- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin juuri äskenK-beauty-tuote, josta tuli heti suosikki! Imeytyy helposti ihoon ja siinä on korkea SPF. Täydellinen koko perheelle! Plussaa kätevästä pakkauksesta ja applikaattorista, helppo ottaa mukaan käsilaukkuun! #kbeautysummer #lykoreview #axisy #sunscreen #nostress1 product in post
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 minuuttiaLempik-beauty suosikki, joka on kesän ehdoton must! Olen täyttänyt pienen pullon ja kuljetan sitä kaikkialla. Todella hyvä auringonpolttamiin, hyönteisten puremiin, ekseemaan, kuivalle iholle, kyllä KAIKKEEN! #kbeautysummer #lykoreview #drceuracle #kbeauty #tävling #bylyko1 product in post2 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
One of the best foundations I have ever tried
The shade match was perfect. It gives natural and flawless finish. It’s lighweight and yet has medium coverage. It’s also buildable. Blends easily and lasts all day. Suitable for sensitive skin. #lykoreview1 product in post One of the best foundations I have ever tried11 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 tuntia sittenOn ollut MEGAKUUMAA, mikä myös tarkoittaa, että ei ole tilaa jättää SPF pois, koska ei ole siistiä olla grillattu beautyqueen 🥲👍☝️❤️ Kasvojen ehdottomat suosikkini ovat ehdottomasti Beauty of Joseon ja COSRX, tuotteet, jotka löytävät aina tiensä takaisin tänne, kun on aika täyttää varasto. Kenelle nämä tuotteet sopivat? ☀️ Sinulle, jolla on herkkä, reaktiivinen iho ☀️ Sinulle, joka haluat aurinkovoiteita, jotka eivät jätä valkoista kalvoa ☀️ Sinulle, joka valitset aurinkovoiteen + ihonhoidon yhdessä ☀️ Sinulle, joka haluat aurinkovoiteita, jotka toimivat paremmin kuin parhaat meikin alla ☀️ Sinulle, joka haluat jokaisen pennin olevan sen arvoinen #kbeautysummer #kbeauty #spf #solkräm #känslighy #lykoreview #lykomission #cosrx #beautyofjoseon3 tuotetta lookissa102 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 36 minuuttiaRakastan Joseonsia🤍 En ole kokeillut COSRX:n tuotetta, hauska kuulla vertailu 🤗💚
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 tuntia sittenArvosana: 1 / 5
Mitä tapahtui?
Tämä on aina ollut minun go-to aurinkopuuterini. Se tuli isossa pakkauksessa (luulisin) 17g. Se oli puuterinen aurinkopuuteri, joka oli helppo häivyttää ja erittäin riittoisa käytössä. Isadora päätti muuttaa pakkauksen, joten nyt se tulee 10g:n pakkauksessa samaan hintaan (!). Mutta ei voi olla pelkästään pakkaus, joka on muuttunut, sillä tämä aurinkopuuteri on nyt niin puuterinen, että sitä on tuskin mahdollista käyttää. En ole koskaan kokenut tuotetta, joka antaisi minulle näin paljon kickbackia kuin tämä. Olen kokeillut eri siveltimiä, mutta sivellin ei juuri ota tuotetta lainkaan. Tämä oli suuri pettymys ja kaipaan vanhaa koostumusta ja pakkausta, jossa sai sekä laadukkaan tuotteen että hyvän määrän tuotetta hyvään hintaan. #lykoreview1 product in post Mitä tapahtui?10 näyttöä - Viesti luotiin 6 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Kiva
Erittäin hyvä lakka, ei tahmaa ja pitää hiukset paikoillaan. Se ei ole supervahva, mutta tämä on keskivahva versio, joten olen täysin samaa mieltä. Minulla on myös vahva versio ja olen utelias, onko se paljon vahvempi. Lisäksi se tuoksuu upealta ja tuoksu pysyy pitkään hiuksissa! #lykoreview1 product in post Kiva31 näyttöä - Viesti luotiin 7 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hyvä!
Tämä jätettävä voide tekee hiusten latvoista pehmeät, kiiltävät ja täysin pörröttömät ilman, että se painaa hiuksia alas. Se saa vahvan nelosen arvosanaksi. Hinta on melko korkea (ostin tarjouksesta), mutta koska tuotetta kuluu todella vähän kerrallaan, se tuntuu silti rahan arvoiselta! #lykoreview1 product in post Todella hyvä!28 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 7 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Selvästi hyväksytty arkipäivän shampoo
Halusin jakaa ajatukseni tästä Garnier Fructisin Vitamin & Strength -shampoosta. Sanoisin, että se on ihan ok shampoo, joka ansaitsee ehdottomasti vahvan nelosen arvosanaksi. Se vaahtoaa hyvin, puhdistaa hiukset perusteellisesti ilman, että ne tuntuvat pesun jälkeen risulta, ja tuoksuu todella raikkaalta. Se ei ole mikään mullistava tuote, joka muuttaa hiukset kokonaan yön aikana, mutta se tekee juuri sen, mitä hyvältä arjen budjettishampoolta odottaa. Hyvä valinta, jos haluat luotettavan tuotteen suihkuun, joka ei maksa maltaita. Voin ehdottomasti kuvitella ostavani sen uudelleen.#lykoreview1 product in post Selvästi hyväksytty arkipäivän shampoo83 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Tuntuu niin ylelliseltä😍
Olen nyt testannut Kérastase Elixir Ultime Oilia ensimmäistä kertaa, ja kaikki mitä voin sanoa on WOW🤩🤩 Niin positiivisesti yllättynyt. Sekä lasipullo että öljy antavat minulle ylellisyyden tunteen Öljy antaa hiuksille paljon enemmän kiiltoa, lisäksi se tarjoaa pitkäkestoisen pörröisyyden suojan ja sen pitäisi vahvistaa hiuksia ja auttaa estämään katkeilua😍 Tämä öljy antoi hiuksilleni välittömän kiillon kuivalle kihartuneelle hiukselle. Se tuntui niin pehmeältä ja kosteutetulta. Ja melkein parasta kaikista, se tuoksuu taivaalliselta😍😍 Haistelen jatkuvasti hiuksiani tämän levittämisen jälkeen, se antaa minulle oikeat kampaamovibat, hiukset tuntuvat aina uusilta ja raikkailta🤩 Suosittelen tätä kaikille 10/10, vaikka se onkin vähän kallis🫶🏻 #kerastase #lykoreview #lykocreator #haircare1 product in post Tuntuu niin ylelliseltä😍183 näyttöä - Viesti luotiin 18 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ok
Tuoksuu hyvältä. Ei yhtä hyvä kuin muut kokeilemani lämmönsuojat, mutta tähän hintaan se on hyvä. #lykoreview1 product in post Ok32 näyttöä - Viesti luotiin 19 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
1 product in post Hyvä21 näyttöä - Viesti luotiin 19 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Kaunis
1 product in post Kaunis404 näyttöä - Viesti luotiin 19 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hyvä
1 product in post Todella hyvä84 näyttöä - Viesti luotiin 19 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
1 product in post Hyvä22 näyttöä - Viesti luotiin 19 tuntia sitten43 näyttöä
- Viesti luotiin 19 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Huippu
1 product in post Huippu49 näyttöä - Viesti luotiin 19 tuntia sitten33 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 20 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Oribe kosteutta vastaan -hiuslakka❤️
Vihdoin olen löytänyt parhaan hiuslakkani!! Minulla on 3A kiharat, pörröinen, pitkä ja värjätty hius. Tämä hiuslakka on anti-frizz -suihke, joka torjuu kosteutta ja säilyttää kampauksen ja mahdolliset kiharat. Se lisää myös volyymia ja rakennetta hiuksiin. Minulla on sellaiset hiukset, että voin pestä ja föönata ne, ja jos hiuksissani on vähänkään kosteutta jäljellä, joka kohtaa ulkona olevan kosteuden, ne palaavat kiharaiseen tilaansa. Tunnistatko tämän? Se on niin rasittavaa🫠 Mielestäni hiuslakka hillitsi pörröisyyttäni ja teki hiuksistani niin pehmeät😍 Ei sellainen hiuslakka, joka tekee hiuksista kovia. Ja tuoksu?? Täysin uskomattoman hyvä! Se lähtee ehdottomasti mukaan lomalle!! #lykoreview #oribe #haircare1 product in post Oribe kosteutta vastaan -hiuslakka❤️45 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 tuntia sittenArvosana: 4 / 5
Suloinen sokkotreffituttavuus
Olemme tehneet ystäväni kanssa toisillemme parina viime vuonna toiveidemme mukaan räätälöidyt kosmetiikkajoulukalenterit. Sain tämän monitoimituotteen lahjaksi ystävältäni toivottuani kalenteristani jotain hyvää lip + cheek -tuotetta — odotin saavani voidepuikon, sainkin supersöpön macaronin! Se on ilokseni jäänyt meikkipussini vakioseuralaiseksi, sillä "Baby" on kaltaiselleni viileän vaalealle kalkkilaivan kapteenille täydellinen sävy. Ystäväni on tehnyt salapoliisityönsä hyvin 🕵️♀️ Moussena pakkauksesta paljastuvaa tuotetta on helppo levittää joko ohut ja kuultava kerros (minulla tämä kylmä vaaleanpunainen näyttää luonnolliselta punalta, mikä on täydellistä meikittömän näköisen meikin tekoon) tai kerrostaa syvemmäksi, mauveen päin taittavaksi viileäksi pinkiksi (kuvassa). Matta lopputulos ei ole kuivattava tai juonteisiin kerääntyvä, vaan utuinen ja kevyt. Päivittäisestä käytöstä huolimatta tuotetta on hyvin jäljellä, eikä se ole kuivunut purkkiinsa, kuten tällaisille koostumuksille helposti käy. Ymmärrän, miksi tästä tuli viraalihitti. Tuotteen hinta on vaan melko kova, lasisessa pakkauksessa on punaa vain viisi grammaa. On iso lupaus melko tuoreelta brändiltä kilpailla samassa hintaluokassa Macin, Narsin ja Anastasian kaltaisten värikosmetiikan konkareiden kanssa. #lykoreview1 product in post Suloinen sokkotreffituttavuus19 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 23 tuntia sittenArvosana: 2 / 5
Marjainen Escada-inspiroitu vesimäinen vartalosuihke 🍓🫐🚿
Sain testinä Biothermin uuden vartalosuihkeen ja odotin paljon hyvien arvostelujen perusteella. Mutta ei, valitettavasti ei minulle! Tuoksuu suunnilleen kuin tyypillinen "marjainen vadelma-Escada-tuoksu", mutta laimennettuna vesimäisillä sävyillä (vetinen raikas), enkä mielestäni nämä kaksi tuoksutyyppiä sopineet kovin hyvin yhteen 😅 En ole myöskään koskaan löytänyt Escadan marjatuoksua, johon olisin ihastunut, ja en usko, että pidän vadelmasta parfyymeissa – jos yleensä pidät niistä, tulet todennäköisesti pitämään tästä Biothermin tuotteesta enemmän kuin minä 🩷🩵 Nuotit mielestäni: - Eniten vadelmaa - Vesimäinen / puhdas vesi - Vain vähän sitrusta Hyvä hinta määrälle 100 ml ja aluksi vahva (melkein kuin parfyymi), mutta heikkenee melko nopeasti tunnin sisällä. Ei mielestäni mieleenpainuva tuoksu. ARVOSTELU: 💗💗 #biotherm #parfym #bodymist #recension #review #lykoreview #lykocreator #lykomission1 product in post Marjainen Escada-inspiroitu vesimäinen vartalosuihke 🍓🫐🚿239 näyttöä - Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Vau!
Vau, ensimmäinen Lovables-tilaukseni, mutta ei viimeinen. Olen jo tilannut toisen 🩷 Foreon latautuu ja aion kokeilla sitä jo tänä iltana Mahtava boksi niin hienoja tuotteita #lykoreview1 product in post Vau!771 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mahtavaa!
[ Minulla on pitkät, värjätyt ja ohuet hiukset. Olen kamppaillut myös kuivien hiusten kanssa. ] Tämä shampoo ja hoitoaine ovat tehneet hiuksistani niin pehmeät ja kiiltävät! Hiukseni eivät ole koskaan näyttäneet paremmilta! Kuljen ympäriinsä ja koskettelen hiuksiani koko päivän, haha. Ne tuoksuvat myös hyvälle ilman, että se on liikaa. Aion ehdottomasti ostaa nämä täysikokoisina, kun olen käyttänyt loppuun mitä minulla on. #lykoreview1 product in post Mahtavaa!14 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä6 tuotetta lookissa38 näyttöä
- Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Täyttää odotukseni
Sain vinkin kaverilta ostaa tämän ja olen tyytyväinen. Kätevä ottaa mukaan, koska sen voi taittaa kokoon🤩 #lykoreview1 product in post Täyttää odotukseni10 näyttöä