- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Super 🫶🏻
Tehokas mutta hellävarainen. Iho tuntuu ja näyttää hyvältä jo parin viikon käytön jälkeen ja siitä on tullut vähemmän punainen ja sävy on tasaisempi. #lykoreview1 product in post Super 🫶🏻32 näyttöä - Viesti luotiin 4 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Paras!! 🥰
Lempi vuosien varrelta! 🥰☀️ Tämä on yksi parhaista käyttämistäni SPF-tuotteista. Se on kevyt, mukava käyttää ja näyttää kasvoilla todella hyvältä. Se ei rullaudu, sopii hyvin meikin kanssa ja jättää terveellisen, luonnollisen hehkun. On kuitenkin syytä mainita, että se ei välttämättä miellytä niitä, jotka pitävät täysin huomaamattomista suojakertoimista. Tämä pysyy iholla ja antaa kevyen kirkastavan vaikutuksen, minkä ansiosta iho näyttää säteilevältä. Lisäksi se ei kirvele silmissä eikä höyrysty edes helteillä, mikä on minulle iso plussa. Palaan siihen säännöllisesti enkä ole vieläkään löytänyt parempaa!! #lykoreview1 product in post Paras!! 🥰80 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Makea, herkullinen ja sensuelli tuoksu!🩷
La Vie Est Belle Vanille Nude on todella herkullinen ja sensuelli hajuvesi 🩷 Siinä on ihana makeus ilman, että se muuttuu liian raskaaksi tai tunkkaiseksi, mitä vaniljatuoksuissa joskus voi tapahtua. Se on lämmin, pehmeä ja hyvin feminiininen, ja tuntuu sekä elegantilta että kutsuvalta. Se on sellainen hajuvesi, joka tuntuu hieman ylelliseltä ja sensuellilta, mutta jota voi silti hyvin käyttää arjessa eikä vain erityistilaisuuksissa. Mielestäni siinä on todella hyvä tasapaino makeuden ja pehmeämmän, hienostuneemman puolen välillä, ja siitä on nopeasti tullut suosikki meillä kotona! 🎀✨ Jos pidät vaniljatuoksuista, mutta haluat välttää jotain liian voimakasta, tämä on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen. Saan lämpimät suositukseni tälle! 🫶🏼 #lykoreview #lancôme #lavieestbellevanillenude1 product in post Makea, herkullinen ja sensuelli tuoksu!🩷36 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 7 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
tosi hyvä!
Paksu ja hyvämateriaalinen hanska ir levitykseen. Joistain toisista hanskoista on sisältä pohja hajonnut käsiin, kun hanskasta tulee kostea, mutta tässä hyvä materiaali!👏🏻 #lykoreview #kilpailu1 product in post tosi hyvä!18 näyttöä - Viesti luotiin 7 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Bronzer-tikku
Kaunis väri ja helppo työstää, väri asettuu täydellisesti kuin rusketus. #lykoreview1 product in post Bronzer-tikku64 näyttöä - Viesti luotiin 7 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Bronzer
Kaunis väri, ihana koostumus, levittyy kauniisti iholle! #lykoreview1 product in post Bronzer48 näyttöä - Viesti luotiin 14 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
NIIN TYYTYVÄINEN
En ollut valmistautunut rakastamaan huulirasvaa näin paljon! Koostumus on täydellinen, ei liian paksu mutta ei myöskään liian ohut. Sekä Cherry että Bubblegum tuoksuivat niin hyviltä ja jättivät kauniin sävyn huulille ilman, että ne olivat liian voimakkaita! Ainoa harmi on, kuinka pieniä ne ovat, toivoin niiden olevan hieman suurempia, mutta samalla ne ovat käteviä ottaa mukaan eivätkä vie paljon tilaa. Joka tapauksessa olen super tyytyväinen! #lykoreview1 product in post NIIN TYYTYVÄINEN71 näyttöä - Viesti luotiin 16 tuntia sittenArvosana: 3 / 5
Ei mitään erityistä
Sain mahdollisuuden kokeilla tätä tuotetta #lykotestpilot yhdessä muutaman saman merkin tuotteen kanssa. Tässä on rehellinen arvosteluni ja ajatukseni tuotteesta Kun sain tuotteen ensimmäisen kerran, minut kiinnosti sen söpö ulkonäkö. Se on söpö ja yksinkertainen, mutta "puhdas" pullo. Se sai minut entistä innokkaammaksi kokeilemaan tuotetta. Valitettavasti en nähnyt merkittävää eroa muutaman viikon käytön jälkeen. Se tuntui hyvältä iholla levitettäessä, oli helppo levittää eikä tuntunut kuivattavalta. Mutta pidemmällä aikavälillä en nähnyt suurta eroa. Tällä tuotteella on monia erilaisia ominaisuuksia, joista osa näkyy vasta useiden kuukausien käytön jälkeen. Käytin tuotetta asteittain, koska siinä on aktiivisia ainesosia ja minulla on hieman herkempi ihotyyppi. Siksi käytin sitä ensimmäisellä viikolla vain kahdesti viikossa pienemmässä määrässä ja lisäsin käyttöä vähitellen. Tämä on myös saattanut vaikuttaa siihen, etten ole vielä nähnyt suurempaa vaikutusta ja minun täytyy kokeilla enemmän. Minulla on akne ja normaali tai sekaiho, ja olen kamppaillut aknen kanssa useita vuosia. Siksi olen hyvin perehtynyt ihonhoitoon ja hyvin tarkka ja valikoiva kokeillessani tuotteita. Yhteenvetona tuotteesta, en ole vielä nähnyt merkittävää eroa, mutta voi olla, että minun täytyy kokeilla tuotetta enemmän ennen kuin voin täysin sanoa, kuinka hyvä se on. En ole ainakaan huomannut, että se olisi vahingoittanut ihoani, mikä on positiivista. Siksi annan tuotteelle tällä hetkellä 3 viidestä tähdestä, mutta saatan päivittää arvostelua useamman viikon käytön jälkeen. #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle1 product in post Ei mitään erityistä71 näyttöä - Viesti luotiin 17 tuntia sittenArvosana: 2 / 5
Keskinkertainen
Vaikka pidänkin muista Kiehlsin tuotteista, tämä seerumi osoittautui minulle täysin keskinkertaiseksi. En huomannut kasvoillani mitään wow-efektiä, mutta sen vaikutus lompakkooni oli melko tuntuva. Tällä hinnalla odotin ehdottomasti enemmän. Käytön aikana en nähnyt ihoni kunnossa suurta parannusta, ja välillä minusta tuntui, että epäpuhtauksia tuli jopa enemmän. Mielestäni se ei ole hintansa arvoinen. #lykoreview1 product in post Keskinkertainen19 näyttöä - Viesti luotiin 17 tuntia sittenArvosana: 2 / 5
En ole varma akneiholleni
Sain tilaisuuden kokeilla tätä, kuten #lykotestpilot minulla ei ollut oikeastaan odotuksia, mutta olin silti innoissani kokeilemaan uutta ihonhoitoa toivoen löytäväni jotain, mikä sopii akneiholleni, mutta valitettavasti näin ei käynyt. Pullo on todella kaunis ja ylellinen, mikä houkutteli minua vahvasti testaamaan tuotetta. Kuitenkin hintaan nähden tuntuu, että rahat menevät enemmän pakkaukseen kuin tuotteeseen. En huomannut merkittävää parannusta tuotteen käytön jälkeen. Huomasin kuitenkin, että se aiheutti minulle paljon pieniä näppyjä. Se teki minut todella pettyneeksi, ettei se toiminut ihollani. Tämän vuoksi tunnen myös, etten testannut sitä niin paljon kuin oikeasti tarvitsin. Koska se aiheutti minulle näppyjä, käytin sitä vähemmän ja palasin tavalliseen ihonhoitorutiiniini vahvistaakseni ihon suojakerrosta ja välttääkseni lisää näppyjä. Olen testannut tätä vain yhdessä heidän puhdistusaineensa kanssa, joka myös aiheutti minulle näppyjä. Tuote tuoksuu hyvältä ja tuntui iholla aluksi hyvältä. Iho tuntui puhtaalta ja virkistyneeltä. Minulla on kuiva/ normaali iho, joka voi muuttua rasvaiseksi koko päivän jälkeen. Minulla on myös ollut akneongelmia useiden vuosien ajan ja olen hyvin kiinnostunut löytämään hyvää ihonhoitoa akneiholleni. Joten olin pettynyt, ettei tästä tullut uutta suosikkia. Johtopäätös, johon olen tullut, on että jos sinulla on herkempi aknealtis iho, tämä tuote ei ehkä ole sinua varten. Mutta jos sinulla on kuiva tai normaali, ei-aknealtis tai herkkä iho, tämä toimisi todennäköisesti hyvin, koska se tuntui virkistävältä eikä kuivattanut ihoa. #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview1 product in post En ole varma akneiholleni9 näyttöä - Viesti luotiin 18 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Tykkään
Ostan nyt toista kertaa testiin! Toimi vuosi sitten mainiosti omille ripsille ja toivottavasti nyt uudestaan. Todella riittoisaa! #lykoreview1 product in post Tykkään58 näyttöä - Viesti luotiin 18 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Lemppari
Luotto ripsari siitä lähtien kun tuli ulos! Käyttäytyy helposti ja pysyy ripsissä <3 #lykoreview1 product in post Lemppari16 näyttöä - Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Tahmainen lopputulos
En osta uudelleen #lykoreview1 product in post Tahmainen lopputulos11 näyttöä - Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Toimii hyvin
Antaa hohdetta, ok tuote hyvään hintaan #lykoreview1 product in post Toimii hyvin5 näyttöä - Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Saat mitä maksat
Hoitava arjen sankari on hintansa arvoinen #lykoreview1 product in post Saat mitä maksat265 näyttöä - Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Arvostettu lahja
Tuoksuu hyvältä ja miehekkäältä, arvostettu lahja #lykoreview1 product in post Arvostettu lahja58 näyttöä - Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Kuivattava tuote
Tuoksuu hyvältä, mutta kuivatti hiukset ja päänahan #lykoreview1 product in post Kuivattava tuote4 näyttöä - Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Kuivattava tuote
Tuoksuu hyvältä, mutta kuivatti hiukset ja päänahan #lykoreview1 product in post Kuivattava tuote4 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 7 tuntia sittenHei Maria!😊 Tässä kuulostaa siltä, ettei shampoo ollut suosikkisi. Kuinka harmillista, että tuote tuntui kuivattavalta sekä hiuksille että päänahalle, vaikka onkin kiva kuulla, että pidät tuoksusta✨ Hiukset ja päänahka voivat reagoida hyvin eri tavoin riippuen muun muassa hiustyypistä, herkkyydestä ja hiusten tarpeista. Joskus kaava, joka sopii tietyille hiustyypeille, voi tuntua vähemmän kosteuttavalta toisille, jos hiukset tarvitsevat toisen sarjan. Vinkkinä voisi olla täydentää hoitotuotteella, joka kosteuttaa enemmän, tai säätää tuotteen määrää ja käyttötiheyttä löytääksesi paremman tasapainon juuri sinun hiuksillesi 💕 Kiitos vielä palautteestasi, se on arvokasta meille ja muille asiakkaille. Toivotan sinulle hyvää päivänjatkoa!🌼
- Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Voide, joka parantaa kuivaa ihoa
Loistava voide kuiviin käsiin ja jalkoihin Ostan sitä uudelleen ja uudelleen koko perheelle. #lykoreview1 product in post Voide, joka parantaa kuivaa ihoa19 näyttöä - Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Vaimentaa keltaisia sävyjä
Hyvä tuote vaalennuksen tai bleikkauksen jälkeen, vaimentaa keltaisia sävyjä #lykoreview1 product in post Vaimentaa keltaisia sävyjä26 näyttöä - Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Ei minun makuuni
Ei sopinut minulle, enkä osta uudelleen #lykoreview1 product in post Ei minun makuuni4 näyttöä - Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Tuote, joka kestää pitkään
Iso pullo, joka kestää pitkään, ok arkikäyttöön kevyeen muotoiluun #lykoreview1 product in post Tuote, joka kestää pitkään70 näyttöä - Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ok tuote
Toimii hyvin, mutta en osta uudelleen #lykoreview1 product in post Ok tuote22 näyttöä - Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Toimii todella hyvin!
Toimii hyvin ja hyvä hinta #lykoreview1 product in post Toimii todella hyvin!149 näyttöä