- Viesti luotiin 1 tuntiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
NIIN TYYTYVÄINEN
En ollut valmistautunut rakastamaan huulirasvaa näin paljon! Koostumus on täydellinen, ei liian paksu mutta ei myöskään liian ohut. Sekä Cherry että Bubblegum tuoksuivat niin hyviltä ja jättivät kauniin sävyn huulille ilman, että ne olivat liian voimakkaita! Ainoa harmi on, kuinka pieniä ne ovat, toivoin niiden olevan hieman suurempia, mutta samalla ne ovat käteviä ottaa mukaan eivätkä vie paljon tilaa. Joka tapauksessa olen super tyytyväinen! #lykoreview1 product in post NIIN TYYTYVÄINEN10 näyttöä - Viesti luotiin 3 tuntia sittenArvosana: 3 / 5
Ei mitään erityistä
Sain mahdollisuuden kokeilla tätä tuotetta #lykotestpilot yhdessä muutaman saman merkin tuotteen kanssa. Tässä on rehellinen arvosteluni ja ajatukseni tuotteesta Kun sain tuotteen ensimmäisen kerran, minut kiinnosti sen söpö ulkonäkö. Se on söpö ja yksinkertainen, mutta "puhdas" pullo. Se sai minut entistä innokkaammaksi kokeilemaan tuotetta. Valitettavasti en nähnyt merkittävää eroa muutaman viikon käytön jälkeen. Se tuntui hyvältä iholla levitettäessä, oli helppo levittää eikä tuntunut kuivattavalta. Mutta pidemmällä aikavälillä en nähnyt suurta eroa. Tällä tuotteella on monia erilaisia ominaisuuksia, joista osa näkyy vasta useiden kuukausien käytön jälkeen. Käytin tuotetta asteittain, koska siinä on aktiivisia ainesosia ja minulla on hieman herkempi ihotyyppi. Siksi käytin sitä ensimmäisellä viikolla vain kahdesti viikossa pienemmässä määrässä ja lisäsin käyttöä vähitellen. Tämä on myös saattanut vaikuttaa siihen, etten ole vielä nähnyt suurempaa vaikutusta ja minun täytyy kokeilla enemmän. Minulla on akne ja normaali tai sekaiho, ja olen kamppaillut aknen kanssa useita vuosia. Siksi olen hyvin perehtynyt ihonhoitoon ja hyvin tarkka ja valikoiva kokeillessani tuotteita. Yhteenvetona tuotteesta, en ole vielä nähnyt merkittävää eroa, mutta voi olla, että minun täytyy kokeilla tuotetta enemmän ennen kuin voin täysin sanoa, kuinka hyvä se on. En ole ainakaan huomannut, että se olisi vahingoittanut ihoani, mikä on positiivista. Siksi annan tuotteelle tällä hetkellä 3 viidestä tähdestä, mutta saatan päivittää arvostelua useamman viikon käytön jälkeen. #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle1 product in post Ei mitään erityistä10 näyttöä - Viesti luotiin 4 tuntia sittenArvosana: 2 / 5
Keskinkertainen
Vaikka pidänkin muista Kiehlsin tuotteista, tämä seerumi osoittautui minulle täysin keskinkertaiseksi. En huomannut kasvoillani mitään wow-efektiä, mutta sen vaikutus lompakkooni oli melko tuntuva. Tällä hinnalla odotin ehdottomasti enemmän. Käytön aikana en nähnyt ihoni kunnossa suurta parannusta, ja välillä minusta tuntui, että epäpuhtauksia tuli jopa enemmän. Mielestäni se ei ole hintansa arvoinen. #lykoreview1 product in post Keskinkertainen4 näyttöä - Viesti luotiin 4 tuntia sittenArvosana: 2 / 5
En ole varma akneiholleni
Sain tilaisuuden kokeilla tätä, kuten #lykotestpilot minulla ei ollut oikeastaan odotuksia, mutta olin silti innoissani kokeilemaan uutta ihonhoitoa toivoen löytäväni jotain, mikä sopii akneiholleni, mutta valitettavasti näin ei käynyt. Pullo on todella kaunis ja ylellinen, mikä houkutteli minua vahvasti testaamaan tuotetta. Kuitenkin hintaan nähden tuntuu, että rahat menevät enemmän pakkaukseen kuin tuotteeseen. En huomannut merkittävää parannusta tuotteen käytön jälkeen. Huomasin kuitenkin, että se aiheutti minulle paljon pieniä näppyjä. Se teki minut todella pettyneeksi, ettei se toiminut ihollani. Tämän vuoksi tunnen myös, etten testannut sitä niin paljon kuin oikeasti tarvitsin. Koska se aiheutti minulle näppyjä, käytin sitä vähemmän ja palasin tavalliseen ihonhoitorutiiniini vahvistaakseni ihon suojakerrosta ja välttääkseni lisää näppyjä. Olen testannut tätä vain yhdessä heidän puhdistusaineensa kanssa, joka myös aiheutti minulle näppyjä. Tuote tuoksuu hyvältä ja tuntui iholla aluksi hyvältä. Iho tuntui puhtaalta ja virkistyneeltä. Minulla on kuiva/ normaali iho, joka voi muuttua rasvaiseksi koko päivän jälkeen. Minulla on myös ollut akneongelmia useiden vuosien ajan ja olen hyvin kiinnostunut löytämään hyvää ihonhoitoa akneiholleni. Joten olin pettynyt, ettei tästä tullut uutta suosikkia. Johtopäätös, johon olen tullut, on että jos sinulla on herkempi aknealtis iho, tämä tuote ei ehkä ole sinua varten. Mutta jos sinulla on kuiva tai normaali, ei-aknealtis tai herkkä iho, tämä toimisi todennäköisesti hyvin, koska se tuntui virkistävältä eikä kuivattanut ihoa. #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview1 product in post En ole varma akneiholleni2 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Tykkään
Ostan nyt toista kertaa testiin! Toimi vuosi sitten mainiosti omille ripsille ja toivottavasti nyt uudestaan. Todella riittoisaa! #lykoreview1 product in post Tykkään16 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Lemppari
Luotto ripsari siitä lähtien kun tuli ulos! Käyttäytyy helposti ja pysyy ripsissä <3 #lykoreview1 product in post Lemppari5 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Tahmainen lopputulos
En osta uudelleen #lykoreview1 product in post Tahmainen lopputulos7 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Toimii hyvin
Antaa hohdetta, ok tuote hyvään hintaan #lykoreview1 product in post Toimii hyvin3 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Saat mitä maksat
Hoitava arjen sankari on hintansa arvoinen #lykoreview1 product in post Saat mitä maksat91 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Arvostettu lahja
Tuoksuu hyvältä ja miehekkäältä, arvostettu lahja #lykoreview1 product in post Arvostettu lahja26 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Kuivattava tuote
Tuoksuu hyvältä, mutta kuivatti hiukset ja päänahan #lykoreview1 product in post Kuivattava tuote2 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Kuivattava tuote
Tuoksuu hyvältä, mutta kuivatti hiukset ja päänahan #lykoreview1 product in post Kuivattava tuote1 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Voide, joka parantaa kuivaa ihoa
Loistava voide kuiviin käsiin ja jalkoihin Ostan sitä uudelleen ja uudelleen koko perheelle. #lykoreview1 product in post Voide, joka parantaa kuivaa ihoa6 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Vaimentaa keltaisia sävyjä
Hyvä tuote vaalennuksen tai bleikkauksen jälkeen, vaimentaa keltaisia sävyjä #lykoreview1 product in post Vaimentaa keltaisia sävyjä11 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Ei minun makuuni
Ei sopinut minulle, enkä osta uudelleen #lykoreview1 product in post Ei minun makuuni - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Tuote, joka kestää pitkään
Iso pullo, joka kestää pitkään, ok arkikäyttöön kevyeen muotoiluun #lykoreview1 product in post Tuote, joka kestää pitkään30 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ok tuote
Toimii hyvin, mutta en osta uudelleen #lykoreview1 product in post Ok tuote12 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Toimii todella hyvin!
Toimii hyvin ja hyvä hinta #lykoreview1 product in post Toimii todella hyvin!123 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Hoitaa ja tuoksuu hyvältä
Hoitaa ja suojaa lämmöltä, tuoksuu hyvältä #lykoreview1 product in post Hoitaa ja tuoksuu hyvältä33 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Toimii hyvin!
Hyvä tuote kohtuulliseen hintaan #lykoreview1 product in post Toimii hyvin!8 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana tuote
Tuoksuu ihanalta ja antaa kauniit kiharat, helppo puristaa pyyhekuiviin hiuksiin #lykoreview1 product in post Ihana tuote70 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Puhdas hius, joka tuoksuu hyvältä
Antaa puhtaat hiukset ja tuoksuu hyvältä #lykoreview1 product in post Puhdas hius, joka tuoksuu hyvältä7 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Tuoksuu hyvältä, mutta painaa hiuksia alas
Tuoksuu hyvältä, mutta hiukset tuntuivat öljyisiltä käytön jälkeen #lykoreview1 product in post Tuoksuu hyvältä, mutta painaa hiuksia alas4 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Oli minulle vähän liian vahva
Reagoin voimakkaasti tähän, joten en osta uudelleen #lykoreview1 product in post Oli minulle vähän liian vahva177 näyttöä