Agathessa

  • Het bericht is gemaakt 5 uur geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde koper

    Super make-uptasje, maar...

    Ik heb net mijn Lovables make-uptasje ontvangen en ben enthousiast over de inhoud! Maar... Ik trek één ster af omdat klanten worden misleid bij het maken van beschrijvingen van de afzonderlijke producten erin. Voor sommigen maakt het niet zoveel uit, omdat ze gewoon onbekende producten willen proberen. Maar er zijn ook mensen die de make-uptasje kopen voor één product en de rest van de inhoud als een leuke bonus zien! Dus hoe teleurstellend moet het zijn als DAT product niet in de gekochte tas zit... :/ Ik wil LYKO hierbij vriendelijk verzoeken om nauwkeurige beschrijvingen te maken van de inhoud van de Lovables make-uptasjes :)) Voor mij persoonlijk is deze make-uptas TOP en ik ben heel blij dat ik hem heb gekocht 🥰🥰🥰
    1 product in post Super make-uptasje, maar...
    422 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 2 weken geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Zeer aangename, verfrissende tonic voor de hoofdhuid!

    Dit product vond ik bij Lyko Lovables en alleen daardoor kon ik het testen, want ik zou het zelf zeker niet hebben gekocht. Ik heb geen problemen met mijn hoofdhuid, ik heb veel haar en het is gezond – over het algemeen is het genoeg om het eens in de paar dagen te wassen, en dat is het :) Maar omdat de schoonheidsspecialiste dit product had, besloot ik het zelf te proberen. En ik moet toegeven dat deze tonic een zeer prettig verfrissend gevoel op de hoofdhuid geeft, en de frisse geur maakt het gebruik van dit product nog aangenamer. Ik heb geen huidirritatie of plakkerig haar gemerkt. Ik gebruik het volgens de aanbevelingen van de fabrikant en ik vind dat dit product vooral in de zomer echt super is!
    1 product in post Zeer aangename, verfrissende tonic voor de hoofdhuid!
    79 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 maand geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Zeer prettig product!

    Deze bodylotion vond ik bij Lyko Lovables en ik ben aangenaam verrast! Naar mijn mening is het perfect voor de zomer omdat de textuur prettig licht en zacht is, en de geur is merkbaar maar niet opdringerig. Ik heb een droge huid, dus ik verwachtte geen wonderen van deze lotion, maar ik ben aangenaam verrast! De huid is gehydrateerd en gekalmeerd. Zeker een aanrader :))
    1 product in post Zeer prettig product!
    40 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 maand geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Echt goed product!

    Ik ben zelf verrast hoe erg ik dit product ben gaan waarderen! Ik kreeg het in de Lovables toilettas en negeerde het een tijdje omdat ik geen problemen met mijn haar heb, het vereist geen speciale verzorging. Maar na de laatste wasbeurt besloot ik dit serum te proberen en bracht het aan volgens de aanbevelingen van de fabrikant. Mijn haar was duidelijk zachter en glanzender, het viel mooi. Mijn vriendin merkte meteen het verschil en vroeg wat ik met mijn haar had gedaan, want het ziet er echt mooi uit :) Dus ik ben blij dat ik dit product bij Lovables heb gevonden, kan het van harte aanbevelen! :)
    1 product in post Echt goed product!
    212 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 maand geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Eindelijk heb ik hem ook! :D

    Eindelijk is mijn bestelling van Lovables aangekomen!... Ik was erg benieuwd vanwege de geur die hier de meeste controverse oproept, namelijk Tabacco Vanilla. Hoewel ik over het algemeen van zware geuren houd, zoals wierook (vooral in de herfst en winter), is er een bepaalde grens aan deze "zwaarte" die ik niet overschrijd. En ik dacht eigenlijk dat ik deze parfums niet leuk zou vinden, dat ze in het laatje "voor cadeau" zouden belanden. Maar verrassing! Ik vind ze echt heel leuk! Terwijl ik deze recensie schrijf, voel ik de parfum op me en persoonlijk vind ik het fijn hoe het zich "legt" op mijn huid :) Ik ben me ervan bewust dat de geuren die we dragen een zeer individuele kwestie zijn, dus ik ben niet van plan iemand te overtuigen dat deze parfums super en unisex zijn. Ik vind ze leuk. Ik ben ook aangenaam verrast door het cosmeticatasje, want op de foto maakte het geen goede indruk op me, en niet alleen heeft het een mooie kleur, het heeft ook een paar praktische zakken - groot pluspunt! De overige cosmetica zullen afzonderlijk worden getest en beoordeeld. Over het algemeen ben ik tevreden met de aankoop en de hele inhoud. Ik kan zeggen dat het "zoals gewoonlijk" is :)
    1 product in post Eindelijk heb ik hem ook! :D
    175 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 2 maanden geleden
    8 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 2 maanden geleden
    5 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 2 maanden geleden
    4 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 2 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Super!

    Ik heb net mijn Lovables opgehaald uit het pakketstation! Allereerst ben ik onder de indruk van de razendsnelle levering! Ik bestelde het make-uptasje op dinsdag, en vandaag (donderdagmiddag) had ik het al hier in Polen – shock! Ik ben erg tevreden met de inhoud, want ik was van plan de bruine BBIA mascara, Klairs gezichtscrème/maskeer en Beplain gezichtsreinigingsschuim te kopen :) De overige producten zijn een geweldige aanvulling en ik kijk ernaar uit ze te testen! Ik ken en hou van COSRX SPF, Frudia heeft goede recensies, dus top! Ook vond ik het make-uptasje erg leuk ;p Voor mij is dit een zeer geslaagde Lovables set, en ik geef het een 10/10 :))
    1 product in post Super!
    1346 keer bekeken
    • Reactie geladen 2 maanden geleden
      Jeju, meiden! Ik ben verrast door jullie ervaringen, want ik heb Lovables drie keer in mijn leven besteld en drie keer heel snel de zending ontvangen!... Ik heb geen idee waarvan dat afhangt :| Ik hoop echter dat de pakketten deze week bij jullie aankomen en dat jullie plezier hebben met het bekijken van de inhoud! 🤞🏼🫶🏼🥰
      1 likes
  • Het bericht is gemaakt 4 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Ik ben aangenaam verrast!

    Dit product vond ik in de Lyko Lovables make-up tas. Ik heb zeer gevoelige, delicate huid, en over het algemeen houdt mijn huid niet van vitamine C - het is te irriterend voor mij. Tot nu toe heb ik alleen het verhelderende serum van Tatcha leuk gevonden, maar dat is erg duur en bedoeld voor gevoelige huid. Wat betreft het C-Glow Serum, het heeft een waterige consistentie en is zeer aangenaam aan te brengen. Ik heb geen irritatie op mijn huid opgemerkt, maar ik gebruik het ook niet elke dag, eerder één keer per week, maximaal 2 keer per week, 's ochtends. Ik moet toegeven dat ik het met plezier gebruik, ik ben eigenlijk zelf verrast! Als je een gevoelige huid hebt, moedig ik je aan om dit serum te proberen :)
    1 product in post Ik ben aangenaam verrast!
    1752 keer bekeken