- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 44 minuuttiaArvosana: 5 / 5
Paras ripsentaivutin🤩
Ostin tämän testattuani sitä ystäväni luona, ja se on yksinkertaisesti mahtava. Olen aina käyttänyt vain halpoja ripsentaivuttimia 50 kruunulla, enkä ole koskaan saanut mitään erityistä tulosta. Mutta kun testasin tätä, minun oli pakko ostaa se, se saa ripset näyttämään niin kauniilta ja pysymään pitkään🤭 Useat ystävät ovat kokeilleet tätä minulla, ja kaikki ovat ostaneet sen itse testauksen jälkeen. Suosittelen todella kaikille!🥰 #lykoreview #lykocreator #shiseido1 product in post Paras ripsentaivutin🤩7 näyttöä - Viesti luotiin 44 minuuttiaArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Positiivinen yllätys
Tuote on hypetetty mutta olin silti skeptinen koska minulla on aika haastava hiuslaatu. Hiukseni on kuiva, pörröinen kihara mutta silti helposti latistuva. Öljy silottaa ja pehmentää hiusta ilman että tulee raskas tai öljyinen lopputulos, ainakin kun käyttää kohtuudella tuotetta (pieni määrä). Tuoksu on melko voimakas, lämmin, ylellinen ja hieman itämainen. Tämä oli kiva lisä hiusrutiiniin. #lykoreview1 product in post Positiivinen yllätys1 näyttöä - Viesti luotiin 50 minuuttiaArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Olen kokeillut monia eri hoitoaineita ja tämä on perushyvä valinta kuivalle, kiharalle low porosity -hiukselle. En tiedä onko curly girl approved, mutta hiukseni kihartuu voimakkaasti tämän käytön jälkeen, eli ei latista eikä ole raskas. Kosteuttaa kuitenkin. Levittäessä tulee melko vahva kookoksen tuoksu mutta se ei jää häiritseväksi pesun jälkeen. Ostaisin uudelleen. #lykoreview1 product in post Hyvä3 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 tuntiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Pitkäkestoinen raikkaus
Olen erittäin tyytyväinen tulokseen – deodorantti pitää minut hajuttomana pitkään. Suosittelen 🥰 #lykoreview #palmolive1 product in post Pitkäkestoinen raikkaus4 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
kaikki Treaclemoon-tuotteet ovat hyviä
Tuoksu ei ole niin voimakas kuin odotin. Pakkaus ei ole minulle yhtä käytännöllinen kuin tämän merkin muut tuoksut. Mutta kaikki Treaclemoon-tuotteet ovat hyviä. #lykoreview #treaclemoon1 product in post kaikki Treaclemoon-tuotteet ovat hyviä8 näyttöä - Viesti luotiin 2 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana!
Täydellinen! Riippuen alla olevan lakan sävystä, lopputulos on aina hieman erilainen. Käytän alla vaaleanpunaisen ja nuden sävyjä, ne käyvät täydellisesti tämän kanssa. #lykoreview1 product in post Ihana!13 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 10 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Pitoa
Käytin tätä sivustoa puolustukseen🤝🪖ei vahingoita eikä kuluta hiuksia kuten hiuslakka ja on tehokas käytössä! #lykoreview #lykoinflutester #konkurranseinflutester1 product in post Pitoa8 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 10 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Pyhä iho
Tämä on tarkka kopio Clinique 100h:sta!! Kevyt koostumus ja antaa paljon kosteutta🫧🙌🏼 #lykoreview #lykoinflutester #konkurranseinflutester1 product in post Pyhä iho36 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 11 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Halpa ja hyvä🥰
Olen vuosia käyttänyt vain Estée Lauderin Double Wear -meikkivoidetta, koska tarvitsin paljon peittävyyttä näppyihin ja epäpuhtauksiin😅 Viime aikoina ihoni on ollut puhtaampi, ja päätin kokeilla kevyempää meikkivoidetta, jossa on vähemmän peittävyyttä. Valitsin Lumenen CC-voiteen sävyssä 0.5😍 Tämä miellytti minua niin paljon. Käytän sitä nyt arkimeikissäni, koska se on niin kevyt koostumukseltaan, helppo häivyttää ja siinä on keskiverto peittävyys. Se tuntuu melkein kuin kosteusvoiteelta, kun levitän sitä. Ja sävy on niin kaunis ja luonnollinen🥰🥰 Ostan uuden, kun oma loppuu🥳 #lykoreview #lykocreator #makeup #lumene1 product in post Halpa ja hyvä🥰192 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 11 tuntia sittenArvosana: 4 / 5
Luotettava deodorantti
En ole koskaan ollut sellainen, joka ostaa hieman kalliimpia deodorantteja. Puhutaan maksimissaan 30 kruunua muuten 😅 joten tartuin tilaisuuteen ostaa tämän, kun sain sen hyvään hintaan, ja täytyy sanoa, että ehkä kannattaa käyttää vähän ekstraa hieman parempaan deodoranttiin! Se tekee mitä sen pitää ja saa minut tuntemaan oloni raikkaaksi pitkään. #lykoreview1 product in post Luotettava deodorantti96 näyttöä - Viesti luotiin 12 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Vahvistava ja ravitseva
Antaa ravintoa ja suojaavan kalvon kynsille! Koen, että ne kasvavat pidemmiksi ja vahvemmiksi, kun käytän tätä. Mielestäni lopputulos on myös kaunis, Pink to Envy on 10/10 ja näyttää paremmalta jokaisen kerroksen myötä! Kuitenkin bubble bath toimii mielestäni vain yhdellä kerroksella, sen jälkeen sen kanssa on todella vaikea työskennellä.. #lykoreview1 product in post Vahvistava ja ravitseva19 näyttöä - Viesti luotiin 12 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kosteutta hiuksille ja päänahalle
Minulla on pitkät, paksut ja kosteusköyhät hiukset. Olen käynyt hiusseikkailulla ja kokeillut KAIKKEA, halpaa, kallista, you name it! Esimerkiksi Kerastase ei valitettavasti toimi minulle, silloin KM on ollut pelastaja. Minulla on myös taipumusta ekseemaan, ja tämä yhdistelmä rauhoittaa todella päänahkaani ja antaa paljon kosteutta! #lykoreview1 product in post Kosteutta hiuksille ja päänahalle145 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 12 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Huomaan suuren eron hiuksissani
Olen käyttänyt Genesis-hoitoainetta muutaman kuukauden ajan, ja siitä on tullut kiinteä osa hiustenhoitorutiiniani. Hoitoaine tekee hiuksista pehmeät ja helposti kammattavat ilman, että se painaa hiuksia alas. Huomaan, että hiukseni tuntuvat terveemmiltä sen jälkeen, kun aloin käyttää tätä Kerestasen sarjaa. Minulla on hieman kuivia latvoja ja muotoilen hiuksiani säännöllisesti, joten arvostan sitä, että se antaa riittävästi kosteutusta ja hoitoa. Kaiken kaikkiaan hoitoaine, jonka ostaisin mielelläni uudelleen, varsinkin kun haluan vahvempia, pehmeämpiä ja hyvin hoidettuja hiuksia 🌸💗 #lykoreview #lykocreator #kerestase1 product in post Huomaan suuren eron hiuksissani176 näyttöä - Viesti luotiin 12 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Melko okei
En ole ehtinyt kokeilla paljoa, mutta mielestäni se on vähän huonosti pigmentoitu ja antaa enemmän kosteahkon hikisen ilmeen! #lykoreview1 product in post Melko okei31 näyttöä - Viesti luotiin 12 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Suosikki
Ehdottomasti paras dödö! Olen kokeillut monia budjettivaihtoehtoja, mutta tämä on vertaansa vailla, palaa aina tähän. En koe, että se tahraa ja pitää kuivana pitkään. Tarvitsen tuskin Absolut Torria, kun käytän tätä 🌟😻 #lykoreview1 product in post Suosikki20 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 13 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kestää pitkään ja tuntuu kuin kampaamossa!
Täydellinen, jos haluat pienen muutoksen hiusväriin ja raikastaa hiuksiasi 😊 #lykoreview #lykocreator #marianila #colorrefresh1 product in post Kestää pitkään ja tuntuu kuin kampaamossa!29 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 14 tuntia sittenArvosana: 4 / 5
Toimii hyvin!
Olen saanut tämän useissa Lovables-paketeissa ja testannut sitä, vaikka en yleensä käytä itseruskettavia. Pidän siitä, että se on suihkeena, helppo levittää ja antaa kauniin, auringon suuteleman hehkun. Olen myös kokeillut levittää sitä hieman käsivarsiin, mutta silloin se muuttuu helposti laikukkaaksi, joten sitä ei suositella. Tuoksuu voimakkaasti kookokselta, ja olen käyttänyt sitä pääasiassa illalla ennen nukkumaanmenoa. Jättää ruskeita tahroja vuodevaatteisiin, mikä on miinus. Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen, ja Espanjan-matkan jälkeen, jolloin käytin pääasiassa SPF50:ä enkä viettänyt paljon aikaa auringossa, mutta käytin tätä hieman ennen ja jälkeen matkan, sain paljon kehuja rusketuksestani 🏖️😎 #lykoreview1 product in post Toimii hyvin!62 näyttöä - Viesti luotiin 15 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Uusi suosikki🙌🏻🙌🏻
Täysin upea tuote, paras kasvovoide, jota olen koskaan käyttänyt! Iho muuttuu pehmeäksi, kosteutetuksi ja saa upean terveellisen hehkun! Suosittelen 100%🫧 #lykoreview1 product in post Uusi suosikki🙌🏻🙌🏻91 näyttöä - Viesti luotiin 15 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Fantastinen kuivalle iholleni ✨
Se asettuu iholle uskomattoman kauniisti ja sulautuu niin luonnollisesti. Se antaa kauniin hehkun ja kestää todella hyvin. Ihoni on hyvin kuiva, eikä melkein mikään meikkivoide asetu kauniisti iholleni, mutta tämä pysyy todella hyvin koko päivän. Sitä voi kerrostaa ja se peittää hyvin punoituksen nenän ja nenänpielien ympärillä. Uusi suosikki ❤️ #lykoreview1 product in post Fantastinen kuivalle iholleni ✨46 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 12 tuntia sittenSe näyttää sinulla tosi hyvältä 🌸 rakastan sitä meikkivoidetta.1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 15 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Hehku on sitä, mitä saa!!!
Rakastan tätä tuotetta todella paljon! Ostelen sitä jatkuvasti, ja se antaa niin kauniin hehkun ja hehkun, kun haluaa esimerkiksi näyttää vähän raikkaammalta💚 Sanoisin, että se sopii kaikille ihotyypeille, koska kosteuttavat tuotteet ovat jotain, mitä me kaikki tarvitsemme🌟 #lykoreview1 product in post Hehku on sitä, mitä saa!!!30 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 16 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Mukava kasvonaamio
Erittäin hyvä käyttää hieman ekstra ihonhoitoon. Kannattaa kokeilla❣️ #lykoreview #lykocreator #cosrx1 product in post Mukava kasvonaamio - Viesti luotiin 16 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan!!
Käytän tätä ennen hiusten föönausta, se tuoksuu hyvältä ja tekee hiuksista pehmeät ja kiiltävät. Toimii loistavasti myös minun hiuksillani, jotka ovat melko ohuita ja hienoja! #lykoreview1 product in post Rakastan!!4 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 17 tuntia sittenKaksi suosikkia, LHcosmetics ja Milk Makeup, toimittavat aina. Heidän tuotteensa ylittävät kaikki odotukset. Ei koskaan pety 🤦🏽♀️🤷🏽♀️ On todella jännittävää päästä testaamaan Gleeze tuotteita. Olen lukenut, että ne ovat todella hyviä😍 #lykoreview #lykomission #lykoinflutester #lykotestpilot7 tuotetta lookissa980 näyttöä
- Viesti luotiin 17 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Näyttää upealta!
Olen käyttänyt Matrix Food for Soft -öljyä vasta vähän aikaa, mutta tiedän jo, että se jää käyttööni pidemmäksi aikaa 💚 Ensinnäkin se toimii loistavasti kuiville ja pörröisille hiuksille. Siinä on kevyt, ei-raskas koostumus, joten se ei jätä rasvaista kerrosta tai "latistavaa" vaikutusta, kuten usein öljyjen kanssa käy. Hiukset ovat käytön jälkeen selvästi pehmeämmät, sileämmät ja helpommin kammattavat – ero näkyy kirjaimellisesti jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen. Iso plussa tuoksusta – miellyttävä, mieto ja salonkityylinen, mutta ei päällekäyvä. Ja riittoisuus: riittää, että käyttää vain yhden tai kaksi pumppausta suojatakseen latvat ja antaakseen hiuksille terveellisen ilmeen. Minulle tämä on pieni pelastus päivittäisessä hoidossa, erityisesti kun hiukset ovat kuivat muotoilun jälkeen tai talvella. Jos joku etsii kevyttä öljyä, joka todella silottaa ja lisää pehmeyttä, Food for Soft hoitaa homman varmasti 💚 #lykoreview1 product in post Näyttää upealta!104 näyttöä