• Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 44 minuuttia
    Arvosana: 5 / 5

    Paras ripsentaivutin🤩

    Ostin tämän testattuani sitä ystäväni luona, ja se on yksinkertaisesti mahtava. Olen aina käyttänyt vain halpoja ripsentaivuttimia 50 kruunulla, enkä ole koskaan saanut mitään erityistä tulosta. Mutta kun testasin tätä, minun oli pakko ostaa se, se saa ripset näyttämään niin kauniilta ja pysymään pitkään🤭 Useat ystävät ovat kokeilleet tätä minulla, ja kaikki ovat ostaneet sen itse testauksen jälkeen. Suosittelen todella kaikille!🥰 #lykoreview #lykocreator #shiseido
    1 product in post Paras ripsentaivutin🤩
    7 näyttöä
  • Viesti luotiin 44 minuuttia
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Positiivinen yllätys

    Tuote on hypetetty mutta olin silti skeptinen koska minulla on aika haastava hiuslaatu. Hiukseni on kuiva, pörröinen kihara mutta silti helposti latistuva. Öljy silottaa ja pehmentää hiusta ilman että tulee raskas tai öljyinen lopputulos, ainakin kun käyttää kohtuudella tuotetta (pieni määrä). Tuoksu on melko voimakas, lämmin, ylellinen ja hieman itämainen. Tämä oli kiva lisä hiusrutiiniin. #lykoreview
    1 product in post Positiivinen yllätys
    1 näyttöä
  • Viesti luotiin 50 minuuttia
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Olen kokeillut monia eri hoitoaineita ja tämä on perushyvä valinta kuivalle, kiharalle low porosity -hiukselle. En tiedä onko curly girl approved, mutta hiukseni kihartuu voimakkaasti tämän käytön jälkeen, eli ei latista eikä ole raskas. Kosteuttaa kuitenkin. Levittäessä tulee melko vahva kookoksen tuoksu mutta se ei jää häiritseväksi pesun jälkeen. Ostaisin uudelleen. #lykoreview
    1 product in post Hyvä
    3 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 tunti
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Pitkäkestoinen raikkaus

    Olen erittäin tyytyväinen tulokseen – deodorantti pitää minut hajuttomana pitkään. Suosittelen 🥰 #lykoreview #palmolive
    1 product in post Pitkäkestoinen raikkaus
    4 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    kaikki Treaclemoon-tuotteet ovat hyviä

    Tuoksu ei ole niin voimakas kuin odotin. Pakkaus ei ole minulle yhtä käytännöllinen kuin tämän merkin muut tuoksut. Mutta kaikki Treaclemoon-tuotteet ovat hyviä. #lykoreview #treaclemoon
    1 product in post kaikki Treaclemoon-tuotteet ovat hyviä
    8 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ihana!

    Täydellinen! Riippuen alla olevan lakan sävystä, lopputulos on aina hieman erilainen. Käytän alla vaaleanpunaisen ja nuden sävyjä, ne käyvät täydellisesti tämän kanssa. #lykoreview
    1 product in post Ihana!
    13 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 10 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Pitoa

    Käytin tätä sivustoa puolustukseen🤝🪖ei vahingoita eikä kuluta hiuksia kuten hiuslakka ja on tehokas käytössä! #lykoreview #lykoinflutester #konkurranseinflutester
    1 product in post Pitoa
    8 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 10 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Pyhä iho

    Tämä on tarkka kopio Clinique 100h:sta!! Kevyt koostumus ja antaa paljon kosteutta🫧🙌🏼 #lykoreview #lykoinflutester #konkurranseinflutester
    1 product in post Pyhä iho
    36 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 11 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Halpa ja hyvä🥰

    Olen vuosia käyttänyt vain Estée Lauderin Double Wear -meikkivoidetta, koska tarvitsin paljon peittävyyttä näppyihin ja epäpuhtauksiin😅 Viime aikoina ihoni on ollut puhtaampi, ja päätin kokeilla kevyempää meikkivoidetta, jossa on vähemmän peittävyyttä. Valitsin Lumenen CC-voiteen sävyssä 0.5😍 Tämä miellytti minua niin paljon. Käytän sitä nyt arkimeikissäni, koska se on niin kevyt koostumukseltaan, helppo häivyttää ja siinä on keskiverto peittävyys. Se tuntuu melkein kuin kosteusvoiteelta, kun levitän sitä. Ja sävy on niin kaunis ja luonnollinen🥰🥰 Ostan uuden, kun oma loppuu🥳 #lykoreview #lykocreator #makeup #lumene
    1 product in post Halpa ja hyvä🥰
    192 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 11 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Luotettava deodorantti

    En ole koskaan ollut sellainen, joka ostaa hieman kalliimpia deodorantteja. Puhutaan maksimissaan 30 kruunua muuten 😅 joten tartuin tilaisuuteen ostaa tämän, kun sain sen hyvään hintaan, ja täytyy sanoa, että ehkä kannattaa käyttää vähän ekstraa hieman parempaan deodoranttiin! Se tekee mitä sen pitää ja saa minut tuntemaan oloni raikkaaksi pitkään. #lykoreview
    1 product in post Luotettava deodorantti
    96 näyttöä
  • Viesti luotiin 12 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Vahvistava ja ravitseva

    Antaa ravintoa ja suojaavan kalvon kynsille! Koen, että ne kasvavat pidemmiksi ja vahvemmiksi, kun käytän tätä. Mielestäni lopputulos on myös kaunis, Pink to Envy on 10/10 ja näyttää paremmalta jokaisen kerroksen myötä! Kuitenkin bubble bath toimii mielestäni vain yhdellä kerroksella, sen jälkeen sen kanssa on todella vaikea työskennellä.. #lykoreview
    1 product in post Vahvistava ja ravitseva
    19 näyttöä
  • Viesti luotiin 12 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kosteutta hiuksille ja päänahalle

    Minulla on pitkät, paksut ja kosteusköyhät hiukset. Olen käynyt hiusseikkailulla ja kokeillut KAIKKEA, halpaa, kallista, you name it! Esimerkiksi Kerastase ei valitettavasti toimi minulle, silloin KM on ollut pelastaja. Minulla on myös taipumusta ekseemaan, ja tämä yhdistelmä rauhoittaa todella päänahkaani ja antaa paljon kosteutta! #lykoreview
    1 product in post Kosteutta hiuksille ja päänahalle
    145 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 12 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Huomaan suuren eron hiuksissani

    Olen käyttänyt Genesis-hoitoainetta muutaman kuukauden ajan, ja siitä on tullut kiinteä osa hiustenhoitorutiiniani. Hoitoaine tekee hiuksista pehmeät ja helposti kammattavat ilman, että se painaa hiuksia alas. Huomaan, että hiukseni tuntuvat terveemmiltä sen jälkeen, kun aloin käyttää tätä Kerestasen sarjaa. Minulla on hieman kuivia latvoja ja muotoilen hiuksiani säännöllisesti, joten arvostan sitä, että se antaa riittävästi kosteutusta ja hoitoa. Kaiken kaikkiaan hoitoaine, jonka ostaisin mielelläni uudelleen, varsinkin kun haluan vahvempia, pehmeämpiä ja hyvin hoidettuja hiuksia 🌸💗 #lykoreview #lykocreator #kerestase
    1 product in post Huomaan suuren eron hiuksissani
    176 näyttöä
  • Viesti luotiin 12 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Melko okei

    En ole ehtinyt kokeilla paljoa, mutta mielestäni se on vähän huonosti pigmentoitu ja antaa enemmän kosteahkon hikisen ilmeen! #lykoreview
    1 product in post Melko okei
    31 näyttöä
  • Viesti luotiin 12 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Suosikki

    Ehdottomasti paras dödö! Olen kokeillut monia budjettivaihtoehtoja, mutta tämä on vertaansa vailla, palaa aina tähän. En koe, että se tahraa ja pitää kuivana pitkään. Tarvitsen tuskin Absolut Torria, kun käytän tätä 🌟😻 #lykoreview
    1 product in post Suosikki
    20 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 13 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kestää pitkään ja tuntuu kuin kampaamossa!

    Täydellinen, jos haluat pienen muutoksen hiusväriin ja raikastaa hiuksiasi 😊 #lykoreview #lykocreator #marianila #colorrefresh
    1 product in post Kestää pitkään ja tuntuu kuin kampaamossa!
    29 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 14 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Toimii hyvin!

    Olen saanut tämän useissa Lovables-paketeissa ja testannut sitä, vaikka en yleensä käytä itseruskettavia. Pidän siitä, että se on suihkeena, helppo levittää ja antaa kauniin, auringon suuteleman hehkun. Olen myös kokeillut levittää sitä hieman käsivarsiin, mutta silloin se muuttuu helposti laikukkaaksi, joten sitä ei suositella. Tuoksuu voimakkaasti kookokselta, ja olen käyttänyt sitä pääasiassa illalla ennen nukkumaanmenoa. Jättää ruskeita tahroja vuodevaatteisiin, mikä on miinus. Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen, ja Espanjan-matkan jälkeen, jolloin käytin pääasiassa SPF50:ä enkä viettänyt paljon aikaa auringossa, mutta käytin tätä hieman ennen ja jälkeen matkan, sain paljon kehuja rusketuksestani 🏖️😎 #lykoreview
    1 product in post Toimii hyvin!
    62 näyttöä
  • Viesti luotiin 15 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Uusi suosikki🙌🏻🙌🏻

    Täysin upea tuote, paras kasvovoide, jota olen koskaan käyttänyt! Iho muuttuu pehmeäksi, kosteutetuksi ja saa upean terveellisen hehkun! Suosittelen 100%🫧 #lykoreview
    1 product in post Uusi suosikki🙌🏻🙌🏻
    91 näyttöä
  • Viesti luotiin 15 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Fantastinen kuivalle iholleni ✨

    Se asettuu iholle uskomattoman kauniisti ja sulautuu niin luonnollisesti. Se antaa kauniin hehkun ja kestää todella hyvin. Ihoni on hyvin kuiva, eikä melkein mikään meikkivoide asetu kauniisti iholleni, mutta tämä pysyy todella hyvin koko päivän. Sitä voi kerrostaa ja se peittää hyvin punoituksen nenän ja nenänpielien ympärillä. Uusi suosikki ❤️ #lykoreview
    1 product in post Fantastinen kuivalle iholleni ✨
    46 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 12 tuntia sitten
      Se näyttää sinulla tosi hyvältä 🌸 rakastan sitä meikkivoidetta.
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 15 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Hehku on sitä, mitä saa!!!

    Rakastan tätä tuotetta todella paljon! Ostelen sitä jatkuvasti, ja se antaa niin kauniin hehkun ja hehkun, kun haluaa esimerkiksi näyttää vähän raikkaammalta💚 Sanoisin, että se sopii kaikille ihotyypeille, koska kosteuttavat tuotteet ovat jotain, mitä me kaikki tarvitsemme🌟 #lykoreview
    1 product in post Hehku on sitä, mitä saa!!!
    30 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 16 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Mukava kasvonaamio

    Erittäin hyvä käyttää hieman ekstra ihonhoitoon. Kannattaa kokeilla❣️ #lykoreview #lykocreator #cosrx
    1 product in post Mukava kasvonaamio
    49 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 14 tuntia sitten
      Rakastan sitä!🩷💞
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 16 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rakastan!!

    Käytän tätä ennen hiusten föönausta, se tuoksuu hyvältä ja tekee hiuksista pehmeät ja kiiltävät. Toimii loistavasti myös minun hiuksillani, jotka ovat melko ohuita ja hienoja! #lykoreview
    1 product in post Rakastan!!
    4 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 17 tuntia sitten
    Kaksi suosikkia, LHcosmetics ja Milk Makeup, toimittavat aina. Heidän tuotteensa ylittävät kaikki odotukset. Ei koskaan pety 🤦🏽‍♀️🤷🏽‍♀️ On todella jännittävää päästä testaamaan Gleeze tuotteita. Olen lukenut, että ne ovat todella hyviä😍 #lykoreview #lykomission #lykoinflutester #lykotestpilot
    7 tuotetta lookissa
    980 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 14 tuntia sitten
      Vau👏🏼👏🏼
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 17 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Näyttää upealta!

    Olen käyttänyt Matrix Food for Soft -öljyä vasta vähän aikaa, mutta tiedän jo, että se jää käyttööni pidemmäksi aikaa 💚 Ensinnäkin se toimii loistavasti kuiville ja pörröisille hiuksille. Siinä on kevyt, ei-raskas koostumus, joten se ei jätä rasvaista kerrosta tai "latistavaa" vaikutusta, kuten usein öljyjen kanssa käy. Hiukset ovat käytön jälkeen selvästi pehmeämmät, sileämmät ja helpommin kammattavat – ero näkyy kirjaimellisesti jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen. Iso plussa tuoksusta – miellyttävä, mieto ja salonkityylinen, mutta ei päällekäyvä. Ja riittoisuus: riittää, että käyttää vain yhden tai kaksi pumppausta suojatakseen latvat ja antaakseen hiuksille terveellisen ilmeen. Minulle tämä on pieni pelastus päivittäisessä hoidossa, erityisesti kun hiukset ovat kuivat muotoilun jälkeen tai talvella. Jos joku etsii kevyttä öljyä, joka todella silottaa ja lisää pehmeyttä, Food for Soft hoitaa homman varmasti 💚 #lykoreview
    1 product in post Näyttää upealta!
    104 näyttöä