanottaneet asiasi, tarkastelemme tuotetta tarkemmin ja palaamme asiaan sähköpostitse💌 Toivotamme sinulle hyvää päivänjatkoa!
- Viesti luotiin 11 tuntia sittenArvosana: 3 / 5
Hyvä käsivoiteena
Sain tämän joulukalenterista. Käytän sitä käsivoiteena, pidän yöpöydällä käsien rasvaamiseen joka ilta. Hiukan vaikea levittää, siksi en käytä sitä vartalolle. Mutta se antaa hyvän kosteutuksen käsille. En itse pidä tuoksusta, mutta ymmärrän, että toiset pitävät siitä. #lykoreview1 product in post Hyvä käsivoiteena15 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 15 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kestää koko päivän!!
Erittäin hyvä😍 #lykoreview1 product in post Kestää koko päivän!!103 näyttöä - Viesti luotiin 16 tuntia sittenArvosana: 3 / 5
Kaunis poskipuna
Kaunis väri ja helppo levittää. Antaa myös kauniin hehkun. Väri kestää melko pitkään. Kuitenkin tuntuu melko raskaalta ja tahmealta melko pitkään, mikä laskee arvosanaa minun osaltani. #lykoreview1 product in post Kaunis poskipuna93 näyttöä - Viesti luotiin 17 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Luonnollinen lopputulos
Täydellinen löytö ja yksi parhaista tuotteista, joita olen koskaan omistanut. Se sulautuu iholle ihanan luonnollisesti antaen todella luonnollisen lopputuloksen, ja samalla sillä on todella hyvä peittävyys, mitä en lainkaan odottanut 🙌🏼 Sitä voi helposti kerrostaa ja säätää vaikutuksen tarpeiden mukaan, eikä se korosta kuivia kohtia ja näyttää raikkaalta koko päivän 🥰 Minulle tärkeintä on, ettei se paina kasvoilla ajan myötä eikä keräänny juonteisiin, vaan näyttää edelleen kevyeltä ja hehkuvalta. Suuri plussa on myös riittoisuus, sillä ei tarvitse laittaa paljon, sillä jo yksi tai kaksi tippaa riittää koko kasvoille. Minulle tämä on todellinen pommi!! ❤️❤️ #lykoreview1 product in post Luonnollinen lopputulos66 näyttöä - Viesti luotiin 17 tuntia sittenArvosana: 4 / 5
Kiva
Minulle tämä on yksi kauneimmista vartalotuotteista, joita olen käyttänyt. Se antaa iholle upean pinnan kauniilla kultaisilla kimaltavilla hiukkasilla, jotka heijastavat valoa kauniisti. (Varoitus: iho näyttää kuin olisi voideltu glitterillä, se ei välttämättä miellytä kaikkia!!) Iho näyttää siltä kuin aurinko olisi suudellut sitä, terveeltä ja täysin sileältä, ja öljy todella silottaa ja kosteuttaa kevyesti, mutta haittapuolena on, että se imeytyy melko hitaasti ja iho jää hieman tahmeaksi🩷✨ #lykoreview1 product in post Kiva74 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 18 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Hieman liian oranssi
Tuoksuu hieman hikiseltä aurinkovoiteelta, lateksimaiselta. Muutaman tunnin jälkeen tuoksuu siltä kuin olisit ollut solariumissa. Tulee käytännöllisessä pumppupullossa, jossa YKSI pumppaus riittää MOLEMMILLE käsivarsilleni plus rintaan. Hienovarainen kimallus, mutta näyttää kauniilta pullossa. Geelimäinen koostumus. Kuori iho hyvin ennen käyttöä!!! Täytyy työstää ihoon hieman, tuntuu vähän kuin hieroisit öljyä kostealle iholle, vaikka iho on kuiva Suosittelen uudelleen levitystä 4-5 päivän jälkeen. Vielä kerran; kuori iho hyvin poistaaksesi kuolleet ihosolut ja vanhan tuotteen, joka on jättänyt raitoja. ☀️ Kuivuu 10 minuutissa. ☀️ Iso pullo, lähes 500 ml ☀️ Edullinen ☀️ Sopii kaikille ihotyypeille 🌧️ Muuttuu hieman liian oranssiksi 🌧️ Tuoksu on juuri sopivan epämiellyttävä, mutta häviää 2-3 tunnin kuluessa 🌧️ Ei ole tuote, jonka levität kiireessä 🌧️ Laikkuinen ja raidallinen, jos laiskottelet kuorinnassa Kohtuullinen tuote, mutta ei enempää. Kimallus katoaa noin tunnin kuluttua. EI SAA pestä pois! Tämä on tuote, joka antaa asteittaisen rusketuksen, joka tummenee tuntien/päivien aikana. Vuodevaatteet eivät TUMMENE. Ensimmäisen levityksen jälkeen uudelleen levitys EI OLE tarpeen. Voidaan sulkea, jos pumppaat täysin alas ja kierrät korkkia. #lykoreview 1 product in post Hieman liian oranssi72 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 19 tuntia sittenAinoa, mikä on auttanut minua tummien läiskien kanssa, suosittelen lämpimästi, katso video 🤩 #lykocreator #lykocreate #lykomission #lykocommunity #lykoreview #lyko #makeup #skincare #trending #haircare #beautytips1 tuote lookissa1122 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 14 tuntia sittenNiin hyvä, että se auttoi! Kiitos vinkistä
- Viesti luotiin 19 tuntia sittenArvosana: 3 / 5
Kosteuttava mutta hajustettu
Kosteuttava runsaalla seerumilla. Miinuksena on, että se on hajustettu ja kasvoille tulee hieman lämmin tunne. Mutta varmasti loistava niille, jotka eivät reagoi hajusteisiin kasvojen tuotteissa. #lykoreview1 product in post Kosteuttava mutta hajustettu64 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 23 tuntia sittenLaitetaan hiukseni kuntoon kanssani!!💆🏽♀️💖 Hiusten muotoilu on todellista omaa aikaa minulle. 🩷 Kokeiltuani monia kiharrusrautoja olen vihdoin löytänyt suosikin ghd scandinavia:lta. Se tekee kauniit kiharat hetkessä, on hellä hiuksille ja lopputulos kestää aamusta iltaan. 😍 Käytättekö kiharrusrautaa? Jaa ihmeessä suosikkisi! #lykocreator #lykomission #lykoreview #ghd #grwm #hårprodukter5 tuotetta lookissa
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päiväValitettavasti taisin todella viedä viimeisen tätä poskipunaa Lykon varastosta, koska en pysty jättämään arvioita tai lisäämään tuotetta tähän, mutta halusin silti jakaa arvostelun 🥰🤭 Mac cosmetics Extra Dimension Blush sävy Wrapped Candy🍬🍬 ✅ Upea sävy ✅ Hienostunut, ei glitterinen vaan glowy ✅ Levittyy nätisti ✅ Ei kovin pigmenttinen ❌ Ei kovin pigmenttinen 😂🙈 onko se hyvä vai huono - riippuu käyttäjästä #lykocreator #lykoreview #mac #blush65 näyttöä
- Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Todella kaunis tummanvioletti väri
Todella kaunis violetti väri. Helppo levittää, koska sivellin on niin leveä. Kuivuu todella nopeasti. Ostankin aina tätä merkkiä, kun ostan kynsilakkaa. #lykoreview1 product in post Todella kaunis tummanvioletti väri70 näyttöä - Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kiharat ilman lämpöä
Sen käyttö oli todella helppoa ja se tekee todella kauniit kiharat ilman lämmön käyttöä. #lykoreview1 product in post Kiharat ilman lämpöä37 näyttöä - Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kesäinen tuoksuinen suihkugeeli
Tuoksuu todella hyvältä. Koska se on kuin pieniä helmiä, saa samalla hieman hierontaa ja kuorintaa. #lykoreview1 product in post Kesäinen tuoksuinen suihkugeeli30 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päiväHaluan suositella tätä tuotetta, joka on tällä hetkellä kampanjahinnalla. Se on tehnyt suuren eron iholleni ja auttanut vähentämään huokosteni näkyvyyttä. Katso video nähdäksesi tulokset ja miltä ihoni näyttää tänään✨ #lykoreview #lyko #skincare #pores1 tuote lookissa
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 4 / 5
Kuin vatkattu voi 😍
Tuoksu: Kukkaisa, makea ja kesäinen, jossa selkeitä sitruksen vivahteita. Sitruksen kirpeys yleensä riitelee luonnollisen tuoksuni kanssa, mutta tämä sopii hyvin yhteen ja tunnen itseni kesäiseksi kukkakimpuksi 🥰 Koostumus: Kuvittele vatkattua voita. Kuohkea, kevyt mutta samalla kermaisen pehmeä. Kosteuttaa todella hyvin – täydellinen kuivalle iholleni! MUTTA se täytyy työstää kunnolla ihoon. Tässä se menettää minulta yhden tähden. Kerman työstämiseen ihoon menee vähän liikaa aikaa, mutta kun sen on tehnyt, se ei tunnu lainkaan tahmealta, vaan imeytyy hyvin ja jättää kosteutetun, tahmeudettoman tunteen 🥰 Pakkaus: Kätevä, ”tavallinen” muovipurkki. Ei mitään erityistä, ei positiivista eikä negatiivista. Ehkä tuubi olisi parempi, jotta sen voisi helposti ottaa mukaan kaikkialle käsilaukussa 🙃🤔 (vinkki valmistajalle) Hinta: Selvästi hintansa arvoinen tuote, josta on tullut uusi suosikki 🤩 #lykoreview1 product in post Kuin vatkattu voi 😍 - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
My new fav mascara
Looks natural but still makes eyes pop. It really lengthens and separates the lashes. It’s lightweight, buildable and suitable for sensitive eyes. #lykoreview #lancome1 product in post My new fav mascara53 näyttöä - Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 4 / 5
Mahtava tuote!!
Olen käyttänyt tätä noin kuukauden ajan ja rakastan sitä todella! Käytän sitä aamulla ja illalla, ja ihoni tuntuu aina kosteutetulta ja hyvältä! Olen yleensä herkkä uusille tuotteille, mutta en ole huomannut mitään tämän kanssa. Hinta on ainoa miinus, mutta todennäköisesti ostan uuden, kun tämä loppuu, koska se on niin hyvä! #lykoreview1 product in post Mahtava tuote!!29 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5
Paras ripsentaivutin🤩
Ostin tämän testattuani sitä ystäväni luona, ja se on yksinkertaisesti mahtava. Olen aina käyttänyt vain halpoja ripsentaivuttimia 50 kruunulla, enkä ole koskaan saanut mitään erityistä tulosta. Mutta kun testasin tätä, minun oli pakko ostaa se, se saa ripset näyttämään niin kauniilta ja pysymään pitkään🤭 Useat ystävät ovat kokeilleet tätä minulla, ja kaikki ovat ostaneet sen itse testauksen jälkeen. Suosittelen todella kaikille!🥰 #lykoreview #lykocreator #shiseido1 product in post Paras ripsentaivutin🤩110 näyttöä - Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Positiivinen yllätys
Tuote on hypetetty mutta olin silti skeptinen koska minulla on aika haastava hiuslaatu. Hiukseni on kuiva, pörröinen kihara mutta silti helposti latistuva. Öljy silottaa ja pehmentää hiusta ilman että tulee raskas tai öljyinen lopputulos, ainakin kun käyttää kohtuudella tuotetta (pieni määrä). Tuoksu on melko voimakas, lämmin, ylellinen ja hieman itämainen. Tämä oli kiva lisä hiusrutiiniin. #lykoreview1 product in post Positiivinen yllätys18 näyttöä