• Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 tunti
    Vietä rentouttava ilta kanssani ☁️✨ Hidas ilta täynnä itsehoitoa, ihonhoitoa, mukavia vaatteita ja rentouttavia hetkiä. On jotain niin virkistävää ottaa aikaa itselleen ja päättää päivä rauhallisesti. 🤍🌙 Mikä on suosikkitapasi rentoutua pitkän päivän jälkeen? ✨ #lykocommunity #cozynight #selfcare #skincare #eveningroutine #cozyvibes #nighttimeroutine #hygge #relaxing #beautyroutine #lyko #cozyaesthetic #glowup #metime #selfcarejourney
    7 tuotetta julkaisussa
    16 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 18 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Luonnollinen look, mutta pakkaus pilaa sen

    Mielestäni se sulautuu hyvin ihoon ja levittyy luonnollisesti. Se tuntuu kevyeltä ja on todennäköisesti täydellinen, jos pidät luonnollisesta meikistä. Minulle, joka usein tykkään hieman enemmän väriä ja hieman enemmän meikattua ilmettä, se oli ehkä hieman liian heikko. Mutta ehdottomasti hyvä, jos haluat luonnollista meikkiä. Mielestäni myös pakkaus ei ole kovin hyvä. Yhden viikon käytön jälkeen se on löysä ja vaikea käyttää. Mielestäni sen pitäisi olla paremmin tehty, varsinkin kun se on käytännöllinen tuote mukaan otettavaksi. Tunnen myös useita, joilla on ollut sama ongelma pakkauksen kanssa. #lykocreator #lyko #milkmakeup #lipandcheek
    1 product in post Luonnollinen look, mutta pakkaus pilaa sen
    108 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 19 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Käytetty vuosia

    Paras kulmakynä. Helppo levittää, ja kynän kärki on ohut, mistä pidän. Olen kokeillut monia erilaisia, mutta mikään ei voita tätä! 🥰 #lykocreator #lyko #nyx
    1 product in post Käytetty vuosia
    47 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 20 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    K18 antaa kampaamotunnelman kotona! RAKASTAN

    Olen vaikuttunut. Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli se, ettei se jätä hiuksiin valkoisia jäämiä, mistä pidän. Hiukset näyttävät ja tuntuvat heti puhtaammilta. Pidän siitä, ettei siinä ole tyypillistä kuivashampoon tunnetta, jota monissa muissa kuivashampoissa voi olla. Toimii hyvin myös ennen hiusten muotoilua. Hinta on hieman korkeampi kuin monissa muissa kuivashampoissa, mutta laatu ja tulos saavat minut ajattelemaan, että se on sen arvoista. Hyvä tuote sinulle, joka haluat kampaamotunnelman K18:n kuivashampoolla. #lykocreator #lykoreview #lyko #k18
    1 product in post K18 antaa kampaamotunnelman kotona! RAKASTAN
    178 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 20 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tekee sen, mitä pitää

    Helppo levittää kasvonaamio. Hyvä hinta-laatusuhde. #lykoreview #lyko #nudebeauty
    1 product in post Tekee sen, mitä pitää
    80 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 21 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Pitää meikin koko päivän

    Olen niin yllättynyt 3 second setting mististä. Rakastan sitä. Se on todellakin paras, mitä olen tähän mennessä käyttänyt. Käytin sitä festivaaleilla viikonloppuna, ja meikki pysyi koko päivän, jopa monien tuntien, lämmön ja aktiivisuuden läpi. Olin todella vaikuttunut siitä, kuinka hyvin se pitää meikin paikoillaan. Se on helppo käyttää ja antaa kauniin viimeistelyn meikille. Tulen varmasti ostamaan sitä useita kertoja. Todella uusi suosikki. Suosittelen, jos etsit jotain, joka pitää meikin paikoillaan! #lykoreview #lyko #lorealparis
    1 product in post Pitää meikin koko päivän
    89 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 20 tuntia sitten
      Kiitos vinkistä! Tätä aion kokeilla😍
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Parempaa deodoranttia ei ole

    Sopii täydellisesti arkeen. Pidän siitä, että se tuntuu raikkaalta, kuivuu nopeasti ja antaa miellyttävän tunteen. Tuoksu on puhdas eikä liian voimakas. Se kestää koko päivän. Yksinkertainen, mutta hieman «ylellisempi» deodorantti, joka sopii kaikille. #lykoreview #lyko #biotherm
    1 product in post Parempaa deodoranttia ei ole
    98 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Hyvä hinta ja suojaava

    Mukava lämpösuojasuihke hyvään hintaan. Ehkä ei tuote, joka muuttaa koko hiuksen ja antaa eniten hoitoa, mutta se toimii ja antaa lämpösuojan hiuksille. Lisäksi se antaa UV-suojan auringonkukkaöljystä #lykoreview #lyko #bjørnaxen
    1 product in post Hyvä hinta ja suojaava
    91 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Pehmeä iho, mutta ei wow

    Pidin tätä yksinkertaisena ja kosteuttavana voiteena. Siinä on hieman erikoinen koostumus, mutta se imeytyy nopeasti ihoon, ja iho tuntuu kosteutetulta. Mielestäni se sopii, kun iho tarvitsee pientä ekstraa. En ole huomannut eroa ihon näppylöissä, joita toivoin parantuvan. Aivan ok, mutta en aio käyttää sitä jatkossa. #lykoreview #lyko #cosrx
    1 product in post Pehmeä iho, mutta ei wow
    198 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Ei mullistava

    Pidän siitä, että sillä on kevyt koostumus ja iho tuntuu pehmeältä käytön jälkeen. Se antaa kauniin hehkun. Toivoin, että se auttaisi enemmän näppylöihin ja epätasaiseen ihon rakenteeseen, mutta en ole huomannut suurta muutosta. Se on silti ihan ok, mutta en usko, että valitsisin sen, jos pääasiallinen tavoite on näppylät. Mukava arkinen essenssi, mutta ei suuri suosikki. #lykoreview #lyko #cosrx
    1 product in post Ei mullistava
    90 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Yksinkertainen ratkaisu

    Nämä ovat tulleet välttämättömiksi kylpyhuoneen laatikossa. Käytän niitä, kun saan pieniä epäpuhtauksia. Helppo käyttää, pysyy hyvin iholla. Mielestäni ne toimivat parhaiten näppylöihin, jotka ovat hieman pinnalla, ja pidän siitä, että laastari estää minua puristamasta näppyjä ja aiheuttamasta ihoärsytystä. Se ei ole ihmeratkaisu yön yli kaikentyyppisiin näppyihin, mutta on käytännöllinen olla. #lykoreview #lyko #cosrx
    1 product in post Yksinkertainen ratkaisu
    56 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hellävarainen hoito, joka toimii

    Olen todella tykännyt tästä silmänympärysseerumista. Se imeytyy nopeasti ja tuntuu kevyeltä ja miellyttävältä käyttää. Sitä voi myös käyttää kasvojen näppylöihin yleisesti. Käytän sitä illalla ja tunnen, että silmien ympärillä oleva iho ei tunnu yhtä kuivalta. Mielestäni on plussaa, että se sisältää retinalia, koska haluan hieman ekstra hoitoa. Voidaan käyttää myös näppylöihin yön yli. #lykoreview #lyko #beautyofjoyson
    1 product in post Hellävarainen hoito, joka toimii
    201 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Ei kovin suurta vaikutusta

    Minulla oli melko korkeat odotukset tälle, erityisesti koska se on suosittu tuote. Valitettavasti en näe suurta muutosta T-alueen huokosissa. Olen käyttänyt sitä 3-4 kertaa viikossa 3 kuukauden ajan ja odotin näkeväni eron. Pidän siitä, että koostumus on kevyt eikä tunnu raskaalta iholla. Mutta omalle iholleni se ei ole tehnyt niin paljon kuin odotin. Ehkä se sopii paremmin toisille, mutta en aio ostaa tätä uudelleen. #lykoreview #lyko #hudpleie #cosrx
    1 product in post Ei kovin suurta vaikutusta
    29 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 23 tuntia sitten
    Juhannus GRWM 🌼✨ Tule laittautumaan kanssani juhannukseen! Valitsin pehmeän, hehkuvan meikkilookin, joka sopii täydellisesti kesään. 🤍 Hyvää juhannusta kaikille! #grwm #midsummergrwm #midsommar #summerbeauty #makeuproutine #beautycommunity #glowyskin #lykocommunity #lyko #summervibes
    9 tuotetta julkaisussa
    134 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä
    Viikon tuoksut 😍 Elizabeth Arden Strawberry Basil raikas tuoksu, joka on ilmava ja vesimäinen. 😍 Clean Rose All Day raikas, kevyt ruusuntuoksu. 😍 Mexx innoittama Nature kevyt, raikas hedelmäinen vihreä tuoksu. #lyko #parfum
    3 tuotetta lookissa
    37 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 tuntia sitten
      Kuulostaa ihanalta, erityisesti Elizabeth Ardenin ja Mexxin tuoksut 😍
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä
    UUTISIA profiilisivullasi😍 Rakastan sitä, että voin nyt seurata katselukertoja suoraan profiilissani! #lykocreator #kickback #lyko #lykocommunity
    27 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 päivä
      Sanoinkin juuri, mielenkiintoista ja niin hienoa, että tämän voi nyt nähdä ☺️👌
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 4 / 5

    Hyvä seerumi, joka ei oikeasti ole tahmea.

    Minulla on ollut onni olla testikäyttäjänä #lyko ja olen saanut testata tätä tuotetta noin 2 viikkoa nyt. Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli pakkaus, joka oli muovia, mutta silti siinä oli poikkeuksellisen tyylikäs design. Sen avaaminen ja sulkeminen oli helppoa, samoin seerumin annostelu tämän designin ja pipetin avulla 😄 Tuoksusta, jota ei voi olla huomaamatta 😅 se tuoksuu raikkaalta, mielestäni se tuoksuu purukumilta, mutta samalla se tuoksuu puhtaalta. Se tuoksuu todella hyvältä, mutta joskus ehkä vähän liikaa, jos on herkkä hajuille, koska tämän käytön jälkeen useat kommentoivat ja kysyivät "voi mikä tuo on?" 😅 joten kyllä, tuoksu jäi pitkäksi aikaa hiusten kuivuttua. Mielestäni se tuoksui joissain päivissä melkein liikaa, mikä aiheutti minulle lieviä migreenikohtauksia, erityisesti kun olin jo valmiiksi hieman hajuyliherkkä 🥴, mutta mielestäni se on hyvä ja unisex-tuoksu, sopii useimmille.😄 Seerumi on juoksevaa ja siinä on erittäin miellyttävä koostumus. Se on hyvin riittoisaa, joten tarvitsee vain muutaman tipan. Seerumi levittyy helposti pipetin avulla. Se imeytyy nopeasti päänahkaan jättämättä tahmeaa kalvoa, kuten jotkut seerumit voivat tehdä. Hiukset eivät myöskään rasvoitu seerumista, vaan pysyvät siisteinä seuraavaan pesukertaan asti. 😊 Kokemukseni mukaan se on melko mieto seerumi, koska se ei ärsytä kuivaa ja herkkää päänahkaani, kun käytin sitä vähän. Siksi minulla ei myöskään ollut kutinaa käytön aikana. 🤭 mutta päänahka tuntui tasapainoisemmalta ja ennen kaikkea vähemmän kuivalta 😄 Tämän seerumin käytön jälkeen, mutta myös saman sarjan shampoon ja hoitoaineen kanssa, hiukset tuntuvat pehmeiltä, täyteläisiltä, raikkailta ja puhtailta käytön jälkeen. Hiukset pysyvät raikkaina ja puhtaina pidempään kuin tavallisesti, eikä ne myöskään latistu. Hiukset tuoksuivat edelleen hyviltä kuivatuksen jälkeen, vaikka käytin myös lämpösuojaa ja fööniä. Kokemukseni mukaan hiukset ovat hieman helpommin käsiteltävät käytön jälkeen, mutta eivät kuitenkaan superpehmeät, koska ne hieman kuivuivat. Tämä saa minulta arvosanaksi 9/10, koska tuoksu oli ajoittain liian voimakas. Olen käyttänyt tuotetta vasta kaksi viikkoa, joten on vielä hieman aikaista arvioida, onko sillä ollut vaikutusta hiusten kasvuun, mutta se toimii ainakin hyvin saman sarjan shampoon ja hoitoaineen kanssa 🙌 Ainoa miinus, jonka löysin ja joka saa minut vähentämään tähden, on tuoksu, joka oli joillain päivillä liian voimakas makuuni. Kaiken kaikkiaan kokemus on ollut pääosin positiivinen, ja on mielenkiintoista nähdä, miten pidempi käyttö vaikuttaa hiusten kasvuun. #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Hyvä seerumi, joka ei oikeasti ole tahmea.
    7 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 4 / 5

    Hyvä tämä

    Minulla on ollut onni olla testipilotti #lyko ja olen saanut testata tätä tuotetta noin 2 viikkoa nyt. Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli pakkauksen poikkeuksellisen tyylikäs muotoilu. Sen avaaminen ja sulkeminen oli helppoa, samoin hoitoaineen annostelu tämän muotoilun avulla.😄 Lisäksi pakkauksessa oli kokonaiset 300 ml tuotetta, mikä on todella hienoa 😍 Tuoksusta, jota ei voi olla huomaamatta 😅 se tuoksuu raikkaalta, mielestäni se tuoksuu purukumilta, mutta samalla se tuoksuu puhtaalta. Se tuoksuu todella hyvältä, mutta joskus ehkä vähän liikaa, jos on herkkä hajuille, koska tämän käytön jälkeen useat kommentoivat ja kysyivät: oi mikä tuo on? 😅 Joten kyllä, tuoksu pysyi pitkään hiusten kuivuttua. Mielestäni se tuoksui joillain päivillä melkein liikaa, mikä aiheutti minulle lieviä migreenikohtauksia, erityisesti kun olin jo valmiiksi hieman hajuaistiherkkä 🥴, mutta mielestäni se on hyvä ja unisex-tuoksu, joka sopii useimmille.😄 Kokemukseni mukaan se on melko mieto hoitoaine, koska se ei ärsytä kuivaa ja herkkää päänahkaani, kun käytin sitä vähän. Siksi minulla ei myöskään ollut kutinaa tämän käytön aikana. 🤭 Hoitoaine on erittäin riittoisaa, joten tarvitsee vain pienen määrän. Se levittyy helposti hiuksiin, vaikka sillä on hyvin paksu, kermaisen mutta ei raskas koostumus😊 Annan hoitoaineen vaikuttaa muutaman minuutin ennen huuhtelua, jotta se vaikuttaa kunnolla, ja sen jälkeen hiukset tuntuvat pehmeiltä, täyteläisiltä, raikkailta ja puhtailta tämän käytön jälkeen, pesun jälkeen saman sarjan shampoolla. Hiukset pysyvät raikkaina ja puhtaina pidempään kuin tavallisesti, eikä se latista hiuksia. Hiukset tuoksuivat edelleen hyviltä kuivatuksen jälkeen, jopa lämmönsuojan ja föönauksen käytön jälkeen. Koen, että hiukset ovat hieman helpommin käsiteltävissä käytön jälkeen, mutta eivät kuitenkaan superpehmeät, koska ne hieman kuivuivat. Valitettavasti pitkien hiusteni latvat kuivuivat enemmän, joten siitä pieni miinus. Mutta hiukseni ovat myös sellaiset, että ne rasvoittuvat nopeasti tyvestä ja ovat kuivat latvoista, joten on hieman vaikea antaa täydet 10 pistettä 😅, mutta tämä on luultavasti 8/10 tämän vuoksi ja siksi, että tuoksu oli ajoittain voimakas. Olen käyttänyt tuotetta vasta kaksi viikkoa, joten on vielä hieman aikaista arvioida, onko sillä ollut vaikutusta hiusten kasvuun, mutta se toimii ainakin hyvin saman sarjan shampoon ja seerumin kanssa 🙌 Ainoa miinus, jonka löysin ja joka saa minut vähentämään tähden, on kuivattava vaikutus latvoihin ja tuoksu, joka oli joillain päivillä liian voimakas makuuni. Kaiken kaikkiaan kokemus on ollut pääosin positiivinen, ja on mielenkiintoista nähdä, miten pidempi käyttö vaikuttaa hiusten kasvuun. #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Hyvä tämä
    6 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 4 / 5

    Hyvä shampoo

    Minulla on ollut onni olla testikäyttäjänä #lyko ja olen saanut testata tätä tuotetta noin 2 viikkoa nyt. Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli pakkauksen poikkeuksellisen tyylikäs muotoilu. Sen avaaminen ja sulkeminen oli helppoa, samoin shampoon annostelu tämän muotoilun avulla.😄 Sitten tuoksuun, jota ei voi olla huomaamatta 😅 se tuoksuu raikkaalta, mielestäni se tuoksuu purukumilta, mutta samalla se tuoksuu puhtaalta. Se tuoksuu todella hyvältä, mutta joskus ehkä vähän liikaa, jos on herkkä hajuille, sillä tämän käytön jälkeen useat kommentoivat ja kysyivät: oi, mikä tuo on? 😅 Joten kyllä, tuoksu jäi pitkäksi aikaa hiusten kuivuttua. Minusta se tuoksui joskus melkein liikaa, mikä aiheutti minulle lieviä migreenikohtauksia, erityisesti kun olin jo valmiiksi hieman hajuaistinen 🥴, mutta mielestäni se on hyvä ja unisex-tuoksu, joka sopii useimmille.😄 Kokemukseni mukaan se on melko mieto shampoo, sillä se ei ärsytä kuivaa ja herkkää päänahkaani. Siksi en myöskään kutissut pestessäni sillä. 🤭 Shampoo on hyvin riittoisaa, joten tarvitsee vain pienen määrän. Se levittyy helposti hiuksiin ja vaahtoaa hyvin.😊 Hiukset tuntuvat pehmeiltä, täyteläisiltä, raikkailta ja puhtailta tämän pesun jälkeen, ja ne pysyvät raikkaina ja puhtaina pidempään kuin tavallisesti. Se ei latista hiuksia. Hiukset tuoksuivat edelleen hyviltä kuivatuksen jälkeen, vaikka käytin lämpösuojaa ja fööniä. Mutta vaikka käytin hoitoainetta, valitettavasti pitkien hiusteni latvat kuivuivat enemmän. Hiukseni ovat myös sellaiset, että ne rasvoittuvat nopeasti latvoista ja kuivahtavat pituuksilta, joten on hieman vaikea löytää täydellistä 10/10 😅, mutta tämä on ehkä 8/10 tämän vuoksi ja siksi, että tuoksu oli ajoittain voimakas. Olen käyttänyt tuotetta vasta kaksi viikkoa, joten on vielä hieman aikaista arvioida, onko sillä ollut vaikutusta hiusten kasvuun, mutta se toimii ainakin hyvin saman sarjan hoitoaineen kanssa 🙌 Ainoa miinus, jonka löysin ja joka saa minut vähentämään yhden tähden, on kuivattava vaikutus latvoihin ja tuoksu, joka oli joillain päivillä liian voimakas makuuni. Kaiken kaikkiaan kokemus on ollut pääosin positiivinen, ja on mielenkiintoista nähdä, miten pidempi käyttö vaikuttaa hiusten kasvuun. #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Hyvä shampoo
    5 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 4 / 5

    Moroccanoil Frizz Shield Spray – pitkäkestoinen suoja pörröisyyttä ja kosteutta vastaan

    Olen kokeillut tätä suihketta ja mielestäni se on täydellinen sinulle, joka kamppailet pörröisen, sähköisen tai vaikeasti hallittavan hiuksen kanssa. Tuote muodostaa suojaavan kerroksen hiussuortuvan ympärille, joka auttaa pitämään kosteuden poissa ja vähentämään pörröisyyttä päivän aikana. Huomasin, että hiukset tulivat sileämmiksi, kiiltävämmiksi ja huomattavasti helpommin muotoiltaviksi, vaikka sää ei olisi suosinut. Koostumus tuntuu kevyeltä hiuksissa eikä jätä tahmeaa tai raskasta tunnetta. Se toimii erityisen hyvin viimeisenä vaiheena muotoilun jälkeen, kun haluat säilyttää sileän ja hyvin hoidetun lopputuloksen. #lykocreator #beauty #lyko #lykoview #haircare
    1 product in post Moroccanoil Frizz Shield Spray – pitkäkestoinen suoja pörröisyyttä ja kosteutta vastaan
    56 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 5 / 5

    Moroccanoil Protect & Prevent Spray – suojaa hiusväriä ja tekee hiuksista terveemmät

    Olen kokeillut tätä jätettävää suihketta ja mielestäni se on täydellinen sinulle, jolla on värjätyt tai vaalennetut hiukset ja haluat säilyttää värin kiillon pidempään. Suihke auttaa suojaamaan hiuksia UV-säteiltä, lämmöltä ja muilta ulkoisilta rasituksilta, jotka voivat saada värin haalistumaan nopeammin. Huomasin, että hiukset tuntuivat pehmeämmiltä, ne oli helpompi selvittää ja niissä oli kaunis kiilto ilman, että ne painuivat alas. Iso plussa on myös se, että se auttaa hillitsemään pörröisyyttä ja tekee hiuksista helpommin käsiteltävät arjessa. #lykocreator #beauty #lyko #lykoview #haircare
    1 product in post Moroccanoil Protect & Prevent Spray – suojaa hiusväriä ja tekee hiuksista terveemmät
    75 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 5 / 5

    Moroccanoil Curl Control Mousse – määritellyt kiharat ilman pörröisyyttä

    Olen kokeillut tätä kiharamoussea ja mielestäni se sopii täydellisesti sinulle, jolla on kiharat, kiharaiset tai pörröiset hiukset ja haluat enemmän määritelmää ja hallintaa. Moussen koostumus on kevyt, mutta se antaa silti hyvän pidon, mikä saa kiharat pysymään muodossaan ilman, että ne tuntuvat kovilta tai rapsakoilta. Huomasin, että hiukset muuttuivat pehmeämmiksi, kosteutetummiksi ja huomattavasti vähemmän pörröisiksi, jopa kosteassa säässä. Iso plussa on, että kiharat saavat kauniin kimmoisuuden ja luonnollisen liikkeen samalla kun hiukset säilyttävät kiiltonsa. #lykocreator #beauty #lyko #lykoview #haircare
    1 product in post Moroccanoil Curl Control Mousse – määritellyt kiharat ilman pörröisyyttä
    29 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 5 / 5

    Moroccanoil Volumizing Mist – painoton volyymi, joka kestää koko päivän

    Olen kokeillut tätä volyymisuihketta ja mielestäni se sopii täydellisesti sinulle, jolla on ohut, hentoinen tai eloton hius ja haluat lisää täyteläisyyttä ilman, että hiukset tuntuvat raskailta. Suihke antaa kauniin nosteen juurista ja saa hiukset näyttämään paksummilta ja tuuheammilta samalla kun ne säilyttävät luonnollisen liikkeensä. Huomasin, että hiuksiin tuli enemmän volyymia, parempi pito ja ilmava tunne, joka kesti pitkään föönauksen jälkeen. Iso plussa on, ettei se tunnu tahmealta ja hiukset tuntuvat silti pehmeiltä ja helposti käsiteltäviltä. #lykocreator #beauty #lyko #lykoview #haircare
    1 product in post Moroccanoil Volumizing Mist – painoton volyymi, joka kestää koko päivän
    17 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 5 / 5

    Moroccanoil Root Boost – upea volyymi juurista ilman raskasta tunnetta

    Olen kokeillut tätä volyymisuihketta ja mielestäni se sopii täydellisesti sinulle, jolla on ohut, hentoinen tai litteä hius ja joka haluaa lisää nostetta juurille. Tuote levitetään pyyhekuiviin hiuksiin ennen föönausta ja antaa välittömästi täyteläisemmän tunteen pitkäkestoisella volyymilla. Huomasin, että hiukset näyttivät paksummilta, saivat enemmän runsautta ja muoto pysyi paremmin päivän aikana. Lisävolyymistä huolimatta hiukset tuntuvat edelleen pehmeiltä ja luonnollisilta. Iso plussa on myös se, että se auttaa hallitsemaan sähköisyyttä ja antaa ilmavan lopputuloksen ilman, että latvat painuvat alas. #lykocreator #beauty #lyko #lykoview #haircare
    1 product in post Moroccanoil Root Boost – upea volyymi juurista ilman raskasta tunnetta
    29 näyttöä