Linnéa
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Vain parasta, piste
Olen vaalentanut hiuksiani monia vuosia, ja ensimmäistä kertaa kampaajani sanoi minulle, että hiusteni latvat tuntuivat hyviltä ja terveiltä, joten minun ei tarvinnut leikata 1 cm.. TÄMÄ on se tapa!! Se on yksinkertaisesti maaginen, minulla on myös aaltoilevat hiukset, ja harjauksen jälkeen mikään ei auta pörröisyyteen – MUTTA tämä auttaa! Olen aina joutunut harjaamaan hiukseni märkinä (ensin hoitoaineen kanssa ja sitten uudelleen föönatessa), koska muuten hiukset pörröttyvät, jos harjaan kiharat jälkeenpäin. Mutta tämä estää senkin! Ainoa huono puoli on, että se ei ole kovin riittoisaa, koska hiuksia täytyy ikään kuin pinnoittaa, ja käytän sitä varmaan vähän useammin kuin joka kolmas suihku, koska rakastan tunnetta niin paljon! Hiukseni eivät ole koskaan olleet paremmassa kunnossa VAHVASTI vaalennuksista huolimatta, joten se on sen arvoista! 💁🏼♀️1 product in post Vain parasta, piste78 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä2 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä2 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kesäsuosikkini
Minulla on sekaiho – ja kesällä rakastan tätä! Se tuntuu niin mukavalta käyttää, superkevyt, mutta todella tuntee, että se antaa kosteutta, joka tuo hehkua! Kesällä jätän muut voiteet sivuun tämän hyväksi, myös meikin alla hieno ✨1 product in post Kesäsuosikkini21 näyttöä