- Viesti luotiin 44 minuuttiaArvosana: 1 / 5
Kamalan keinotekoinen, synteettinen tuoksu
Cloud-hajuvesi on ehkä suurin tuoksupettymykseni. TikTokin ylistysten ja Lyko:n hyvien arvostelujen jälkeen odotin jotain poikkeuksellista. Kaikki kuvasivat sitä kauniiksi, raikkaaksi, ympäröiväksi vaniljaksi, jossa on makea vivahde, joten päätin ostaa sen. Valitettavasti todellisuus oli täysin erilainen. Minulle sillä ei ole käytännössä mitään tekemistä raikkaan vaniljan kanssa. Tuoksu on hyvin synteettinen, tunkkainen ja lattean oloinen, siitä puuttuu syvyyttä ja jotain, mikä saisi haluamaan palata siihen. Sen sijaan, että se olisi miellyttävästi ympäröivä, se vain väsyttää minua. Tiedän toki, että hajuvedet ovat hyvin henkilökohtaisia, mutta minun kohdallani se ei toiminut lainkaan. Kaikkien positiivisten arvostelujen jälkeen odotin jotain paljon parempaa, joten olen sitäkin enemmän pettynyt #lykoreview1 product in post Kamalan keinotekoinen, synteettinen tuoksu2 näyttöä - Viesti luotiin 52 minuuttiaArvosana: 2 / 5
Ei akneiholle
Tämä on voide, josta minulla on hieman ristiriitaiset tunteet 🙈 Aluksi olin siitä todella innoissani – se kosteutti erinomaisesti, rauhoitti ihoa ja sai ihon näyttämään ravitummalta. Luulin, että se olisi täydellinen tuote ihon suojabarrierin uudelleenrakentamiseen. Valitettavasti ajan myötä, vaikka käytin sitä melko harvoin, huomasin, että se alkoi tukkeuttaa ihoani voimakkaasti. Minulla on sekaiho, joka on altis mustapäille, joten se vaikutti nopeasti ihoni kuntoon. Harmi, sillä kosteutuksen ja mukavuuden osalta se toimi todella hyvin. Jos sinulla on kuiva iho, se saattaa olla nappivalinta. Sekaiholle ja tukkeutumisherkälle iholle en valitettavasti voi suositella sitä. Todella harmi, sillä alku vaikutti hyvin lupaavalta 😢💔 #lykoreview1 product in post Ei akneiholle3 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 tuntia sittenArvosana: 4 / 5
Pidin tästä todella paljon😍💦
Pidin tästä todella paljon! Se on niin kevyt ja kosteuttava aurinkosuojaseerumi. Siinä on vesipohjainen koostumus, joka saa sen sulautumaan ihoon todella helposti ja tuntumaan niin kevyeltä. Huomaan, että tämä antaa iholleni niin paljon kosteutta ja ylläpitää pehmeän ja joustavan ihon koko päivän ajan. Tuntuu melkein kuin kosteusvoiteelta, mutta aurinkosuojakertoimella😍 Se on siksi täydellinen päivittäiseen käyttöön ja meikin alle, meikki asettuu niin kauniisti tämän päälle ja tuote jättää ihon kosteutetuksi, raikkaaksi ja mukavaksi koko päivän. Ainoa miinus on, että kun minulla on kovia ulkotreenejä, tuntuu siltä, että se hikoilee pois melko helposti, mitä en ole huomannut muilla kasvojen aurinkovoiteilla. Joten aion todennäköisesti käyttää muita kasvojen aurinkovoiteita treenatessani. #lykoreview #lykocreator #skincare #spf #torriden1 product in post Pidin tästä todella paljon😍💦43 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 tuntia sittenTässä muutamia parhaista kasvojen puhdistukseen liittyvistä vinkeistäni! ✨ En voi olla ilman näitä kahta tuotetta, ne ovat luonnollinen osa ihonhoitorutiiniani. Katso video, jossa esittelen ne. Puhdistuksen jälkeen iho tuntuu niin raikkaalta, puhtaalta ja kosteutetulta. Minulle puhdistusaine on ehdoton osa ihonhoitorutiinia. #lykocreator #lykocreate #lykocommunity #lykoreview #lyko #skincare #beautytips2 tuotetta julkaisussa
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 tuntia sittenKesäsuosikki! Tämä puhdistusbalmi on niin mieto, että voimme käyttää sitä auringonpolttamalle iholle. Päivän jälkeen auringossa, uima-altaalla tai meressä on mukavaa pestä kasvot hellävaraisella tuotteella. Tämä puhdistaa hellävaraisesti ja jättää ihon rauhalliseksi ja kosteutetuksi! Suositellaan koko perheelle #kbeautysummer #drceuracle #reyouth #cleasingbalm #kbeauty #lykoreview1 product in post17 näyttöä
- Viesti luotiin 3 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä tuote, huono pakkaus
Tämä meikkivoide oli positiivinen yllätys! Hyvä, kerrostettava peittävyys, helppo levittää. Asettuu kauniisti iholle, ja lopputulos on kivan luonnollinen - ei matta eikä liian kiiltäväkään. Pysyvyys on hintaan nähden mainio myös. Pipettipullo on kyllä uskomattoman huono ratkaisu, meikkivoide valuu yli pullonsuusta ja sotkee. Siitä ainoa miinus tälle tuotteelle! #lykoreview1 product in post Hyvä tuote, huono pakkaus14 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Siis wow😍
Olen aiemmin käyttänyt toista detox-shampoota, johon en ollut täysin tyytyväinen, koska jouduin käyttämään niin paljon tuotetta enkä kokenut sen tekevän paljoa. Mutta tämä tekee juuri sen, mitä lupaa😍 Se on riittoisaa, tarvitsee vähän tuotetta ja hiukset tuntuvat niin kevyiltä ja puhtailta käytön jälkeen. Se poistaa kaikki tuotteen jäämät😍 Tätä olen kaivannut aiemmissa detox-shampoissa, joita olen käyttänyt. Mielestäni tämä on todella rahan arvoinen ja aion ehdottomasti ostaa tämän uudelleen, kun omani loppuu🥳 #lykoreview #lykocreator #k18 #haircare #detox1 product in post Siis wow😍124 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 tuntia sittenArvosana: 4 / 5
Saan aina niin paljon kehuja tästä
Minun on pakko kirjoittaa muutama rivi Prada Paradoxesta. Tuoksu itsessään on täysin maaginen, eikä se todellakaan petä koskaan – aina kun käytän sitä, saan niin paljon ihania kehuja ympärilläni olevilta ihmisiltä. Se tuntuu samanaikaisesti ylelliseltä, naiselliselta ja raikkaalta. Ainoa syy siihen, että annan arvosanaksi 4 täydellisen sijaan, on kestävyys. Toivon todella, että se kestäisi hieman pidempään iholla päivän aikana, koska koen, että sitä täytyy lisätä muutaman tunnin jälkeen. Mutta tuoksu on niin koukuttava, että aion ehdottomasti jatkaa sen ostamista. Vahva nelonen arvosanassa! #lykoreview1 product in post Saan aina niin paljon kehuja tästä52 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Synttäri lovables
Kiva synttärilovables ja todella hyvään hintaan jälleen kerran 👌🏼 Omiksi lemppareiksi muodostuivat silmänaamiot (jotka molemmat jo käytetty! Pixi ihan loistava ) sekä geelikynsilakkatarrat ja tähän soveltuva lamppu ( ihastuin niin paljon että tilasin jo täydennystä tarroista) sekä Mario Badescun huulimaski joka tuoksuu aivan taivaallisen hyvältä 🍉 Mukana tullut kassi oli ihan kiva mutta aika epäkäytännöllinen. Tytär kyllä tykästyi siihen joten se pääsee hänen käyttöönsä 🤭 #lykoreview1 product in post Synttäri lovables778 näyttöä - Viesti luotiin 6 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Kiva tuoksu kevääseen
Yksi onnistuneimmista Lancomen tuoksuista, joita olen saanut käyttää 😻🍑🌹 Se on upea, haistan siinä mehukkaan persikan, jota tasapainottaa hienovarainen ruusu, tehden siitä elegantin mutta samalla erittäin miellyttävän ja naisellisen. Eniten ihastuttaa sen kestävyys. Tarvitaan vain muutama suihkaus, ja tuoksu pysyy iholla useita tunteja ja vaatteissa vielä pidempään. Se leijuu kauniisti ilmassa ja jättää jälkeensä havaittavan hännän 😻💕 #lykoreview1 product in post Kiva tuoksu kevääseen69 näyttöä - Viesti luotiin 6 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Super
Siitä lähtien kun aloin käyttää sitä, hiukseni ovat paljon helpommat kammata ja näyttävät yksinkertaisesti paremmilta kuivatuksen jälkeen 🥰💕 Se ei tee hiuksistani raskaita eikä saa niitä rasvoittumaan nopeammin, mikä on minulle iso plussa. Eniten pidän siitä, että hiukseni ovat sen jälkeen pehmeät, sileät ja vähemmän pörröiset. Minusta myös latvat näyttävät terveemmiltä eivätkä ole niin kuivat ✨ Se toimii hyvin ennen kuivausta ja suoristusta, koska se antaa minulle varmuuden, että hiukset ovat suojattu korkealta lämmöltä. Lisäksi siinä on kätevä suihke, joten levitys vie kirjaimellisesti vain hetken. Se on hyvin riittoisa, ja muutama suihkaus riittää koko hiuksiin. Minulle se on yksi niistä tuotteista, jotka todella tekevät eron ja on nyt pysyvästi osa hoitorutiiniani 🙌🏼🌸 #lykoreview1 product in post Super148 näyttöä - Viesti luotiin 6 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Tykkään
Hyvä jätettävä hoitoaine, joka tekee hiuksistani helposti kammattavat pesun jälkeen. Se lievittää pörröisyyttä, joka ilmenee föönauksen jälkeen. Konsistenssi on ohut voide ja se tulee käytännöllisessä pumppupullossa. Jos siinä olisi lämpösuoja, se saisi täydet pisteet. #lykoreview1 product in post Tykkään44 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 8 tuntia sittenEmpties osa 2✨🙌🏽 Ensimmäinen on medicube, jota kokeilin ensimmäistä kertaa. Käytin sitä noin kolme kuukautta ja huomasin pienen parannuksen ihossani. Uskon kuitenkin, että minun pitäisi jatkaa, jotta näkisin merkittävämpiä tuloksia. 5/5 ⭐️ Toinen on Eqqualberry. Tämä on kolmas, ja rakastun siihen joka kerta uudelleen. Pienten kartioiden hierominen pyörivin liikkein saa ihoni kananlihalle ja ne imeytyvät mukavasti kasvoille samalla. 💃🏽 5/5 ⭐️ Origins on tuote, jota olen käyttänyt niin kauan kuin muistan. Riippumatta siitä, kuinka paljon kokeilen muita tuotteita, se on aina luottotuotteeni, kun homma takkuaa. 😅😂 5/5 ⭐️ Neljäs on SKIN1004 seerumi, jolla on rauhoittavia ja viilentäviä ominaisuuksia, ja joka tehokkaasti pienentää ihohuokosia. Se on uskomattoman kevyt ja imeytyy nopeasti ihoon. Muutama tippa kasvoille, muutama töpöttely, ja se on kuin taikuutta. Huomasin eron käytettyäni noin yhden pullon.🥰😍 5/5 ⭐️ Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä on Beauty of Joseon riisinaamio. Se rauhoittaa, kosteuttaa ja antaa upean hehkun. Olen käyttänyt sitä noin 1-2 kertaa viikossa tai kun minulla on ollut intensiivisiä päiviä, jotka ovat vaatineet meikkiä. Rakastan tunnetta naamion aikana ja taianomaista tunnetta sen jälkeen✨💯 5/5 ⭐️ #lykoreview #lykomission #lykocreator #kbeautysummer ⭐️5 tuotetta lookissa
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 2 / 5
Ei minulle
🤍 Positiivista: Paljon tuotetta pakkauksessa, 12 ml. Edullinen hinta. Ripset tulevat pitkiksi/näyttävät pitkiltä. 🤍 Negatiivista: Ripset paakkuuntuvat todella helposti. Ripset siis tulevat pitkiksi/näyttävät erityisen pitkiltä, mutta; eivät ole erillisiä. Levittää, ripsiväri tarttuu silmäluomille ja silmien alle. Näen, että monet pitävät siitä, mutta valitettavasti se ei ollut minulle. ☺️ Se saa kaksi tähteä. #lykoreview1 product in post Ei minulle23 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 8 tuntia sittenKiireisen viikonlopun jälkeen sekä minä että sieluni todella tarvitsemme tätä 😍🥰 Päiväni pelastivat suosikkini: silmänympärysvoide ja riisinaamio merkiltä Beauty of Joseon, plus PIXI silmänaluslaastarit❤️ #lykoreview #lykomission #lykotecreator #kbeautysummer3 tuotetta lookissa
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 9 tuntia sittenSun-kissed look rannalle 🏖️☀️🐚 Nämä lämpimät päivät on vietetty rannalla, ja näyttääkseni mahdollisimman raikkaalta käytän vähän tuotteita, jotka sitten kiinnitän Morphen setting-puuterilla. Käytän sekä voidetta että puuteriposkipunaa saadakseni sun-kissed lookin☀️😍💛❤️ #lykoreview #lykomission #lykoinflutester6 tuotetta lookissa4602 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 9 tuntia sittenArvosana: 1 / 5
Ei hintansa arvoinen
Se kosteuttaa ja täyteläistää ihoa, mutta jättää ihon hyvin tahmeaksi, joten suosittelisin käyttämään sitä ennen nukkumaanmenoa. #lykoreview1 product in post Ei hintansa arvoinen27 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 9 tuntia sittenTässä muutama meikkivinkki! ✨ Nämä ovat tuotteet, joita käytän silmiin – ripsiväri ja kajal. Videolla näytän sekä tuotteet että lopputuloksen. (Minulla on irtoripset ripsien päässä). Mitä mieltä olette meikistä? 💕 #lykocreator #lykocreate #lykocommunity #lykoreview #lyko #makeup #smink #beautytips3 tuotetta lookissa1148 näyttöä
- Viesti luotiin 11 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Kaunein tuoksu
Tämä on ehdottomasti tämän merkin kauneimmin tuoksuva tuote! 💕 Tuoksu on uskomaton ja pysyy pitkään iholla. Siinä on paksu, runsas koostumus, joka kosteuttaa erinomaisesti ja jättää ihon pehmeäksi, ravituksi ja kauniin terveeksi hehkuvaksi, mutta se ei imeydy täysin ja jättää hieman tahmean kerroksen. Siitä huolimatta rakastan palata siihen – erityisesti silloin, kun haluan tehokasta kosteutusta ja kaunista tuoksua ✨💕 #lykoreview1 product in post Kaunein tuoksu347 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 11 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Tuoksuu ihanalta
1 product in post Tuoksuu ihanalta66 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 11 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Hyvä lämpösuoja, joka tekee mitä pitää, ja se tuoksuu myös todella hyvältä💕 #lykomission #lykoreview1 product in post Hyvä68 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 11 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hyvä
1 product in post Todella hyvä14 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 11 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Täydellinen
Täydellinen luomiväripaletti, jossa on hyvä värien sekoitus. Levittyy kauniisti eikä haalistu päivän aikana🥰#lykoreview #lykomission1 product in post Täydellinen103 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 11 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Superihania!
Rakastan näitä kasvonaamioita, ne antavat pitkäkestoista kosteutusta ja todella kauniin hehkun kasvoille ilman, että näyttää ”rasvaiselta”😍#lykomission #lykoreview1 product in post Superihania!513 näyttöä