• Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Super 🫶🏻

    Tehokas mutta hellävarainen. Iho tuntuu ja näyttää hyvältä jo parin viikon käytön jälkeen ja siitä on tullut vähemmän punainen ja sävy on tasaisempi. #lykoreview
    1 product in post Super 🫶🏻
    32 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Paras!! 🥰

    Lempi vuosien varrelta! 🥰☀️ Tämä on yksi parhaista käyttämistäni SPF-tuotteista. Se on kevyt, mukava käyttää ja näyttää kasvoilla todella hyvältä. Se ei rullaudu, sopii hyvin meikin kanssa ja jättää terveellisen, luonnollisen hehkun. On kuitenkin syytä mainita, että se ei välttämättä miellytä niitä, jotka pitävät täysin huomaamattomista suojakertoimista. Tämä pysyy iholla ja antaa kevyen kirkastavan vaikutuksen, minkä ansiosta iho näyttää säteilevältä. Lisäksi se ei kirvele silmissä eikä höyrysty edes helteillä, mikä on minulle iso plussa. Palaan siihen säännöllisesti enkä ole vieläkään löytänyt parempaa!! #lykoreview
    1 product in post Paras!! 🥰
    80 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Makea, herkullinen ja sensuelli tuoksu!🩷

    La Vie Est Belle Vanille Nude on todella herkullinen ja sensuelli hajuvesi 🩷 Siinä on ihana makeus ilman, että se muuttuu liian raskaaksi tai tunkkaiseksi, mitä vaniljatuoksuissa joskus voi tapahtua. Se on lämmin, pehmeä ja hyvin feminiininen, ja tuntuu sekä elegantilta että kutsuvalta. Se on sellainen hajuvesi, joka tuntuu hieman ylelliseltä ja sensuellilta, mutta jota voi silti hyvin käyttää arjessa eikä vain erityistilaisuuksissa. Mielestäni siinä on todella hyvä tasapaino makeuden ja pehmeämmän, hienostuneemman puolen välillä, ja siitä on nopeasti tullut suosikki meillä kotona! 🎀✨ Jos pidät vaniljatuoksuista, mutta haluat välttää jotain liian voimakasta, tämä on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen. Saan lämpimät suositukseni tälle! 🫶🏼 #lykoreview #lancôme #lavieestbellevanillenude
    1 product in post Makea, herkullinen ja sensuelli tuoksu!🩷
    36 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 7 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    tosi hyvä!

    Paksu ja hyvämateriaalinen hanska ir levitykseen. Joistain toisista hanskoista on sisältä pohja hajonnut käsiin, kun hanskasta tulee kostea, mutta tässä hyvä materiaali!👏🏻 #lykoreview #kilpailu
    1 product in post tosi hyvä!
    18 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Bronzer-tikku

    Kaunis väri ja helppo työstää, väri asettuu täydellisesti kuin rusketus. #lykoreview
    1 product in post Bronzer-tikku
    64 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Bronzer

    Kaunis väri, ihana koostumus, levittyy kauniisti iholle! #lykoreview
    1 product in post Bronzer
    48 näyttöä
  • Viesti luotiin 14 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    NIIN TYYTYVÄINEN

    En ollut valmistautunut rakastamaan huulirasvaa näin paljon! Koostumus on täydellinen, ei liian paksu mutta ei myöskään liian ohut. Sekä Cherry että Bubblegum tuoksuivat niin hyviltä ja jättivät kauniin sävyn huulille ilman, että ne olivat liian voimakkaita! Ainoa harmi on, kuinka pieniä ne ovat, toivoin niiden olevan hieman suurempia, mutta samalla ne ovat käteviä ottaa mukaan eivätkä vie paljon tilaa. Joka tapauksessa olen super tyytyväinen! #lykoreview
    1 product in post NIIN TYYTYVÄINEN
    71 näyttöä
  • Viesti luotiin 16 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Ei mitään erityistä

    Sain mahdollisuuden kokeilla tätä tuotetta #lykotestpilot yhdessä muutaman saman merkin tuotteen kanssa. Tässä on rehellinen arvosteluni ja ajatukseni tuotteesta Kun sain tuotteen ensimmäisen kerran, minut kiinnosti sen söpö ulkonäkö. Se on söpö ja yksinkertainen, mutta "puhdas" pullo. Se sai minut entistä innokkaammaksi kokeilemaan tuotetta. Valitettavasti en nähnyt merkittävää eroa muutaman viikon käytön jälkeen. Se tuntui hyvältä iholla levitettäessä, oli helppo levittää eikä tuntunut kuivattavalta. Mutta pidemmällä aikavälillä en nähnyt suurta eroa. Tällä tuotteella on monia erilaisia ominaisuuksia, joista osa näkyy vasta useiden kuukausien käytön jälkeen. Käytin tuotetta asteittain, koska siinä on aktiivisia ainesosia ja minulla on hieman herkempi ihotyyppi. Siksi käytin sitä ensimmäisellä viikolla vain kahdesti viikossa pienemmässä määrässä ja lisäsin käyttöä vähitellen. Tämä on myös saattanut vaikuttaa siihen, etten ole vielä nähnyt suurempaa vaikutusta ja minun täytyy kokeilla enemmän. Minulla on akne ja normaali tai sekaiho, ja olen kamppaillut aknen kanssa useita vuosia. Siksi olen hyvin perehtynyt ihonhoitoon ja hyvin tarkka ja valikoiva kokeillessani tuotteita. Yhteenvetona tuotteesta, en ole vielä nähnyt merkittävää eroa, mutta voi olla, että minun täytyy kokeilla tuotetta enemmän ennen kuin voin täysin sanoa, kuinka hyvä se on. En ole ainakaan huomannut, että se olisi vahingoittanut ihoani, mikä on positiivista. Siksi annan tuotteelle tällä hetkellä 3 viidestä tähdestä, mutta saatan päivittää arvostelua useamman viikon käytön jälkeen. #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle
    1 product in post Ei mitään erityistä
    71 näyttöä
  • Viesti luotiin 17 tuntia sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Keskinkertainen

    Vaikka pidänkin muista Kiehlsin tuotteista, tämä seerumi osoittautui minulle täysin keskinkertaiseksi. En huomannut kasvoillani mitään wow-efektiä, mutta sen vaikutus lompakkooni oli melko tuntuva. Tällä hinnalla odotin ehdottomasti enemmän. Käytön aikana en nähnyt ihoni kunnossa suurta parannusta, ja välillä minusta tuntui, että epäpuhtauksia tuli jopa enemmän. Mielestäni se ei ole hintansa arvoinen. #lykoreview
    1 product in post Keskinkertainen
    19 näyttöä
  • Viesti luotiin 17 tuntia sitten
    Arvosana: 2 / 5

    En ole varma akneiholleni

    Sain tilaisuuden kokeilla tätä, kuten #lykotestpilot minulla ei ollut oikeastaan odotuksia, mutta olin silti innoissani kokeilemaan uutta ihonhoitoa toivoen löytäväni jotain, mikä sopii akneiholleni, mutta valitettavasti näin ei käynyt. Pullo on todella kaunis ja ylellinen, mikä houkutteli minua vahvasti testaamaan tuotetta. Kuitenkin hintaan nähden tuntuu, että rahat menevät enemmän pakkaukseen kuin tuotteeseen. En huomannut merkittävää parannusta tuotteen käytön jälkeen. Huomasin kuitenkin, että se aiheutti minulle paljon pieniä näppyjä. Se teki minut todella pettyneeksi, ettei se toiminut ihollani. Tämän vuoksi tunnen myös, etten testannut sitä niin paljon kuin oikeasti tarvitsin. Koska se aiheutti minulle näppyjä, käytin sitä vähemmän ja palasin tavalliseen ihonhoitorutiiniini vahvistaakseni ihon suojakerrosta ja välttääkseni lisää näppyjä. Olen testannut tätä vain yhdessä heidän puhdistusaineensa kanssa, joka myös aiheutti minulle näppyjä. Tuote tuoksuu hyvältä ja tuntui iholla aluksi hyvältä. Iho tuntui puhtaalta ja virkistyneeltä. Minulla on kuiva/ normaali iho, joka voi muuttua rasvaiseksi koko päivän jälkeen. Minulla on myös ollut akneongelmia useiden vuosien ajan ja olen hyvin kiinnostunut löytämään hyvää ihonhoitoa akneiholleni. Joten olin pettynyt, ettei tästä tullut uutta suosikkia. Johtopäätös, johon olen tullut, on että jos sinulla on herkempi aknealtis iho, tämä tuote ei ehkä ole sinua varten. Mutta jos sinulla on kuiva tai normaali, ei-aknealtis tai herkkä iho, tämä toimisi todennäköisesti hyvin, koska se tuntui virkistävältä eikä kuivattanut ihoa. #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 product in post En ole varma akneiholleni
    9 näyttöä
  • Viesti luotiin 18 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tykkään

    Ostan nyt toista kertaa testiin! Toimi vuosi sitten mainiosti omille ripsille ja toivottavasti nyt uudestaan. Todella riittoisaa! #lykoreview
    1 product in post Tykkään
    58 näyttöä
  • Viesti luotiin 18 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Lemppari

    Luotto ripsari siitä lähtien kun tuli ulos! Käyttäytyy helposti ja pysyy ripsissä <3 #lykoreview
    1 product in post Lemppari
    16 näyttöä
  • Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tahmainen lopputulos

    En osta uudelleen #lykoreview
    1 product in post Tahmainen lopputulos
    11 näyttöä
  • Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Toimii hyvin

    Antaa hohdetta, ok tuote hyvään hintaan #lykoreview
    1 product in post Toimii hyvin
    5 näyttöä
  • Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Saat mitä maksat

    Hoitava arjen sankari on hintansa arvoinen #lykoreview
    1 product in post Saat mitä maksat
    265 näyttöä
  • Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Arvostettu lahja

    Tuoksuu hyvältä ja miehekkäältä, arvostettu lahja #lykoreview
    1 product in post Arvostettu lahja
    58 näyttöä
  • Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kuivattava tuote

    Tuoksuu hyvältä, mutta kuivatti hiukset ja päänahan #lykoreview
    1 product in post Kuivattava tuote
    4 näyttöä
  • Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kuivattava tuote

    Tuoksuu hyvältä, mutta kuivatti hiukset ja päänahan #lykoreview
    1 product in post Kuivattava tuote
    4 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 7 tuntia sitten
      Hei Maria!😊 Tässä kuulostaa siltä, ettei shampoo ollut suosikkisi. Kuinka harmillista, että tuote tuntui kuivattavalta sekä hiuksille että päänahalle, vaikka onkin kiva kuulla, että pidät tuoksusta✨ Hiukset ja päänahka voivat reagoida hyvin eri tavoin riippuen muun muassa hiustyypistä, herkkyydestä ja hiusten tarpeista. Joskus kaava, joka sopii tietyille hiustyypeille, voi tuntua vähemmän kosteuttavalta toisille, jos hiukset tarvitsevat toisen sarjan. Vinkkinä voisi olla täydentää hoitotuotteella, joka kosteuttaa enemmän, tai säätää tuotteen määrää ja käyttötiheyttä löytääksesi paremman tasapainon juuri sinun hiuksillesi 💕 Kiitos vielä palautteestasi, se on arvokasta meille ja muille asiakkaille. Toivotan sinulle hyvää päivänjatkoa!🌼
  • Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Voide, joka parantaa kuivaa ihoa

    Loistava voide kuiviin käsiin ja jalkoihin Ostan sitä uudelleen ja uudelleen koko perheelle. #lykoreview
    1 product in post Voide, joka parantaa kuivaa ihoa
    19 näyttöä
  • Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Vaimentaa keltaisia sävyjä

    Hyvä tuote vaalennuksen tai bleikkauksen jälkeen, vaimentaa keltaisia sävyjä #lykoreview
    1 product in post Vaimentaa keltaisia sävyjä
    26 näyttöä
  • Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ei minun makuuni

    Ei sopinut minulle, enkä osta uudelleen #lykoreview
    1 product in post Ei minun makuuni
    4 näyttöä
  • Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tuote, joka kestää pitkään

    Iso pullo, joka kestää pitkään, ok arkikäyttöön kevyeen muotoiluun #lykoreview
    1 product in post Tuote, joka kestää pitkään
    70 näyttöä
  • Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ok tuote

    Toimii hyvin, mutta en osta uudelleen #lykoreview
    1 product in post Ok tuote
    22 näyttöä
  • Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Toimii todella hyvin!

    Toimii hyvin ja hyvä hinta #lykoreview
    1 product in post Toimii todella hyvin!
    149 näyttöä