Käyttäjäkuvat




Lataa omia kuvia
Lataa ottamasi kuva tuotteesta tai lopputuloksesta käytettyäsi tuotetta.Arvosana & kommentit
Arvosana: 3.6Perustuu 104 arvioon
60
27
6
6
5
- Hyödyllisin positiivinenViesti luotiin 2 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hiuspohja tykkää
On rauhoittanut ärtynyttä hiuspohjaani huomattavasti. Yksi tähti pois koska vaahtoaa heikosti. #LYKOREVIEW313 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikko
Tilavuus.
Hei! Miksi no.4:ää ei voi tilata 1000 ml:n koossa? Lopetetaanko se vai voiko sitä tilata jatkossa? 🌸105 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 6 päivää sittenHei Anna Kristina! 👋🏼😊 Hyviä uutisia! Se on saanut vain päivitetyn pakkauksen 😍 Löydät sen täältä uudessa designissaan: lyko.com/sv/neccin/neccin-sensitive-balance-shampoo-1000-ml Mukavaa päivänjatkoa 🦋1 tykkää
- Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
Hoitoaine
Mitä hoitoainetta suosittelette tämän hilseettömän kutisevan päänahan shampoon kanssa?315 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenHei Linnea! 👋🏼😊 Kun valitset hoitoainetta, on hyvä lähteä siitä, miltä hiustesi latvat tuntuvat 🤍 Jos latvat tuntuvat kuivilta tai hieman karheilta, valitsisin kosteuttavan hoitoaineen, joka pehmentää ja antaa lisää kosteutta 👉🏼 lyko.com/sv/xl/grazette-xl-moisture-conditioner-400ml Jos sinulla on käsitellyt tai vaurioituneet hiukset, on erinomaista käyttää korjaavaa hoitoainetta, joka auttaa vahvistamaan ja rakentamaan hiuksia uudelleen 👉🏼 lyko.com/sv/xl/xl-repair-conditioner---updated-formula-400-ml2 Toivottavasti tämä auttaa sinua löytämään juuri sinun hiuksillesi sopivan 🌸
- Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Rasvainen hiukset nopeammin
Olen käyttänyt Neccin no 1 monta vuotta, mutta halusin shampoon, joka tasapainottaa, jotta hiukset eivät rasvoittuisi niin nopeasti. Valitettavasti hiukseni rasvoittuivat nopeammin no 4:llä kuin no 1:llä. Joten minulle se ei valitettavasti toiminut. Kuitenkin tuoksuu todella hyvältä ja tekee hiuksista pehmeät.1002 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sittenHei Cornelia! Kiitos, että jaoit kokemuksesi 💛 Neccin No.4 on suunniteltu herkkää ja kuivaa päänahkaa varten, mikä voi tehdä siitä kosteuttavamman tuntuisen, mutta myös saada hiukset rasvoittumaan nopeammin. Jos No.1 toimi sinulle paremmin, voi olla hyvä palata siihen ☺️ Tässä muutama nopea vinkki rasvaisen tunteen vähentämiseksi: Pese päänahka kahdesti, keskity shampoon levittämiseen juuriin ja vältä hoitoainetta juurille. Huuhtele lopuksi viileällä vedellä ja käytä kuivashampoota pesujen välillä raikastamaan. Kaikkea hyvää! 💫1 tykkää
- Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
Kutiseva päänahka imetys
Hei! Kun vauva syntyi ja aloin imettää, olen saanut kutisevan päänahan. Se ei ole ollut ongelma aiemmin. Kirjoitin teidän AI-palveluun ja sain tämän shampoon vinkiksi. Uskotteko, että se voisi helpottaa kutinaa, vai onko olemassa parempaa shampoota? Olen käyttänyt Waterclouds Smoothia ennen ja raskauden aikana sekä imetyksen alussa. Rakastin sitä, kunnes aloin imettää.1425 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 4 kuukautta sittenHei Moa 👋☺️ Ymmärrän 🩷 Se voi ehdottomasti auttaa, jos kutina johtuu kuivuudesta tai ärsytyksestä, mikä on yleistä hormonimuutosten jälkeen imetyksen aikana. Se on enemmän suunniteltu päänahan ongelmiin kuin aiempi Waterclouds Smooth, joka on enimmäkseen kosteuttava shampoo. Joten uskon, että Neccin voi olla hyvä valinta 🤩 Jos kutina on voimakasta tai ei mene ohi, voi olla hyvä kysyä hoitavalta taholta. Pitäkää huolta PARHAAT! ❄️
- Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
Onko tämä oikea shampoo perustuen siihen, mitä olen aiemmin kokeillut?
Hei, olen kokeillut Waterclouds Repair shampoota, se teki päänahastani kuivan. Sitten kokeilin Waterclouds Smooth shampoota, se tekee hiuksistani rasvaiset, painaa niitä hieman alas ja ei tunnu puhtaalta. Minulla on myös vastaava Smooth hoitoaine. Suosittelen Waterclouds Repair Maskia ja Waterclouds moist conditioneria yhdessä Waterclouds repair shampoon kanssa. Minulla on yleensä kuiva iho ja olen hieman herkempi. Minulla on hienot hiuslangat, laineikkaat hiukset, vaalennetut. Kysyn, voisiko olla hyvä idea vaihtaa tähän shampoon sen sijaan, että käyttäisin muita? Haluan myös voida käyttää tuotteita sen jälkeen ilman, että hiukseni tulevat liian raskaksi, kuten Grazetten lämpösuoja ja Waterclouds Smooth Leave-in Treatment. Olen huomannut, että hiukseni eivät pidä keratiinista kaikissa muodoissa. Minulla on Redken-tuote, jossa on sitä, ja hiukseni alkoivat katketa sen sijaan. Joten ah, voitteko pliiis suositella shampoota, joka sopii siihen, mitä minulla on ja joka toimii päänahkani kanssa? 🌸 Terveisin, Sandra1 product in post Onko tämä oikea shampoo perustuen siihen, mitä olen aiemmin kokeillut?1037 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 4 kuukautta sittenHei sinä Sandra! 😊🩷 Ottaen huomioon, miten päänahkasi on aiemmin reagoinut, Neccin No.4 Sensitive Balance Shampoo vaikuttaa olevan todella hyvä valinta sinulle. Se on hellävarainen herkälle ja kuivalle päänahalle ja se on kevyttä samalla kun se antaa tasapainoisen tunteen ilman, että se painaa alas, joten voit jatkaa Grazetten lämpösuojan ja Waterclouds Smooth Leave-in Treatmentin käyttöä ilman ongelmia 🫧 Jos et ole vielä tehnyt hiustestiämme, voin todella suositella sitä! Sieltä saat henkilökohtaisia neuvoja ja asiantuntevaa apua koulutetuilta kampaajiltamme. Täältä löydät testin 👇 lyko.com/sv/beauty-scan2 Kaikkea hyvää!2 tykkää
- Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paransi kuivan hiuspohjani
Olen kokeillut melkein kaikkea kuivalle, hilseilevälle hiuspohjalle. Apteekin oma shampoo, Under your skin, Redken, Koivu... Mikään ei ole toiminut. Mutta tämä - kahden-kolmen pesun jälkeen koen, että hiuspohjani voi loistavasti! Heikko ja pehmeä tuoksu! Suosittelen!1515 näyttöä- Kommentti lisättiin 5 kuukautta sittenKäytän shampoota vain hiuspohjassa. En käytä hoitoainetta samasta sarjasta. En koe, että se painaa hiuksiani.
- Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
Kutina
Onko normaalia, että päänahka kutittaa paljon, kun hieron sitä hiuksissani suihkussa ja jopa suihkun jälkeen? Luuleeko, että se ei sovi minulle, vai pitäisikö minun käyttää sitä hetken aikaa?1289 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 6 kuukautta sittenHei Inti 😊👋 Kuulostaa siltä, että tuote ei ehkä oikein sovi sinulle ja päänahallesi 🤍 Joskus voi kestää hetki, ennen kuin hiukset ja päänahka tottuvat uuteen tuotteeseen, mutta jos se on todella epämiellyttävää, suosittelen lopettamaan sen käytön 🤗1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä shampoo
Hyvä shampoo kohtuulliseen hintaan. En ole testannut tätä pitkään, mutta mielestäni se on ollut melko hyvä. Ei mitään wow-tulosta, mutta kaiken kaikkiaan hyvä shampoo. Tykkään siitä, ettei siinä ole voimakasta hajustetta, joten se sopii hyvin herkälle päänahalleni #lykoreview1314 näyttöä - Viesti luotiin 8 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
2/5 pistettä
Sopii varmaan paremmin herkälle/kuivalle päänahalle, ei toimi erityisen hyvin minulle herkällä/öljyisellä päänahalla. Täytyy palata Kerastase Specifique Bain Vital Dermocalm -shampoon, joka on toiminut hyvin minulle.1544 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 8 kuukautta sittenHei Alice! 💛 Kiitos arvostelustasi! 🌸 Harmillista, että tuote ei oikein sopinut hiuspohjaasi. Olet täysin oikeassa, että se toimii paremmin kuivalle ja herkälle hiuspohjalle! ✨ Haluan suositella, että teet hiustestin, jonka kampaajamme analysoivat ja löytävät sitten parhaat tuotteet täysin tarpeidesi mukaan 🤎👉🏻 lyko.com/sv/beauty-scan/hartestet Hyvää päivänjatkoa! 🤍
- Viesti luotiin 8 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Erittäin tyytyväinen vain yhden pesun jälkeen
Olen vain kokeillut pestä kerran, mutta jo suihkusta astuessani tunsin helpotusta muuten kutisevassa ja hilseilevässä päänahassani. Pitkät hiukseni ovat erittäin pörröiset ja kuivat, ja niissä on paljon luonnollista kiharaa. Olen aiemmin käyttänyt sydämellistä kosteussarjaa, mutta sitä on vaikea löytää fyysisestä kaupasta. Puhuttuani erittäin mukavan ja asiantuntevan tytön kanssa Vackerissa (Mölndals Galleria) päätin kokeilla pienempää pakkausta. Hän suositteli myös ravistamaan pulloa ennen käyttöä ja valitsemaan toisen hoitoaineen, joka antaa enemmän kosteutta. Superduper yhdistelmä sydämellisen hoitoaineeni kanssa, joka tuoksuu niin uskomattoman hyvältä. 🤩🤩1313 näyttöä
NeccinSensitive BalanceNo.4 Sensitive Balance Shampoo 250 ml
Tarjoushinta 14,93 €
Ilman kampanjaa 19,90 €
Combo Deal 25%
Hinta voimassa kun ostat 2 vapaavalintaista tuotetta 39 € eurolla.
Tarjous voimassa asti
Ilmainen toimitusmahdollisuus alkaen 30 €, voidaan lähettää heti
Valitse koko
100 ml250 mlKuvaus
Ainesosat
Neccin 4 Sensitive Balance -shampoo on apu kutisevasta, kuivasta ja ärtyneestä hiuspohjasta kärsiville. Herkälle hiuspohjalle kehitetty erittäin hellävarainen shampoo, joka hoitaa, tasapainottaa ja kosteuttaa tehokkaasti. Hiuksista tulee terveet, kiiltävät ja hyvinvoivat!
Tuote on kehitetty Grazette of Sweden -merkin omassa laboratoriossa. Sen sisältämä ainutlaatuinen tensidiseos hoitavaan Piroctone olamine -aineeseen yhdistettynä kosteuttaa ja tasapainottaa hiuspohjan luonnollista bakteerikantaa.
Korkealaatuinen kampaamotuote on saatavilla ilman reseptiä. Tee Neccin 3 -tuotteesta osa hiustenhoitorutiiniasi. Hoidon tehostamiseksi täydennä Neccin 3 -hoitoaineella. Saat tasapainoisen hiuspohjan ja terveyttä uhkuvat hiukset!
250 ml
- Kategoriat:Shampoo
Sisältyy pakettiin
Neccin
No.4 Sensitive Balance Shampoo 250 ml & No.3 Dandruff Protector Conditioner 200 ml34,90 €
Ilman pakettihintaa: 39,80 €