• Viesti luotiin 6 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ok

    Tuoksuu hyvältä. Ei yhtä hyvä kuin muut kokeilemani lämmönsuojat, mutta tähän hintaan se on hyvä. #lykoreview
    1 product in post Ok
    12 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Hyvä, että voi ostaa täyttöpakkausta #lykoreview.
    1 product in post Hyvä
    4 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kaunis

    Kaunis väri, mutta maistuu hyvin mintulta #lykoreview.
    1 product in post Kaunis
    82 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Todella hyvä

    Todella kaunis väri #lykoreview.
    1 product in post Todella hyvä
    16 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Kaunis väri, mutta tuntuu hieman laikukkaalta #lykoreview.
    1 product in post Hyvä
    3 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tyytyväinen

    Todella hyvä #lykoreview.
    1 product in post Tyytyväinen
    8 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Huippu

    Todella hyvä, antaa hehkua #lykoreview.
    1 product in post Huippu
    20 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tyytyväinen

    Todella hyvä #lykoreview.
    1 product in post Tyytyväinen
    9 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 7 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Oribe kosteutta vastaan -hiuslakka❤️

    Vihdoin olen löytänyt parhaan hiuslakkani!! Minulla on 3A kiharat, pörröinen, pitkä ja värjätty hius. Tämä hiuslakka on anti-frizz -suihke, joka torjuu kosteutta ja säilyttää kampauksen ja mahdolliset kiharat. Se lisää myös volyymia ja rakennetta hiuksiin. Minulla on sellaiset hiukset, että voin pestä ja föönata ne, ja jos hiuksissani on vähänkään kosteutta jäljellä, joka kohtaa ulkona olevan kosteuden, ne palaavat kiharaiseen tilaansa. Tunnistatko tämän? Se on niin rasittavaa🫠 Mielestäni hiuslakka hillitsi pörröisyyttäni ja teki hiuksistani niin pehmeät😍 Ei sellainen hiuslakka, joka tekee hiuksista kovia. Ja tuoksu?? Täysin uskomattoman hyvä! Se lähtee ehdottomasti mukaan lomalle!! #lykoreview #oribe #haircare
    1 product in post Oribe kosteutta vastaan -hiuslakka❤️
    18 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 10 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Suloinen sokkotreffituttavuus

    Olemme tehneet ystäväni kanssa toisillemme parina viime vuonna toiveidemme mukaan räätälöidyt kosmetiikkajoulukalenterit. Sain tämän monitoimituotteen lahjaksi ystävältäni toivottuani kalenteristani jotain hyvää lip + cheek -tuotetta — odotin saavani voidepuikon, sainkin supersöpön macaronin! Se on ilokseni jäänyt meikkipussini vakioseuralaiseksi, sillä "Baby" on kaltaiselleni viileän vaalealle kalkkilaivan kapteenille täydellinen sävy. Ystäväni on tehnyt salapoliisityönsä hyvin 🕵️‍♀️ Moussena pakkauksesta paljastuvaa tuotetta on helppo levittää joko ohut ja kuultava kerros (minulla tämä kylmä vaaleanpunainen näyttää luonnolliselta punalta, mikä on täydellistä meikittömän näköisen meikin tekoon) tai kerrostaa syvemmäksi, mauveen päin taittavaksi viileäksi pinkiksi. Matta lopputulos ei ole kuivattava tai juonteisiin kerääntyvä, vaan utuinen ja kevyt. Päivittäisestä käytöstä huolimatta tuotetta on hyvin jäljellä, eikä se ole kuivunut purkkiinsa, kuten tällaisille koostumuksille helposti käy. Ymmärrän, miksi tästä tuli viraalihitti. #lykoreview
    1 product in post Suloinen sokkotreffituttavuus
    10 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 11 tuntia sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Marjainen Escada-inspiroitu vesimäinen vartalosuihke 🍓🫐🚿

    Sain testinä Biothermin uuden vartalosuihkeen ja odotin paljon hyvien arvostelujen perusteella. Mutta ei, valitettavasti ei minulle! Tuoksuu suunnilleen kuin tyypillinen "marjainen vadelma-Escada-tuoksu", mutta laimennettuna vesimäisillä sävyillä (vetinen raikas), enkä mielestäni nämä kaksi tuoksutyyppiä sopineet kovin hyvin yhteen 😅 En ole myöskään koskaan löytänyt Escadan marjatuoksua, johon olisin ihastunut, ja en usko, että pidän vadelmasta parfyymeissa – jos yleensä pidät niistä, tulet todennäköisesti pitämään tästä Biothermin tuotteesta enemmän kuin minä 🩷🩵 Nuotit mielestäni: - Eniten vadelmaa - Vesimäinen / puhdas vesi - Vain vähän sitrusta Hyvä hinta määrälle 100 ml ja aluksi vahva (melkein kuin parfyymi), mutta heikkenee melko nopeasti tunnin sisällä. Ei mielestäni mieleenpainuva tuoksu. ARVOSTELU: 💗💗 #biotherm #parfym #bodymist #recension #review #lykoreview #lykocreator #lykomission
    1 product in post Marjainen Escada-inspiroitu vesimäinen vartalosuihke 🍓🫐🚿
    82 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 8 tuntia sitten
      🤩🤩
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 12 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Vau!

    Vau, ensimmäinen Lovables-tilaukseni, mutta ei viimeinen. Olen jo tilannut toisen 🩷 Foreon latautuu ja aion kokeilla sitä jo tänä iltana Mahtava boksi niin hienoja tuotteita #lykoreview
    1 product in post Vau!
    420 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 12 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Mahtavaa!

    [ Minulla on pitkät, värjätyt ja ohuet hiukset. Olen kamppaillut myös kuivien hiusten kanssa. ] Tämä shampoo ja hoitoaine ovat tehneet hiuksistani niin pehmeät ja kiiltävät! Hiukseni eivät ole koskaan näyttäneet paremmilta! Kuljen ympäriinsä ja koskettelen hiuksiani koko päivän, haha. Ne tuoksuvat myös hyvälle ilman, että se on liikaa. Aion ehdottomasti ostaa nämä täysikokoisina, kun olen käyttänyt loppuun mitä minulla on. #lykoreview
    1 product in post Mahtavaa!
    9 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 12 tuntia sitten
    tää meikki lumenen tuotteilla😍 #lykoreview #lykocommunity #beauty #lykomission #lumene
    6 tuotetta lookissa
    24 näyttöä
  • Viesti luotiin 14 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Täyttää odotukseni

    Sain vinkin kaverilta ostaa tämän ja olen tyytyväinen. Kätevä ottaa mukaan, koska sen voi taittaa kokoon🤩 #lykoreview
    1 product in post Täyttää odotukseni
    8 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 14 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Suoristusrauta

    Tuntuu laadukkaalta ja pitkäkestoiselta suoristusraudalta!😍 Liukuu tosi hyvin hiuksessa ja ei revi tai jää kiinni mitään yksittäisiä hiuksia itse rautaan. Viisi eri lämpötilaa ja pitää aina pienen äänen, kun rauta valmis käyttöön, sen sammuttaa tai käynnistää. Yksi tähti pois, koska malliltaan vähän huono käteen, koska tää on aika paksu. Ei kuitenkaan itelle oo suuri ongelma, kun käytän suht. harvoin kuitenkin.😌 #lykoreview #kilpailu
    1 product in post Suoristusrauta
    9 näyttöä
  • Viesti luotiin 15 tuntia sitten
    Arvosana: 1 / 5

    Sujuvaa mutta… ei missään ”kuivaa”.

    Plussat: • sujuvaa • tuoksuu hyvältä eikä liikaa Miinukset: • vaikea saada tasaiseksi (!!) – öljyä täytyy hieroa iholle, jotta se on edes jonkin verran tasaista. • epäilen tämän aurinkosuojakertoimen tehoa, ei tunnu lainkaan niin korkealta kuin luvataan • ei imeydy, ei lainkaan kuivaa, minusta tulee täysin öljyinen tästä, en pidä siitä lainkaan (osittain siksi, että tuntuu vastustavan aurinkosuojaa ja osittain siksi, että ihoni kiiltää) Yhteenvetona ei tuote, jota suosittelisin tai ostaisin uudelleen. #lykoreview
    1 product in post Sujuvaa mutta… ei missään ”kuivaa”.
    11 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 15 tuntia sitten
    Valmis meikki 🩷🌸 Ihonhoito: • Clinique Moisture Surge Active Glow Serum • Clinique Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator • Kiehl’s Creamy Eye Treatment with Avocado Meikki: • Dior Backstage Foundation • CAIA BB Stick • Anastasia Beverly Hills Blush Stick • Hourglass Concealer • Maybelline Fit Me Powder • Huda Beauty Easy Bake Loose Powder • Benefit Hoola Bronzer • YSL Blush • Bobbi Brown Eyeshadow Stick • Shiseido Ripsentaivutin • L’Oréal Mascara • Anastasia Beverly Hills Brow Pen • IDUN Minerals Setting Spray • Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray • Maybelline Lip Liner • LH Cosmetics Lip Gloss Mitkä tuotteet jätätte koskaan pois meikatessanne? 💖 #lykocreator #lykomission #lykoreview #smink #look #ysl
    13 tuotetta lookissa
    251 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 6 tuntia sitten
      Kaunis sinä! 💖💖 Näyttää todella hyvältä! 🥰
  • Viesti luotiin 16 tuntia sitten
    Arvosana: 1 / 5

    Kallis pettymys…!

    Plussat: • Pysyy ripsissä hikisen päivänkin jälkeen • Öh… ehkä ainakin en ostanut sitä täyteen hintaan? Miinukset: • Ei näy edes, että minulla on ripsiväriä, ellei laita vähintään kolmea kerrosta • Painaa (silti) ripsiä niin, ettei niihin tule lainkaan nostetta, vaikka laittaisin vain yhden kerroksen • Kallis Toivon, että se toimii ainakin seerumina, jotta voin käyttää sitä, kun vain hengailen kotona ja saada seerumin vaikutuksen – muuten se oli todellakin rahojen haaskausta! #lykoreview
    1 product in post Kallis pettymys…!
    13 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 16 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    WOW

    Olen ollut niin innoissani näistä! Kosteutus on ollut tärkein vaihe ihonhoitorutiinissani, koska minulla on kuiva/sekoitettu iho ja olen myös kamppaillut hieman kuivuneen ihon kanssa. Olen käyttänyt näitä silmänaluslaattoina torriden dive in -seerumin kanssa alla maksimaalisen tehon saamiseksi. Laatat peittävät suuren alueen, silmien alta, poskille ja nenälle. Tietenkin voit sijoittaa ne minne haluat, mutta niillä on täydellinen kulma silmien alle💙 Ne eivät myöskään liu'u pois. Käytön jälkeen ero on uskomattoman havaittavissa, iho tuntuu uskomattoman kosteutetulta ja hydratoituneelta, todellinen luksus💙 Myös erityisen mukavaa käyttää ennen meikkiä. #lykoreview #torriden
    1 product in post WOW
    121 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 14 tuntia sitten
      Niin isot ja hyvät ja runsaasti kosteutta 😍
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 16 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kosteuttava puhdistusaine!

    Torridens Dive In -sarja on ehdoton suosikkini, ja siksi olin todella innoissani testatessani tätä!💦 Minulla on kuiva/sekoittunut iho ja olen kamppaillut kosteusköyhän ihon kanssa. Sarja on pelastanut ihoni! Tuote vaahtoaa veden kanssa ja on helppo levittää, parempi kuin muut testaamani puhdistusaineet. Koen, että iho tuntuu kosteutetulta ja kosteutetulta, ja että saan pois kaikki öljyjäämät öljypuhdistuksesta💦💙 Tuntuu ihanalta ja puhtaalta ilman kiristävää tunnetta! #torriden #lykoreview
    1 product in post Kosteuttava puhdistusaine!
    53 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 16 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Kosteuttava puhdistusaine!

    Olen rakastanut kaikkia aiempia Torridenin tuotteita, joita olen testannut, joten kun edellinen öljypuhdistusaineeni loppui, ei ollut epäilystäkään, mitä testaisin nyt! Minulla on kuiva/sekoittunut iho ja olen myös kärsinyt hieman kosteusköyhästä ihosta. Dive in -sarja on pelastanut minut tässä! 💦 Pullon ulkonäkö on heti kaunis, vaaleansininen väri on hyvin esteettinen ja näyttää todella kosteuttavalta. Puristan tuotetta käsiini ja hieron hyvin. Tuotteella on itse asiassa hieman voimakas tuoksu, pidän henkilökohtaisesti enemmän hajusteettomasta ihonhoidosta ja meikistä. Se liukuu helposti iholle ja sulattaa sekä meikin että aurinkovoiteen. Käytän hieman haaleaa vettä, jotta puhdistusaine "emulgoituu", ja huuhtelen sen jälkeen haalealla vedellä. Iho tuntuu raikkaalta, puhtaalta ja kosteutetulta! 💦 Odotan innolla tämän jatkokäyttöä. #torriden #lykoreview
    1 product in post Kosteuttava puhdistusaine!
    60 näyttöä
  • Viesti luotiin 18 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Pehmeä kuin voi

    Sekä poskipuna että aurinkopuuteri ovat todellisia helmiä! 💕💕 Niissä on erinomainen pigmentti, joten pieni määrä tuotetta riittää, ja lopputulos näyttää kauniilta ja raikkaalta. Niiden pehmeä, voimainen koostumus saa ne sulautumaan käytännössä itsestään ~ ilman laikkuja ja raitoja. Ne antavat luonnollisen lopputuloksen, pysyvät pitkään iholla ja ovat erittäin miellyttäviä käyttää. Ehdottomasti muutama suosikeistani! 🫶 #lykoreview
    1 product in post Pehmeä kuin voi
    103 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 20 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kallis ja halpa

    Tuote itsessään on upea. Rakastan ajopuun ja myskin tuoksua, joka on sekoitettu omenan kanssa. Pullo on kaunis ja näyttää kalliilta, mutta kauempaa katsottuna. Siksi arvioin tämän ennen tarjousta. Pullossa on selviä valmistusjälkiä, jotka tekevät kokonaisuudesta epäedullisen. Pullon kaulan yläosan sivuilla on selviä sulamisjälkiä. Pumppu on terävä alapuolelta tuotetta annettaessa. Edut: - Vaahdottuu hyvin - Tavallisuudesta poikkeava tuoksu - Pullo on hienostunut - OK ostos tarjouksessa - Vegaaninen! Haitat: - Ei lainkaan hintansa arvoinen (315,-) - Pullo näyttää halvalta parin metrin päästä - Kallis #lykoreview
    1 product in post Kallis ja halpa
    46 näyttöä